Свято "Математичний колобок"

Про матеріал

Докорінне реформування й удосконалення сучасної корекційної педагогіки потребує від вчителя безперервного оновлення теоретико – методологічного підґрунтя, створення умов для розвитку і самореалізації особистості з особливими освітніми потребами.

Забезпечити глибоке й міцне засвоєння учнями знань і вмінь – одне з головних завдань, що стоять перед вчителем.Його здійсненню сприяють методи, прийоми та організаційні форми навчання, що активізують пізнавальну діяльність розумово відсталих школярів. Математика є одним із предметів, який викликає значні труднощі в більшості дітей з порушенням інтелекту. Формування обчислювальних навичок – важка й не цікава для учнів робота, якщо вчасно не вносити різноманітність в її організацію. Однією з педагогічних умов, від якої залежить ефективність уроків та підвищення рівня розумової та пізнавальної активності є рівень їх працездатності. Працюючи над цією проблемою застосовую різні методичні прийоми та методи, що розширюють пізнавальні можливості та здібності учнів, розвивають їх вміння аналізувати і синтезувати, спостерігати, порівнювати, узагальнювати набуті знання та згладжують істотні вади психіки, емоційно – вольової сфери і забезпечують зростання фонду їх здібностей. Низький рівень самостійності у виконанні завдань особливо виявляється тоді, коли учням необхідно виконати розумові, інтелектуальні дії, визначити мету і завдання діяльності, шляхи їх досягнення, спланувати хід виконання завдань, проконтролювати результати.

Сучасний урок – це педагогічний твір, вчитель вносить в нього свою творчість, свій методичний почерк. Це урок, насичений різномаїттям навчальних ситуацій, де діти охоче вступають в діалог з вчителем.

Розвиток математичних уявлень дитини з інтелектуальною недостатністю в більшій мірі залежить від якості педагогічних умов, в яких вона навчається.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

{D7 AC3 CCA-C797-4891-BE02-D94 E43425 B78}3641572лоокбко{D7 AC3 CCA-C797-4891-BE02-D94 E43425 B78}Колобок

Номер слайду 2

Математичний колобок

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Встав пропущені числа{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}3{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}7{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}11{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}14{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1718{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}20

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

З яких геометричних фігур побудований кораблик?

Номер слайду 9

10+2=1212-2=1010+6=1613-3=1018-8 = 1010+10=20

Номер слайду 10

16-6-2=18-8-1=8+2+4=9+1+6=13-3-4=17-7-1=16869914

Номер слайду 11

Номер слайду 12

234

Номер слайду 13

Номер слайду 14

16 см = …дм…см 1 дм 3 см = …см1 дм 2 см = …см1дм 6см13см12см

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Молодці !

pptx
Додав(-ла)
Селюк Юлія
Пов’язані теми
Математика, Сценарії
Інкл
Додано
29 травня 2018
Переглядів
1184
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку