19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Свято "Прощання з 1 класом"

Про матеріал
Свято прощання з першим класом буде цікавим для вчителів початкової ланки. У сценарії - ігри-конкурси, загадки, пісні, танці, сценки, зустрічі з казковими героями...
Перегляд файлу

Свято «Прощання з 1 класом»

Ведучий. Слухайте! Слухайте!
І не кажіть, що ви не чули!
І не кажіть, що ви не бачили!
Дружніми оплесками зустрічайте наших дорогих першокласників!

(Діти заходять під музику)

1. Простелись, наш рушничок,
Через річку на місток. (Двічі)
Хай прийдуть сюди до нас
Наші гості в цей же час. (Двічі)

1 учень. Сонечко у небі сяє
Заглядає в перший клас.
І воно, напевно, знає
Що сьогодні свято в нас!
2 учень. Любі гості, мами й тата!
В нас сьогодні буде свято.
Добре, що прийшли до нас
У чудовий 1 клас!
3 учень. Раді ми усім вам дуже,
Веселіться з нами, друзі,
Дідусі й бабусі, наші тата й мами.
Добре, що прийшли до нас.
Вас вітає перший клас!

Пісня «Цьом-цьом»

3-й учень
В путь щасливу і широку
Всіх виводить перший клас.
До уроку і з уроку
Дзвоник, друзі, кличе нас!

4-й учень
Любі гості, мами й тата,
В нас — Букварикове свято.
Добре, що прийшли до нас
Ви у гості в перший клас,

5-й учень
Ми всіх гостей вітаємо
І дуже вам радіємо.
Усі вже букви знаємо,
Книжки читати вміємо.

(Діти сідають.)

6-й учень
Ми у школі вже прижились
Правил добрих ми навчились.

Учитель
Ось послухайте ви їх
І дотримуйтесь усіх.

7-й учень
Перше правило — учитись,
День за днем завжди трудитись.

8-й учень
Друге — теж запам’ятай:
Батькам вдома помагай!

9-й учень
Бути чесним і правдивим —
Третє правило у нас.

10-й учень
Бути другом незрадливим:
Клас — за тебе, ти — за клас.

11-й учень
Мудре правило четверте
Знай і друзям розкажи,
Наполегливо й уперто
Економ і бережи
Парту, книгу, кожну річ.
Берегти, любить природу —
Це наказ твого народу.

12-й учень
П’яте правило: читати,
Малювати і співати,
Гратися з товаришами
І дружити з малюками.

13-й учень.
Ми букви добре вивчені
Знайомі хлопцю й дівчині
Читає й пише нас
Чудово перший клас.

 

14-й учень.
Ми красиві та стрункі
Прикрашаєм сторінки.

 

15-й учень.
Знай рідну мову і вивчай
Вона твоя й моя.
Та перш а все абетку знай
Від А до Я.

 

16-й учень.

Нас 33, нас 33
У нас міцна сім’я.
Складаємо слова нові
Від А до Я, від А до Я.

 

Діти по черзі промовляють:
Струнко алфавіт іде!
А,Б,В,Г,Г,Д,Е!
Далі йде рядок такий:
Є,Ж,З,И,І,Ї,Й.
Вивчи третій ряд тепер:
К,Л,М,Н,О,П,Р!
Залишилось трохи ще:
С,Т,У,Ф,Х,Ц,Ч!
Тут вся азбука моя!
Ш,Щ, знак м’який, Ю,Я!
Усі букви разом:
Ми алфавіт, ми букв сім’я!
Нас 33 – від А до Я!

 

Пісня «Ми першокласники»

 

 

Буквар.

У мене для дітей є гра. Треба зі слів скласти прислів’я. Мені потрібні три команди.

Гра-конкурс «Кожному своє місце»

Нам потрібно 7 учасників команди, кожному запропоновано по одній букві, з яких утворено слово:
- Прочитаємо разом – абрикос.

- Я буду читати загадки, розгадавши її, ви повинні швиденько побудувати з окремих букв слово-відгадку. Головне в цьому конкурсі – зорієнтуватися, де у слові знаходиться місце саме для вашої букви.

1) Річкова тварина, що має клешні і живе в намулі. (рак)
2) Звук, який видає ворона.     (кар)
3) кафе        (бар)
4) смугаста комаха, яка сильно жалить    (оса)
5) молочний продукт      (сир)
6) окунь, щука, карась – це      (риба)

Відповідайте: - так або – ні!
- Треба гарно вам читати?
- Треба менших ображати?
- На перерві верещати?
- Парти всі розмалювати?
- Друзів треба виручати?
- Треба слухати матусю?
- Тоді дратуйте хоч бабусю!
- У класі вибийте шибки!
- Вчительці робіть все навпаки!
- Брудне взуття носіть у школу?
- Завжди старших поважайте!
- І малюків не ображайте!

«Пісня про гнома»

(Дістає з-за пазухи дуже пошарпану книжку. Читає по одному реченню. Вчитель одразу заперечує.)

 Там на клумбі росте бак. (Заперечення 1)

 В морі плескається корж. (Заперечення 2)

 На дивані кіт гурчить. (Заперечення 3)

 В нірку враз сховалась тиша. (Заперечення 4)

 В лісі виросла Галина. (Заперечення 5)

(Діти додають слова правильно.)

Заперечення:

1) Ой не так, ой не так —
Там на клумбі росте... (мак).

2) Все ж не корж, а швидше... (морж).

3) Ні, неправда, він... (мурчить).

4) Та не тиша, може... (миша)?

5) Не Галина, а... (малина).

Учитель. Дійсно, Буратіно, читати ти навчився, але допускаєш багато помилок під час читання. А оскільки ти читаєш з помилками, то й писати будеш неграмотно. І з тобою може статися така ж пригода, як і з Гнатом із вірша «Гнат-котобій» Бандуренка:
Із рогатки Гнат завзято
Бив на вулиці котів,
Вдаючи, що він з гармати
Б’є в Антарктиці китів.
А коли до дошки в школі,
Довелось йому іти,
Переплутав мимоволі
Де кити, а де коти.
І під сміх усього класу
Вивів крейдою, що кіт
В морі плаває, а ласий
До мишей і сала — кит.
Може й стане китобоєм,
Коли вчитиметься, Гнат,
Ну, а поки котобоєм
Звуть його серед хлоп’ят.

Ведучий. Так цей Гнат не тільки безграмотний, а ще й злий хлопчик.

Гра «Це все ми»

Вчитель:
Пограємо в гру «Це все ми, це все ми, я і друзі всі мої»
- Хто до школи чимчикує,
Вранці весело крокує?

- Пролунав давно дзвінок,
Хто спізнився на урок?

- Любить хто із вас погратись
З гірки на санчатах мчатись?

- Хто із вас скажіть, малята,
Помагає мамі й тату?

- Хто уміє посуд мити,
Щоб на черепки побити?

- З фізкультурою хто дружить
Виростає сильним, дужим?

- А яке скажіть, дитятко,
З вас брудне як поросятко?

- Хто, скажіть мені, малята,
Любить з вас пісень співати?

Ми - діти українські -
Хлопчики і дівчатка.

Хоч слабкі у нас ще ручки,
Та душа завзята.

Бо козацького ми роду -
Славних предків діти.

І у школі всі вчимося
Рідний край любити.

Хай же мир і дружба
Поєднають всіх.
І дзвенить дитячий
Безтурботний сміх.

Танець

Мама і хлопчик.

Хл. Мамо, яку сорочку ти мені даси сьогодні в школу?
Мама. З коротким рукавом. А що?
Хл. Так щоб я знав, доки руки мити.

Хлопчик із татом.

Тато. Сашко, ти що до школи не йдеш?
Хл. Ні!
Тато. Чому?
Хл. Вчителька прорила, щоб до школи сьогодні прийшов ти.

Мама з дівчинкою.

Мама. Як же це так, дочко. Я ж просила тебе, коли йшла на роботу, щоб ти підмела в кімнаті. А ти цілий день прогуляла і забула про моє прохання.

