Свято гумору для саршої групи ДНЗ "Хай луна веселий сміх"

Про матеріал
Свято гумору з Клоуном, Чарівником та Левом до 1 Квітня у дошкільному навчальному закладі для старшої групи "Хай луна веселий сміх,, щоб гарний настрій був в усіх."
Перегляд файлу

Свято гумору «Хай луна веселий сміх, щоб гарний настрій був у всіх!»

Мета: Розвивати в дитини комплекс музичних здібностей та здатність до креативного самовираження.


Програмовий зміст: Виховувати емоційну чутливість до музики, естетичне сприйняття, невимушеність, активність, психологічний комфорт, почуття гумору у музично-естетичній атмосфері свята.

Прищеплювати дітям повагу та шанобливе ставлення до дитини іншої статі, узгоджувати свої дії з діями інших дітей і дорослих.

Вчити отримувати задоволення і радіти власним успіхам, виявляти бажання співати, танцювати, грати на різних музичних інструментах.

Хід свята

Діти в яскравих нарядах під веселу музику забігають в зал і стають біля стільчиків.

Ведуча: Добрий день! Вітаю з святом

Всіх, хто любить жартувати!

Діти: Перше квітня всі чекають,

Бо сміятись полюбляють.

Маєш добрий слух і зір, —

Та нікому ти не вір.

Сьогодні буде торба сміху,

Вам, любі гості, на утіху.

Хай звучить веселий сміх,

Щоб гарний настрій був у всіх!

Свято добрим вийти зможе,

Якщо кожен допоможе.

Від пісень і жартів, звісно,

Хай сьогодні стане тісно.

Ведуча: Тож, наше свято гумору починається! Прошу, сідайте, будь-ласка

(діти сідають на стільчики).

Дозвольте зачитати урочистий наказ завідувача:

Наказ № 1 від 1 квітня цього року «Про святкування Дня гумору в  ди­тячому садку».

У зв’язку зі славною датою всього весе­лого людства наказую:

© Поздоровити зі святом всіх, хто розуміє жарт і полюбляє сміх.

© Забороняється: плакати, сумувати, нудьгу наганяти. Нехай сльози на ваших очах з’являються лише від сміху.

© Дозволяється: фантазувати, сміятися, співати і жартувати.

© В ознаменування Дня сміху оголосити святковий салют — гучні оплески.(Звучать святкові фанфари, лунають гучні оплески)

З  наказом ознайомити всіх гостей, працівни­ків дитячого садка, а також усіх дітей: слухняних і не­слухняних,  веселих і сумних, високих і низеньких, худеньких і повненьких, кучерявих і гладеньких, білявих, чорнявих і руденьких.Хай весела вдача ніколи не залишає вас!

 Діти:     Ми сьогодні свято починаєм,

Нам ні вітер ані дощ не заважає.

Ми запросили в гості Жарти,

Ми запросили в гості Сміх,

Веселощі, Розваги, Гумор –

Це все – для вас усіх!

Без посмішок  не можна в світі жити –

Нехай вони лунають всюди і завжди!

І піснею про посмішку ми свято відкриваємо.

Запрошуєм  вокальну групу ми сюди!

Пісня «Посмішка»(старша група)

(під веселу музику забігають клоуни)

«Веселий вихід клоунів»

(Клоуни вітаються за руки зі всіма, один з одним, жартують)

Бім: Добрий день усім в цім залі!

Бом:   Здається нас уже впізнали.

Бім:    Аплодуйте нам обом.  Звусь я Бім!

Бом:   Мене звуть Бом!

Бім:Ми – посмішок продавці

Гей, підходьте покупці!

Бом:Наш товар непростий,  

Він веселий, весняний.

Бім: Весняний розпродаж, поспішайте,

Посмішку приміряйте! Кому посмішку? (діти піднімають руки)

Ой, як багато бажаючих! Воно і зрозуміло. Гарний настрій сьогодні нікому не завадить. (роздають посмішки)

         Вам ось ця подобається? Тримайте!

         Зверніть увагу на цю.

         Поміряйте ось цю посмішку.

         Візьміть, це ваш розмір.

         А для вас особливий екземпляр.

         А ця вам підійде, будете задоволені.

Бом: Всі свої посмішки одягайте і сміятися починайте!

Фонограма«Сміх»

(діти приміряють посмішки і, дивлячись одне на одного, сміються)

Бом: А тепер в коло всі ставайте та друзів своїх привітайте.

Пісня-танок «Веселе привітання друзів» (авторське)

Ведуча: Молодці, діти, один одного привітали і настрій підняли.

Бом: А я хочу віршик про дружбу розказати. (підходить до мікрофона)

Діти дружно всі живуть

І до себе в гості звуть.

Будем весело ми грати,

Жартувати і співати,

Пісеньки в нас не прості,

А смішинки чарівні.

А хто може розказати вірш так, як я?

(Бім обирає дівчинку, яка підняла руку, і веде до мікрофона. Дівчинка читає той самий вірш (лише відкриває рот) голосом Бома, який розповідає вірш за  ширмою. Бім уважно придивляється до дівчинки і не розуміє, що трапилось)

Бом:(виходить)Молодець, ну, так самісінько розповіла, як я!

(веде дівчинку на місце. А тим часом Бім придивляється до мікрофона)

Жартівлива гра «Клоун і мікрофон»

(Бім намагається щось говорити в мікрофон, а мікрофон йому «відповідає» з більшою силою. Бім образився, втік)

Бом: Стій, Бім, ти куди?(біжить за ним)

Ведуча: Кудись побігли…(знизує плечима)

(виходять курчата)

А у нас на святі  з’явилися курчата

Півники-синочки, курочки-дочки.

Плачуть маленькі, загубили неньку.

Всюди шукали, у всіх питали:

Курчата: Ви нашу маму не стрічали? (Ні)

Пішли курчата далі маму шукати,

Та втомилися, сіли відпочивати.

(присідають осторонь)

Ведуча: Курчата, послухайте, а чи не мами то голосок?

Квочка: (співає на муз.пісні А. Філіпенка «Курчата»)

Я пухнаста мама квочка,

Де ж мої сини і дочки?

Ко-ко-ко, ко-ко-ко,

Де ж мої сини і дочки?

Ко-ко-ко-ко, ко-ко-ко,

Дітки, поспішайте.

Ко-ко-ко-ко, ко-ко-ко,

Маму привітайте.

Квочка:(побачила курчат) Ось мої курчата!

Курчата: Мама! (Курчата вибігають і обіймають квочку. Потім присідають навколо  квочки, мама їх гладить по голівці і курчата засинають).

Ведуча: Як добре, що курчата матусю знайшли,

Бо добре тоді лиш дитині буває,

Коли материнське тепло зігріває.

Подивіться, як добре курчатам біля мами-квочки, так солодко сплять…

Курчата, прокидайтеся….

«Танок курчат і курки»

Ведуча: Залишайтеся, курчата, з нами святкувати.

(курчата сідають на стільчики біля курочки)

Вибігають клоуни. Бім щось шукає, охкає потім плаче.

Бом:Загубив, загубив.

Бім:Що загубив?

Бом: Цукерку загубив (всюдишукає) тут немає і тут немає.

Бім:  А яка в тебе цукерка була? Фруктова? Шоколадна? М’ятна?

Бом: Ох, ніде нема. А ти питаєш, яка та яка. Смачна, ось яка!

Бім: А якщо ти знайдеш цукерку, ти мені даси відкусити?

Бом:  Знайшов, знайшов(на підлозі)  Ось вона моя цукерочка. А ти хочеш відкусити? (Хочу)  А цілу цукерку?

Бім:Ах! Дужехочу! Дуже!

Бом: Я дам тобі  цукерку, якщо ти відгадаєш в якій руці я її ховаю.

Бім: Добре я обов’язково відгадаю. Ховай скоріше.

Бом: Тільки ти відвернись і не підглядай.

Бім:(стає спиною) Відвернувся.

Бом: Готово! (протягує дві руки в кулачках)

Бім дивиться то на одну, то на іншу  руку, вагається.

Бім: Боюсь помилитися(відходить, підходить, чухає потилицю, дивиться на руки, а потім на лоб). Ой, у тебе  комар на лобі!

Бом: (злякано) Комар? Ось я йому!(плескає себе по лобі і знову швидко ставить руку в кулак).

Бім: Знаю,  знаю, цукерка в цій руці!(хапає його за руку)

Бом:(віддає цукерку) Вірно,  відгадав, тримай цукерку. А як ти здогадався?

Бім: Спитай у дітей вони тобі скажуть, а я поспішаю. Бувайте.(іде)

Бом: (махнув рукою йому в слід) Діти, а ви здогадались, як він мою цукерку знайшов? Перехитрив мене? Ех! Я й забув, що сьогодні день жартів!

Ведуча: Та не журися, Боме. Нам всім зараз піднімуть настрій наші чарівні лялечки.

(виходять ляльки (дівчатка середньої групи))

Лялька:Ми – лялечки розкішні,

І платтячка в нас пишні.

Ми дуже симпатичні,

Рум’яні у нас личка,

Як намистинки, очі…

Ми танцювати хочем! (пупнули ніжкою)

«Танок ляльок» під «Італійську польку» Рахманінова

(забігає Бім)

Бім: Шановні, прослухайте об’яву: знайдена посмішка,тому, хто її загубив, прохання звертатися  до продавців посмішок.

Бом:Бідолага,йому, мабуть, зараз дуже сумно. Терміново треба його розшукати.

(шукають, у всіх є посмішки)

Бом: Знайшов, знайшов! Ось хто загубив посмішку! (Клоун виводить сумного хлопчика) Ти чому такий сумний?(хлопчик стоїть, нахнюпившись)  Ану, посміхнись! (хлопчик посміхається, показує, що повипадали зуби)

Все зрозуміло! То ти в цьому році, мабуть, підеш до школи?(Хлопчик киває головою) Такий віршик знаєте?:

Зуби сипляться дощем,

Значить в школу ми ідем!

Тож, не переймайся, зуби виростуть, а ти все одно посміхайся. Тримай, ми знайшли твою посмішку!

(Хлопчик бере посмішку, підстрибуючи і посміхаючись, сідає на місце)

Бом: Ви такі веселі. І, мабуть, любите жартувати. Так? Бім, тягни сюди мішок.

Бім: Який?

Бом: Ну, ми з тобою йшли?

Бім: Йшли!

Бом: Мішок  знайшли?

Бім: Знайшли.

Бом: І де він?

Бім: Хто?

Бом: Мішок!

Бім: Який?

Бом: Ну, ми з тобою йшли?….(повторюють декілька разів)

Бім: А, мішок! Згадав! Ось він! (тягне мішок)

А знаєте, що тут? Ні?

А у цю торбинку

Заховались  жарти і смішинки.

Чуєте — вони там сміхом заливаються?(слухають)

Подивіться — сміхунці у мішку штовхаються!

Як відкрию я торбинку – повискакують смішинки. (відкриває торбочку)

(діти-артисти вибігають за куліси)

Ведуча: Що ж, подивимось, які жарти в цій торбинці заховалися.

 Жартівливі сценки супроводжує музичний супровід.

1.   Лікар

Лікар Костю оглядає, лікар Костю слуха:

  На що скаржитесь, — питає,

А Костя: — На вуха.

Лікар ближче нахилився:

-Що, болять, синочку?

— Вони мені заважають одягать сорочку!

2.  Про іноземну мову

Жук зустрівся із Бджолою і говорить:

Жук:Буду я, крашуне, іж тобою жавжди, шкріжь і вшюди!

Бджілка:

О-о-о! Сановний перехозий,

Мозе, ти не знаєс,

І не уявляєс, мозе,

Як ти сепеляєс! –

Ведуча:  Продзижчала гордо бджілка й зринула в небо.

Ну, а жук, зітхнувши гірко, мовив сам до себе:

Жук: Щоб не втрапити в халепу коли-небудь жнову,

Терміново треба вчитити іноземну мову.

3.  «Моя мама не така»

Вихователька, розглядаючи з дітьми картинку «Свиня з поросятками», пояснює, щосвиня — це мама, а поросята — її діти.
Дворічний Валерик вигукує:
— А в мене теж є мама, але вона не така!

 4.     Лист

— Щоти, Андрійку, робиш?
— Пишу листи Наталочці.
— Так ти й писатище не вмієш.
— То нічого, Наталочка ще не вміє читати.

5. «Без зуба»

Маленький хлопчик  їде повз маму на велосипеді:

— Гей, мамо, а я їду без рук! — кричить він, зникаючи за поворотом.

Через хвилинувінповертається:

— Гей, мамо, а я їду без жуба!

6.     Цибуля й хрін

Раз цибуля вийшла з хати –

Хто їй стрівся, муси вчхати.

Тут назустріч раптом хрін –

Всім крутив уносі й він.

Одне одного зачули

І удвох ого як чхнули!..

7.      «Ми на груші»

Ми на груші – Ух!

Раптом чуєм – Гух!

Потім тільки – Гець!

Що воно за грець?

Подивились..ох!

То ми впали вдвох!

Ведуча: Впали хлопці з груші та прямісінько в реп’яхи. Будемо реп’яхи збирати і в гру веселу грати.

Гра «Збери реп’яхи»

(зав’язаними очима 2 хлопчики один в одного на одязі збирають реп’яхи-прищепки)

Бім: Бачу ви і жартувати і гратися мастаки. А що ви ще любите?

Бом: А ми у них зараз і спитаємо. А торбинка нам допоможе. (Дістають з торбинки великі смайлики з записами гри, читають). Ми будемо вам задавати питання, а ви відповідайте голосно: «Я» чи  «Ні, не я»! Згодні?

Хто любить мультики дивитись?

Хто любить кулаками битись?

Хто любить печиво, цукерки, шоколад?

А хто хотів би знайти скарб?

А хто любить чистить зуби?

А морозиво хто любить?

Хто кричить і  тупає ногами?

А хто завжди слухається маму?

Хто любить митися в брудній калюжі?

А хто любить обіймати друзів?

А хто любить в різні ігри грати?

Хто співати любить й танцювати?

Тож, давайте танцювати!(Давайте)

Дитина: У весняні теплі дні

Розпустились котики чарівні.

Такі лагідні, як кошенята, —

Сьогодні будуть з нами танцювати.

Діти беруть гілочки котиків.

Танок «Котики»

 (Бім і Бом в кінці таночку збирають котики)

Бім: Ой, які чудові весняні котики! (ставлять у вазу)

Ведуча: Діти, а давайте за допомогою звуків намалюємо весняну картину.

(виставляються столики з атрибутами і музичними інструментами, діти підходять, беруть інструменти)

Ведуча: (починає грати фонова музика)

Прийшла весна, пригріло весняне тепле сонечко.

З пагода побіг веселий  струмок……………………………….(ллють воду з лійки)

Прокидаються від зимового сну бджілки, жучки, мурашки, шарудять, виповзають з-під сухого листя……………………………………………….(шурхотять пакетом)

Все навколо наповнюється пташиним співом………………..(свищики-соловейки)

Чути, як барабанить по дереву дятел…………………….(стукають по коробочці)

Та раптом все стихло.(змовкає фонова музика)

Невже дощ починається?(звук грому)

(всі вишиковуються на імітацію «Дощ»)

Імітація звуків дощу (за допомогою долонь, пальців, рук, ніг)

Ось останні крапельки. Закінчився дощ. Досить сумувати. Виходьте танцювати!

Танок «Утята»

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Сценарії
Додано
31 березня 2019
Переглядів
4340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку