сприяти вихованню в учнів інтересу і поваги вчительської роботи, формуванню гуманних взаємин людини з людиною; розвитку артистичних здібностей учнів, розвивати творче мислення, комунікативні здібності;виховувати здатність спілкуватися в процесі спільної діяльності.
Тема: Про професію вчителя з гумором та без…
Мета: сприяти вихованню в учнів інтересу і поваги вчительської роботи, формуванню гуманних взаємин людини з людиною; розвитку артистичних здібностей учнів, розвивати творче мислення, комунікативні здібності;виховувати здатність спілкуватися в процесі спільної діяльності.
Форма проведення: розважальна програма
Хід заходу
Святково прибраний зал. Звучить музика. Ведучі запрошують вчителів до залу.
Лунає дзвінок
Ведучий: Сенсація, сенсація! Вперше у нашій школі відбудеться сеанс магії, який проводить лауреат шманалівської премії Елеонора Побрехунська — народна провидиця, знахарка та пророчиця. Все скаже, як у воду гляне: що було, що є, що буде…
На сцену виходить Елеонора, в руках у неї підзорна труба.
Елеонора: Бачу, бачу в залі панує нездорова атмосфера! (Наводить трубу на зал, дивиться.) Ви усі потребуєте радикального лікування від депресії, агресії, синдрому хронічного бажання підвищення зарплати, алергії на класне керівництво, ідіосинкразії до поурочних планів…Тут треба щось робити! Що ж зірки нам сьогодні віщують? (Дивиться вгору.) Ану ж подивимось, що зорі провіщають вашій школі. О, бачу, до вас наближається чергова перевірка… та ще, мабуть, і обласна! Але знаєте, не все так погано: вас можуть врятувати учні Новоселівської школи, я рекомендую вам їх послухати.
(Пісня 5-6 клас «День Вчителя»)
Ведучий: Дорогi нашi педагоги! За дорученням учнiв школи, наших батьків, ми щиро вiтаємо Вас з чудовим святом – Днем вчителя.
Ведучий: Дорогi вчителi! До Вас сьогоднi слова щирої шани, сердечної вдячностi. Ваша праця мудра i благородна. Розум, серце, душу, здоров’я впродовж рокiв ви вiддаєте своїм вихованцям. Як мама, проводжаючи дiтей в дорогу, вiддає з рушником частинку свого серця, щоб зiгрiвало воно на життєвих перехрестях, так i ви передаєте з частинкою серця знання. Мабуть, велике воно, учительське серце, раз на стiльки вистачає його…
Ведучий: Щоранку поспiшає до школи енергійна, цілеспрямована людина. Вона тепло вiтається з учнями, з працiвниками школи. Вiдзначення знаменних дат у школi не обходиться без її участi. Доброта, товаристкiсть, широта поглядiв – все це поєднано в однiй людинi. А людина ця – голова шкільної родини, наш директор Олександр Григорович. Вам слово, Олександре Григоровичу!
(виступ директора)
Ведучий. Учительське свято – свято вдячності. Сьогодні це особливий день, тому що учні школи підготували для Вас, наші вчителі, свято нестандартне, свято оригінальне і специфічне. Хочемо, щоб ви посміхались, раділи і залишались завжди такими, якими Ви є.
Ведучий. Ну можливо, трішки змінились, як нам здається, знову ж для нас, у кращу сторону. Але…
Ведучий. Завжди: вранці і вдень, ввечері і вночі, взимку і влітку, вдома і на роботі, в місті і селі, з сім`єю і з друзями, з нами, Вашими учнями-шибениками, будьте такими ж класними якими Ви є зараз.
Ведучий. Щастя Вам, здоров`я, наснаги і доброго настрою.
Ведучий: А щоб настрій став ще кращим, зараз ми подивимося документальний фільм про одну із сторінок життя українського вчителя.
(сценка «Вчителька української мови на побаченні»)
На сцені стоїть два столкики за столиком сидять дві пари.
Вчителька: сховай мене в обіймах своїх щирих
В нетрі ласки душу віднеси.
Зніми з мене окови збайдужілі
І каплею кохання наділи.
Ой, про що це я.
Кавалер: А, може, ще щось замовити поїсти.
Вчителька: Та ні, ви що, ми вже й так пів меню назамовляли.
Кавалер: Не переживай я за все заплачу.
Вчителька: Ну добре, офіціант, десерт.
(виходить офіціант з меню десертів, віддає вчительці)
Так, давайте подивимося, що є тут у вас. Панакота, тирамису, фондю. (дивиться на офіціанта) А чому ваші десерти іншомовного походження?
Офіціант: Нажаль у нашому меню немає таких страв.
Вчителька: Ну а де ваші такі страви як перекладенець, рогалик, півник смоктунець.
Офіціант: Я не готовий відповідати.
Вчителька: Ну добре, давайте тірамісу, скільки воно тут у вас 100гривень. Давайте дві порції.
Кавалер: Ні, ні я не буду.
Вчителька: Та це я собі. (офіціант приймає замовлення та йде)
Ви казали у вас є власна яхта?
Кавалер: Так у мене є яхта
Вчителька: Як називається борт?
Кавалер: Леся Українка!
Вчителька: Невже
Кавалер: Ну по документах – Лариса Петрівна Косач. Але на борту написано- Леся Українка.
Вчителька: Боже, як романтично!
Кавалер: Ой, ви знаєте Рима Степанівна, термінові справи, мені вже потрібно бігти. Але я неодмінно, я за секундочку повернуся.
Вчителька: Біжіть, біжіть. Можете не спішити.
Кавалер: Не скучайте (уходить)
Вчителька: не буду. Ну нарешті можна розслабитись. Треба похвалитись. (телефонує) Альо, вчителька. Вгадай де я є. З трьох раз. Так, конешно, на педраді. Нема мені більше куди ходити як тільки по педрадах. Спроба номер два. Скільки раз тобі говорити. В театр я ходжу тільки і виключно тільки с тобою. Спроба номер три, давай. Да, методобьєднання, в п’ятницю вечором. Нема більше куди піти, в цьому регіоні. Я? На побаченні. І нас двоє. Ні на цей раз має дві руки і зрячий. Ну все заздри мовчи. Мені треба, тірамісу стигне. (виходить офіціант ставить тірамісу)
Офіціант: ваше тірамісу будь-ласка.
Вчителька: Дякую!
Офіціант: У мене нажаль зміна закінчується, я можу вас порахувати?
Вчителька: А що нас рахувати, нас двоє.
Офіціант: Взагалі то ви одна.
Вчителька: Ну, кавалер пішов, в нього дуже термінові справи, зараз повернеться порахуєте.
Офіціант: А ви про цього високого чорнявого чоловіка?
Вчителька: Саме так!
Офіціант: То він сів у таксі і поїхав.
Вчителька: Ну справи термінові, тому сів у таксі та й поїхав.
Офіціант: Нє, ви не так зрозуміли. Він сів за кермо у таксі і поїхав.
Вчителька: От ханига, от пройдисвіт, я його зараз наздожену.
Офіціант: не треба нікого наздоганяти. Розрахуйтесь за все а потім біжіть куда вам потрібно.
Вчителька: Ну давайте, я подивлюся що тут у нас. 10 000, ну тут напевно якась прикра помилка. Йдіть будь ласка перерахуйте. (офіціант йде). Що ж робити, що ж робити. А де тут у вас вихід. Туалет, туалет. (виходить офіціант)
Офіціант: Так все перевірено, нема тут ніякої помилки. З вас 10 000.
Вчителька: Ви розумієте сталась прикра помилка. У мене просто зараз немає з собою такої суми грошей. Давайте я поїду додому візму гроші. Але шоб ви собі нічого не подумали, я вам залишу ось цього дорогоцінного годинника. Візьміть будь ласка. А я зараз прийду. (встає йти)
Офіціант: так він же картонний.
Вчителька: Дитина старалась, дитина робила. Це ж хендмейк!
Офіціант: Не морочте мені голову, шукайте гроші. (уходить)
Вчителька: ой, так треба подзвонити. Ало, вчителька. Ну тут сталась така ситуація. Ну як. Ну кинув мене кавалер. Був зрячим, а був би незрячим- не кинув би мене. А так зрячий попався зараза. Слухай підвези мені тут грошенят. Ну не багато. 10 000. Ало, ало. Більше нікому нічого набирати в цій школі не буду. Ой боже, що ж робити, що ж робити. О подзвоню до батьків. Ало, тато Юри прошу, це вчителька вашої дитини. Ну ваша дитина розбила 100вікон. Ну як як рекошетом. Скільки коштує? Ну, 10 000 на сто вікон. Десять тисяч. Як хворіє вже тиждень. Знайду когось іншого. Ну ладно давайте (кладе трубку). Ой боже, що ж робити, що ж робити.(встає бере букет, підходить до другого столу). Молодий чоловік купіть дамі букет.
Молодик: Скільки?
Вчителька: 10 тисяч.
Молодик: 10 тисяч!?
Вчителька: Що красивий букет 10 тисяч.
Молодик киває головою
Вчителька: Що ні, от жлоб, жлобстер, жлобенко. Шампанське за 2 тисячі, на букет пожалів.
Дівчина: Жіночко, відчепіться від мого кавалера. Ваш кавалер вже давно втік.
Вчителька: Ах ти, друга дієвідміна множини. (йде сідає за свій столик). Ой боже, що ж робити, що ж робити. Офіціант! (офіціант виходить).
Офіціант: Так.
Вчителька: Я не буду за тірамісу платити.
Офіціант: А чому?
Вчителька: В тірамісу муха.
Офіціант: Де муха
Вчителька: Як де, я її з’їла.
Офіціант: Так, я вам ще раз повторюю не морочте мені голову. Я йду зараз за директором, якщо ви не заплатите у вас будуть великі проблеми. (йде)
Вчителька: Ой боже, що ж робити, що ж робити, ой боже як соромно (встає й накривається скатертиною зі столу. Виходить директор й зтягує з неї скатертину)
Вчителька: Ой як соромно.
Директор: Рима Степанівна?
Вчителька: Директор?
Директор: Дмитро Матвіїшин. Випуск 2016, мав би бути.
Вчителька: Починаю пригадувати. Напевно відмінник.
Директор: Двіїшник.
Вчителька: Я знаю що ви, починаю згадувати дуже часто ваш клас коли думаю про школу.
Директор: Ага, найгірший клас у світі.
Вчителька: Ну це я багато кому говорю.
Директор: А я найгірший учень у найгіршому класі. Ви мене постійно сварили
Вчителька: Виховувала
Директор: Били
Вчителька: Тренувала.
Директор: Принижували
Вчителька: Чмир…, ой, йо,йо
Директор: Знаєте що, Римо Степанівно, я виріс став успішною людиною, в цьому і ваша заслуга.
Вчителька: А, ну так.
Директор: тому я прощаю вам ваш борг.
Вчителька: (обіймає) Діма!
Ведучий: Нам щойно надійшли новини книжкового ринку. На прилавках книгарень з’явився короткий педагогічний словник. Ексклюзивні новини наших спеціальних агентів.
Ведучий: Отже, вашій увазі пропонується короткий педагогічний словник під редакцією учнів Новоселівського НВК .
ШКОЛА — це певним чином організована сукупність цеглин, скла й шиферу, наповнена учнями, учителями, партами й іншим інвентарем, що стоїть рівно винятково через недогляд старшокласників!
ДИРЕКТОР — Іван Грозний.
УЧЕНЬ — це сукупність ліні, дурниць і дарма витрачених зусиль, який переміщається школою за допомогою стадного інстинкту, почуття голоду чи стусана!
ЩОДЕННИК – книга скарг і пропозицій.
ШПАРГАЛКА – служба порятунку.
КОНТРОЛЬНА – мертві душі.
ПРИХІД ВЧИТЕЛЯ НА УРОК – встать, суд іде!
ТВІР – записки божевільного.
СПИСУВАННЯ – дай Боже швидкості!
КЛАС – сімейка Адамс.
ПЕРЕРВА – всесвітня війна.
ОСТАННЯ ПАРТА – дім відпочинку.
ПРОГУЛЬЩИКИ – їх знали тільки в лице.
УЧЕНЬ БЕЗ ШПАРГАЛКИ – вершник без голови.
ШКІЛЬНИЙ КОРИДОР – бігова доріжка.
ДВІЙКА – подруга днів моїх сурових.
КІНЕЦЬ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ – відмінна кріпосного права.
ПЕРЕВІРКА ЩОДЕННИКА – ясне небо перед грозою.
ПІДСКАЗКА – швидка допомога.
ВІДМІННИК – герой нашого часу.
ЖУРНАЛ — сукупність аркушів у клітинку, що сприяє засвоєнню шкільної премудрості шляхом занесення оцінок чи удару по голові!
ОСТАННІЙ ДЗВІНОК — звук, який здається зменшеною копією церковного дзвону, що сповіщає шкільних парафіян про прийдешнє пришестя царства небесного (у просторіччі — відпустка) та виганяє зі школи бісів… на канікули!
ДІТИ — за неперевіреними даними, наше багатство. Автора даного твердження вже впіймали.
Ведучий: Ми хочемо попередити, що кількість примірників короткого педагогічного словника обмежена. Замовити книгу ви можете за телефоном 223-332-223 та на нашому сайті. Першим десяти вчителям, які замовлять словник персональний клас з 30 учнями в подарунок.
Ведучий: А зараз подарунок від наших учнів.
(Танок дівчат 8-9клас)
Ведучий: Школа, школа – ні дня без прикола. Не дарма є вже така шкільна народна премудрість.
Ведуча. Так, час іде. Але школа лишається завжди особливою домівкою. А прожити в цій домівці судилось усім, хотів ти цього, чи не хотів.
Ведучий. Згоден, школи існували завжди, навіть у первісному суспільстві.
Ведучий: А зараз уявіть собі одну школу де в класі навчається один учень. Дивимось.
(на сцену виходять два учні)
Вчитель: Доброго дня, клас
Учень: Доброго дня.
Вчитель: Перекличку проводили?
Учень: Ні.
Вчитель: Добре, я проведу.(бере уявний журнал). Тітенко.
Учень: Я
Вчитель: Староста
Учень: Я
Вчитель: (кладе уявний журнал) Отже, староста, я дуже незадоволена вашим класом, дуже. Поясніть мені староста. Чому вчора увесь клас втік з уроку? Тітенко! Я вас запитую!
Учень: Всі побігли і я побіг.
Вчитель: Ну ладно всі побігли а ти ж куди. Ти ж староста. Так все, йди до директора.
Учень: Викликали?
Вчитель: А так так Тітенко, точно. Тітенко чому ви тікаєте з уроку. А у тебе питаю, ти чому тікаєш з уроку.
Учень: Я більше не буду.
Вчитель: Ти чому тікаєш з уроку. Ще раз таке буде, ми будемо викликати маму в школу. Йди до класу. Що директор сказав.
Учень: Директор сказав щоб я більше так не робив.
Вчитель:Добре сідай, ми почнемо урок. Отже хто сьогодні хоче відповідати. От прямо ліс рук. Добре не хочете по хорошому, будемо по журналу. О а хто у нас так давно не відповідав, Тітенко.
Учень: А чому сразу я.
Вчитель: Три двійки. Ти взагалі нічого не учиш. Ми вимушені викликати твою маму в школу. Значить так, вчора ми вирішили з вчителем інформатики придбати компьютер, принеси завтра в школу 2 тисячі доларів.
Учень: Чому так багато.
Вчитель: Так їх то два треба.
Учень: Я на вас мамі нажаліюсь
Вчитель: Йди йди жалійся
Учень: Мамо мене в школі ображають.
Вчитель: Хто?
Учень: Марина Іванівна
Вчитель: Ну добре ми підемо до неї розберемося.
Ведучий. Учитель у школі – це індивідуальність і неповторність. Гармонійність і витонченість.
Ведучий. Учитель – це справжня зірка, яка світить і віддає своє тепло своїм учням.
Ведучий. Учитель – цілитель людських душ. Жорстокість, байдужість, егоїзм, неосвіченість, бездуховність – усе це хвороби, з якими бореться вчитель своєю добротою, мудрістю та любов’ю до дітей.
Ведучий. Завдяки вам, учителі, світ повниться добром і красою. Ви даруєте нам мету, прагнення знань, відчуття прекрасного. Отже, як чудово, що на світі є ви – освітяни.
Ведучий: Багато вчителів працює в нашій школі і кожен справжній майстер своєї справи.
Ведучий : Ми щиро вдячні вам за вашу турботу і піклування.
(вірші 1-4класи)
Учень 1. У День всесвітній вчителям пошана,
Хай сила ваша буде нездоланна,
Хай люблять, поважають дуже діти,
Дарують вам і усмішки, і квіти.
Учень 2. Вчителю за доброту й терпіння,
За всі знання і за уміння
Ми дякуєм! В осінній теплий день
Бажаєм радощів, натхнень!
Учень 3. А ми, вихованці ваші,
Щоб усмішка в вас не згасла,
Учитися будем краще,
Без двійок – таке в нас гасло.
Учень 4. Учителю наш! На життєвій дорозі
Хай щастя завжди супроводжує Вас,
Хай радість чекає уже на порозі,
Хай всі починання у добрий лиш час.
Учень 5. Сьогодні вітання щирі
Ми вам принесли з любов’ю.
Живіть у добрі і мирі!
Хай буде міцним здоров’я!
Учень 6. В день вчителя ми вам вклоняємось низько,
І щире спасибі ми кажемо вам,
Душею ви з нами, ви поряд, ви близько,
Знання ви і серце даруєте нам!
Учень7. Ми хочемо всім вчителям бажати
Людського щастя просто, без прикрас
Учителька для нас, мов друга мати,
Мов квіточки, вона плекає нас.
Учень 8. Ми хочемо бажати неодмінно,
Щоб успіх поруч з вчителями йшов.
Щоб учні всі були у вас сумлінні.
Щоб кожен у житті себе знайшов.
Учень 9. Живіть довго-довго, милуйтесь цим світом.
Хай завжди для вас ніжні квіти цвітуть,
Хай щастям і сміхом наповниться дім.
За ваші турботи — низький вам уклін!
Учень 10. І в день такий урочистий, святковий
Дозвольте Вашу працю вшанувать.
І квіти всі, принесені сьогодні,
Від всього серця Вам подарувать.
(учні дарують квіти вчителям)
Ведучий: Любі друзі, а чи не задумувалися ви, що таке справжній
учитель?
Ведучий: Справжній учитель – той, на кого при зануренні у клас не діє виштовхувальна сила.
Ведучий: Справжній учитель – ідеальний у всьому: одягнений з голочки, в руках усе горить – прямо не вчитель, а їжачок на пожежі!
Ведучий: Напередодні професійного свята справжній учитель весь завалений квітами і цукерками – просто не вчитель, а ювілейний портрет директора кондитерської фабрики.
Ведучий: Ось такі є думки. А чи не здається вам, що для вчителів нашої школи сьогодні треба знайти якісь особливі, тремкі слова, які викликали б світлі спогади, подарували б святковий настрій?
Ведучий: Наступне вітаннячко для вас приготував наш 9 клас. Увага на екран.
(перегляд відео 9 класу)
Ведучий: Думаю, привітання наше вам сподобалось Але не турбуйтесь, на цьому вони не закінчились. І перш, ніж продовжити це свято, ми влаштуємо для вас невеличку вікторину. Участь приймають усі вчителі.
5. Двері до кабінету директора відчиняються від себе чи на себе? (____)
6. Якого кольору штори в їдальні?(_______)
7. Скільки учнів у 9 класі?(______)
8. Який розмір шкільної дошки? (_____)
9. Скільки важить цілий шматок крейди? (__________)
10. Якого кольору двері всередині кабінету директора? (_______)
11. Скільки разів змінювалася вхідні двері в школі?(_________)
12. Як потрапити до кабінету директора? (________)
Ведучий. Добре справились, а ми йдемо далі. До вашої уваги урок з хореографії наших учнів.
(танок учнів 3-6класи)
Ведучий. Бути вчителем не лише почесно, але й надзвичайно відповідально. Адже в їхніх руках – дитячі душі. І не лише від батьків, але й від учителя залежить, якою людиною виросте сьогоднішній учень.
Ведучий. Ми чудово розуміємо, що працювати в школі дуже складно. Чого гріха таїти, не раз ми випробовували вчителів на міцність. Але Ви завжди знаходили вихід зі складної ситуації, і за це ми сьогодні вдячні Вам.
Ведучий. Для декого вчитель – це просто професія, а для декого жахлива залежність і сенс життя.
Ведучий: Ну а сьогодні на місці вчителя опинитися поталанило учням 8-9 класу. Зустрічайте мінікомпозиція «Урок вчителів»
(Під музику виходять 6 учасників і займають стільці на сцені.
Виходить вчитель)
Вчитель: Ну, хто готовий відповідати?
Фізрук: (тягне руку) Я, я, можна я.
Вчитель: Фізрук, вивчили домашнє?
Фізрук: Ні, я хочу вийти.
Вчитель: Сидіти, надумалися, ще чого, дітей не можна випускати з кабінету під час уроку. Ну, то хто нам відповість? Да, як завжди ліс рук, повні нулі. Тоді нам відповість, учитель географії.
Географ: Ну причом одразу я.
Вчитель: Ну, Міклуха маклай, розповідайте нам, в яку річку впадає Чорне море? (інші підказують) Тш, хто підказує, тихо там! Що не знаєте?
Географ: Нє.
Вчитель: Два, соромно, хоча ні, забагато, одиниця. Третя поспіль. Ай, ай..
Фізрук: (тягне руку) Ну можна вийти? Дуже хочу!
Вчитель: Ну навіщо? (фізрук встає й шепоче на вухо) А перерви вам мало було, га, знову ухилятиметеся від уроків. Знаю я вашу породу, чи може вуха пухнуть, а може на перекур. Я вас наскрізь бачу. А табличку множення знаєте, а 7х8 скажете? Мовчимо, не знаєте, не вийде шановний ______. Математика - цариця полів.
Математик: Не полів, а наук. Якщо бути точнішим.
Вчитель: А вас, ніхто не питає, ясно. Мені краще знати. Тож відповідайте ______________, чому дорівнює сума квадратних катетів?
Математик: Яких, яких катетів?
Вчитель: два, шановна ________________, може ви і про квадратну гіпотенузу нічого не чули.
Математик: Чула
Вчитель: Два, несіть щоденника.
Математик: Я забула.
Вчитель: А голову ви вдома не забули? Завтра прийдете з батьками. А це ще, що за сторонні звуки? Учитель літератури! Хто б подумав? Ну, відповідайте нам________________, коли Шевченко написав свою «Лісову пісню»?
Філолог: я ж учила, я забула.
Вчитель: А, вчила вона, знаю як вона вчила, переучила. Називається приїхали. А Шева хто такий хоч знаєте?
Філолог: Великий футболіст.
Вчитель: Ну гаразд, хоча б за це три втулю. Люди добрі бурду гортає (забирає журнал). Встати, Людмило Іванівно, вирядилася як на дискотеку, ще й губи нафарбувала, скромнішою треба бути. Ну то що, _____________, несіть щоденника негайно.
Вчитель1: Забула
Вчитель: забула, а голову ви вдома не забули? Пам’ять у неї дівоча, завтра ж якщо щоденника не принесете, зараз же відправлю до батька. Хай виховує батьківським вихованням. (лунає стук)
Вчитель 2: Можна ввійти!
Вчитель: Привіт,_____________, явилися не запилилися, де це ви моя люба пропадали? Знову каву пили? Швидко до дошки відповідатимете.
Вчитель 2: Я вам пишу, чего же боле
Что я могу еще сказать….
Вчитель: Два, _______________!
Вчитель 2: чому, я ж вивчила?
Вчитель: А у нас тут зараз не зарубіжна література. Ні любі мої так справа не піде, кінець року на носі, а ви лобуряки двійок нахапались, одиниць. Ви так зі школи ніколи не підете. Завтра ж батьківські збори.
(На фоні відео)
Ведучий. Бачите, яка тяжка і відповідальна праця вчителя. Адже учитель прикладає стільки зусиль заради інших дітей, забуваючи за свою сім’ю та діток. Сердечно дякуємо вам.
Ведучий. Ви відкриваєте перед нами світ. Ви показуєте нам, який же він прекрасний!
Ведучий. Ви змушуєте нас дивитися на все із захопленням, Ви вчите нас цінувати найдорожче – людське життя.
Ведучий Благословенні будьте у роботі
Цінуйте гарне ймення педагога,
Нехай в житті на кожнім повороті,
Стрічає радість вас, а не тривога.
Ведучий. Бажаєм вам, щоб дітвора щороку в школу прибувала,
Щоб із дитячого садка таблицю множення вже знала,
Завжди щоб добре, без проблем ішов процем педагогічний,
Щоб не жаліли ви за тим, що в вас турбот багато вічно…
(танок дівчат 9 класу)
Ведучий: Сьогодні потрібно згадати вчителів-пенсіонерів, які душу, серце, любов свою віддавали дітям. Це Борисенко Валентина Дмитрівна, Петренко Наталія Григорівна, Яценко Ольга Павлівна, Чепурний Іван Степанович та Чепурна Лариса Анатоліївна, Нестеренко …….Савченко ……
Учень1. Ми хочемо усі вас привітати
У цей осінній і святковий день
Тепла і сонечка Вам щиро побажати
Щоб радісно було Вам кожен день.
Учень2. Бажаємо здоров’я, добра, довголіття,
Хай вистачить щастя на ціле століття!
Хай скрізь буде лад – в сім’ї, на роботі,
І радість на серці, і хліб на столі.
Хай сміхом й веселістю повниться дім.
Учень3. Родина хай буде здорова й багата!
І мрій, і бажань, і наснаги творити.
Щоб серцю хотілося жити й любити!
Хай учні шанують, повагу дарують,
Злагода й мир у житті хай панує
Ведучий: Дорогі, шановні наші наставники! Земний уклін вам, невтомні трудівники і терпеливі вихователі. Знайте, що всі ваші учні, де б ви не були, люблять вас і несуть у своїх серцях золоті зерна, які ви засівали своїми руками день в день, з року в рік.
Добра вам, щастя, сонячних днів. Віри, Надії, Любові!
Ведучий. Дорогі, любі і рідні вчителі! Це свято ми приготували для Вас з теплом, ніжністю та любов`ю! Адже, Ви заслуговуєте найбільших нагород, найвищих відзнак за свою віддану працю.
Ведучий. Бажаємо Вам здоров’я, миру, наснаги і добрих людей на Вашому життєвому шляху! І завжди пам’ятайте, що ви заслуговуєте найголовнішого – бути щасливими!
Ведучий. Зі святом Вас, веселі і винахідливі учителі Новоселівського НВК!
(пісня дівчат «Наймудріша людина вчитель»)
Ведучий. Образ учителя ми показали
На святі чудовому всі побували
Ми жартували, та все без докори
І не судіть за це Ви нас суворо.
Ведучий . Ось і закінчилось наше свято! До нових зустрічей. Нехай вам щастить.