Дів. Чого це я забула. Я весь час тільки і думала, чи будеш ти мене за це сварити, що я не підмела.

Учень. - От батьки в нас молодці!
Держать міцно нас в руці.
Просим нас не відпускати!
Щоб всю школу не злякати.

Учень. Сьогодні ми говоримо велике спасибі нашим батькам, які нам допомагали в навчанні, вчилися разом з нами.

1 уч. За те, що раненько вставали.
2 уч. За те, що до школи водили.
3 уч. За те, що втоми ніколи не знали.
Всі. Палке вам, велике спасибі.

Ось до класу всіх скликає
Голосистий цей дзвінок,
І ми радо поспішаєм
Не в садок, а на... (урок).

Чистенькі віконця сміються від сон­ця,
Діточки навколо — наша люба... (шко­ла).

Біле поле, чорне насіння,
Хто його сіє, той розуміє. (Письмо)

Вранці він заходить в клас
І знання дає для нас. (Учитель)

Дуже я потрібна всім —
І дорослим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу. (Книга)

Цю найпершу в школі книжку
Знає будь-який школяр,
До усіх книжок доріжку
Прокладає наш … (буквар) 

Вчитель
Щоб усіх вас поважали,
Щоб любили і пишались,
Не багато і не мало —
Треба знати 10 правил.

Як прокинувся — вставай, ліні волі не... (давай).

Квіточки роса умила, а тебе умиє... (мило).

Вранці ти не поспішай,
подивись спочатку,
чи нічого не забув,
чи в портфелі все в... (порядку).

І дивись — не барись, в школу швид­ко-швидко... (мчись).

В школі, в класі не брудни, сміття ба­чиш —... (підбери).

Не носи в кишені жуйку, крейду, яб­луко і булку, кнопки, цвяхи, сірники, а носи... (носовички).

Будь охайним завжди сам, уникай дірок і ...(плям).

Вдома рідним не грубіянь, менших  завжди... (захищай).

Скільки в небі світить ясних зірок,
стільки у щоденнику повинно бути... (оцінок гарних).

Щоб тобою всі пишались,
Перехожі озирались,
Так роби, щоб люди звикли:
Ти завжди в усьому... (приклад).

Буквар. Школа — це не тільки уроки, завдання, це ще й різні ігри, спілкування з друзями.

Я пропоную вам пограти у веселу гру «Трикутний ковпак».

Ковпак мій трикутний,
Трикутний мій ковпак.
А якщо ковпак не трикутний,
Тоді це не мій ковпак.

Поступово слова у вірші замінити на жести. Слово трикутний — пока­зати трикутник, складений із пальців, слово мій — рукою на себе, ковпак — показати руками на голову, слово не — показати головою знак заперечення.

Поступово вилучити одне слово, потім — друге, третє, четверте. На­прикінці гри важливо повторювати слова жестами. Виграє той, хто не зіб’ється.

Учень: Ми також любимо квіти і підготували на свято абетку про них. Ось послухайте.

1. Ми, українські діти,
Теж: любим трави і квіти.

2. З квітів не тільки букетик,
Зробимо альфаабетик.

3. Ось пригадуємо трошки:
Айстри, Барвінок, Волошки.

4. Далі пахучі Гвоздички,
Дзвонять Дзвіночки з травички.

5. Вище Бузковії грона.
Як фіалкова корона.

6. Є в нас і пишна Жоржина,
Зірка, Іриси, Калина:

7. Пахне Любисток з алеї,
Мак, Нагідки, Орхідеї.

8. Є ще Петунії різні,
Рози пахучі і ніжні.

9. Ще й синьоокі Сокирки —
Треба Тюльпанів лиш тільки

10. Гурт Чорнобривців шаліє.
Цинія й жовта Шавлія.

11. Флокси й зелені Хвощі,
Стебла купають в росі.

12. Юру від вітру боронить
Явір, що віти все клонить.

13. Зібрані нами квіти
Вам посилають привіти!

 

 

docx
Додано
20 жовтня 2020
Переглядів
186
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку