Свято казки "Подорож казковою стежиною"

Про матеріал
Захід проведений у формі гри-подорожі з елементам драматизації і носить пізнавальний і розвивальний характер.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Подорож казковою стежиною

 

 

 

(свято казки)

 

 

 

Класний керівник: Г.П.Гудима

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗОШ І – ІІ ст.. С Заруддя

Мета: розвивати творчі здібності учнів, сценічну майстерність,  інтонацію, дикцію. Виховувати  повагу до усної народної творчості, бажання читати казки та інші літературні твори. Виховувати естетичне сприймання навколишнього засобами театралізації.

Обладнання: казкові герої, декорації, малюнки дітей, побутові предмети.

Ведучий.    Любі наші гості,

  В нас сьогодні свято

  Ми  вітаємо   вас   щиро

  Й зичимо усім добра багато.

Ведучий. „Забута казка – це золоте намисто, яке впало на морське дно” – кажуть старі люди. І щоб наступі покоління не втратили цього намиста, ми повинні зберігати у своїй пам’яті перлини народної мудрості, розшукувати народних мудреців, які пам’ятають безліч казок, народних оповідок, пісень та прислів’їв.

Дорогі хлопчики й дівчатка!

В нас сьогодні свято казки.

Будем його разом відзначати.

Казку – друга шанувати.

          Зустріч з казкою – це свято.

          Не було б її у нас,

          Ми б не знали так багато

          Про новий і давній час.

В кожнім домі, в кожній хаті,

І у місці, і в селі –

Хто навчився вже читати,

Має казку на столі.

         Сьогодні ми Казку сюди запросили

         Щоб бачити казку і слухать гуртом.

         А Казка у залі десь там загубилась,

         Давайте її погукаєм гуртом.

Всі. Прийди,  Казочко , до нас на свято.

        Щоб ми веселі й радісні були.

        Розкрий нам широкі простори довкола.

        Щоб світ ми впізнали й щасливі були.

Ведучий: Заходь, заходь, Казочко, до нас.

                 В нас тут хлопчики й дівчатка

                 Уже ждуть тебе давно.

                 Та про себе розкажи спочатку.

                 І порозважайся з нами заодно.

Казка. До вас я прийшла із далеких країв. Ви всі, напевне, мене добре знаєте. Я часто приходжу до вас перед сном, щоб ви спокійно спали, щоб на вашому обличчі не зникала усмішка.

(до казки підходить хлопчик)

Хлопчик.  Привіт, Казочко! Дякую, що завітала до нас на свято, адже я завжди чекаю тебе!

 

Казка. Ой, милий хлопчику. З часом ти подорослішаєш і забудеш мене, як і усі інші.

Хлопчик. Ні, цього ніколи не станеться! Вічно пам’ятатиму по тебе, бо без казочки життя таке одноманітне і нецікаве.

Казка. Усі діти так вважають. Але згодом забувають про ці слова. Якби ж і дорослими вірили в мене – життя стало б набагато прекраснішим: чарівні феї завжди допомагали б долати труднощі.

Хлопчик. Люба подруго, ніколи не забуду тебе, обіцяю. Ходи зі мною до дітей, ти побачиш, як наші малюки знають і люблять казки. Ласкаво просимо у подорож по казковій стежинці!

Ведучий. Дорогі друзі. Першою зупинкою на нашій  казковій стежинці буде „Розминка”. Для того, щоб покати свої знання казок, ми розгадаємо кросворд. Виконавши завдання прочитаємо ключове слово сьогоднішнього свята.

  1. Як звали бабу з казки „Ріпка”?
  2. Назвіть ім’я подружки Буратіно.
  3. Хто біг із їжаком наввипередки? (із казки „Заєць і Їжак”)
  4. Який герой боровся із змієм, щоб визволити сестру із темниці?
  5. Кого запросила Лисичка до себе в гості?

 

М

а

р

у

ш

к

а

 

 

м

а

л

ь

в

і

н

а

 

 

 

з

а

є

ц

ь

 

к

о

т

и

р

о

ш

к

о

 

 

 

ж

у

р

а

в

л

я

 

 

Ведучий. А тепер запрошуємо вас на виставу. А яку... відгадайте загадку.

                 Що втекло від баби з дідом.

                 Не сиділо на печі.

                 А зустрілось з Зайченятком.

                 Й ну співать йому пісні.   (Колобок)

Ведучий. Діти, а як закінчилася казка „Колобок”?  (Лисичка з’їла Колобка)

Ведучий. То це казка весела чи сумна?

Ведучий. Але свято не може бути сумним. Тому учні 2 класу трошки змінили цю казку. Давайте подивимось, що з цього вийшло.

                (Інсценізація казки „Колобок”)

Ведучий.  А зараз ми зробимо зупинку під назвою Загадкова”.

Відгадайте, про яку казку йдеться.

 1.Я бичок – третячок.

   Смоляний в мене бочок.

   Із соломи дід зробив.

   Бік смолою засмолив.    (Солом’яний бичок)

2. Що за звір вплітає сало.

   І кричить все: „Мало, мало”.

   У жупані парубоцькім –

   Упізнали – це... (Пан Коцький)

 

3. Хто це в човнику пливе

Й рибку матінці везе?

І кого змія страшнюча

З’їсти хоче більш за все.   (Івасик - Телесик)

4. Він зі змієм став до бою.

   Сміло бився булавою.

   Поміркуєш з нами трошки,

   Хто це?   (Котигорошко)

5.Що дідусь наш посадив.

  Поливав, полов, ростив?

  А як виросла велика,

  Всю сім’ю на поміч кликав:

  І бабусю, й внучку, й Жучку.

  Рвати щоб допомогли.

  Та без Мишки – шкряботушки

  І не вирвали б вони.   (Ріпка)

6. Хто під кущиком в гніздечку

   З ніжкою скаліченою жив,

   Хто дідусеві й бабусі,

   Вірою і правдою служив,

   Поки пір’ячко рябеньке

   В піч не вкинули старенькі.

   Геть дівчина полетіла,

   З ними жити не схотіла.  (Кривенька качечка).

7. Жив – був пес і став старий вже.

   От хазяїн його вигнав.

   В лісі вовк його зустрів

   І старого пожалів.

   Ще й придумав, як зробити,

   Щоб хазяїну вгодити.

   Пес додому повернувся

   І віддячить не забувся.

   Що за казочка така?

   Про собаку, про ...(Сірка)

8. Не чекайте на підказки,

    Називайте річ із казки.

    Хоч вона і невеличка,

    Всіх врятує від біди.

    Жабка, мишка і лисичка

    Ще й ведмідь, кабан заліз.

    В мирі, злагоді й без сліз

    Проживали, і та річ

    Тепла – тепла, наче піч.   (Рукавичка)

9. Діти, подивіться на цю чудову хатинку. А знаєте, хто тут поживає?

   А живуть тут двоє друзів: Котик і Півник. Давайте подивимося, яка пригода сталася з ними і подумайте, чого вчить нас ця казка.

(Інсценізація казки „Котик і Півник”)   

Ведучий. А зараз ми з вами ще раз зупинимося на нашій стежині. А зупинка наша має назву „Літературна.” Адже казки бувають не тільки народними, а й авторськими. Тому ми і перевіримо, чи знаєте ви, хто написав ваші улюблені казочки.

М. Коцюбинський                                  „Про двох цапків” „По двох кізочок”

Леся Українка                                         „Біда навчить”

І.Франко                                                  „Ріпка”

Г.К.Андерсен                                          „Дюймовочка”

Шарль Перро                                          „Червона Шапочка”

Брати Грімм                                             „Білосніжка”

У казці „Про двох кізочок” М. Коцюбинського кізоньки були розумними. А у яких казках головною героїнею є коза? („Коза – дереза”, „Вовк і семеро козенят”).

Подивіться, якою була коза з казки „Коза - Дереза” і подумайте, чого нас вчить ця казка? 

(Інсценізація казки „Коза - дереза”)

Ведучий. Чи є на світі такий чудовий край, де тихі ночі пливуть на крилах солов’їних пісень, де вранці на замріяній річці вмивається джерельною водою біле латаття, де навесні під шатами крислатих дубів яскравіє килим первоцвітів. Це все можна побачити у нашій рідній Україні. Саме тут щороку відбувалися ярмарки. На них з’їжджалося багато покупців, тут відбувалися веселі конкурси і розваги. А ми з вами сьогодні зробимо зупинку на „Казковому ярмарку”

Увага! Увага! Спішіть-поспішайте.

Господарі й гості; глядіть, не минайте.

На ярмарок прошу: гуртом, поодинці.

Чекають на всіх там чудові гостинці.

На ярмарку нашім веселім, багатім

Є чим здивуватись і є що придбати.

Лисичка. Продається пишний хвостик

                 Модницям на диво.

                 Продається гарний хвостик!

                 Купуйте сміливо.

Заєць. Продається біла шубка –

            Легка, мов пушинка.

            Тепла, як у хаті грубка.

            Гарна, як сніжинка.

Їжаки. Ось купимо голочки.

            Й купимо собі піджачки.

Соловей. Ой не хочу вже співати.

                 Хочу голос свій продати.

                 А купить магнітофона

                 Й підключить до мікрофона.

Кіт. Продаю я мишоловки.

        Миш тепер самі ловіть.

   Буду лиш сметанку їсти.

   Й молоко із блюдця пить.

Буратіно. Досить вже мене жаліти.

                 Хочу я розбагатіти.

                 Ключик золотий продам.

                 І тоді на заздрість вам

                 Буду жити у багатстві.

Хлопчик. Ну що, Казочко , чи сподобалося тобі свято, яке підготували наші діти?

Казка. Дуже, дуже сподобалося. Я навіть не чекала такої чудової зустрічі!

Хлопчик. Тепер ти віриш, що ніколи не станеш забутою Казкою, що завжди будеш спішити на зустріч з малюками і дорослими?

Казка. Вірю. А також хочу похвалити дітей. Молодці, ви добре справилися з усіма завданнями, які підготували мої помічники. І хоча наше свято наближається до кінця, ми ще довго будемо зустрічатися з казкою.

Ведучий. Любі хлопчики й дівчатка!

                 Закінчилось наше свято.

                 А вам хочем побажати –

                 Казок багато прочитати.

Ведучий. А я хочу побажати, щоб ніколи

                 Не лишав вас світ казковий.

                 Щоб ми з вами зустрічались

                 І завжди щиро усміхались.

 

 

                 Казкове лото „Коштовні перлини”

                    Скласти казку з окремих частин.

Казка про липку                                 та зажерливу бабу

Правда та                                            кривда

Котик та                                              Півник

Лисичка та                                          Журавель

Цап та                                                  Баран

Лисичка – сестричка                          та Вовк – панібрат

Івасик -                                                Телесик

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
ГУДИМА ГАННА
Додано
30 березня 2019
Переглядів
740
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку