17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Таблиці для організації усного рахунку на уроці

Про матеріал

Усний рахунок важливий етап кожного уроку математики,особливо для учнів 11 класу, які готуються здавати ЗНО. Він активізує розумову діяльність, розвиває пам'ять. З допомогою комп'ютера дуже легко організувати усний рахунок на уроці, а якщо його немає, то допомагають таблиці з усного рахунку.

Перегляд файлу

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

32+14

0,6+0,3

100•64

від 12

2•0,9

29+(-29)

-7•(-9)

+

1-

+

:

2

256+121

1,2+5,3

6•103

від 25

0,6•7

100-(-64)

-30•0,6

+

1-

+

3

0:

3

187-106

0,9-0,4

9600:10

0,3 від 14

4,8:4

-6+14

-28:(-7)

+

1-

-

: 7

4

250-130

0,24-0,13

5000:100

2% якого 4

3,2:8

0-30

-12•0,1

-

1-

-

6:

5

93+20

1,6+0,4

10•4,52

від 20

0,6•0,9

-10+(-18)

-4,5•(-2)

-

1-

+

1:9

6

22+128

0,8+0,5

0,64•1000

якого 20

0,07•0,5

-45+(-56)

-54:(-2)

-

3-

+

1:

7

1000-18

2-0,3

4,7:10

5% від400

6:0,3

-32+(-28)

-0,4:(-4)

5- 1

5-

-

5:

8

518-409

4-1,8

56,4:1000

від 6

8:0,04

-10+8

0,18:(-0,6)

3+5

2-

-

:

9

27+49+53

3,8+1,5+2,5

180:100-0,8

0,8 від 5

0,4• 0,5

25+(-32)

7•(-1,2)

10-

7-

+

2:

10

57+46+24

6,9-2,6-2,3

0,95•10+0,5

10% від2

0,25• 4

85+(-25)

0,8•(-7)

3+

6-

2+

:

11

84-50+11

9,7-1,8-3,7

10•4,52

якого 6

0,125•8

5025

-1,2•(-3)

+

7-

3+1

2

:

12

(12•7+12•3):4

1,8+12,2

0,64•1000

20%від 300

0,12:2

11-12

0,12: (-6)

+1

4-

5+2

5

:3

13

13•28-3•28+20

5,19-4,09

4,7:10

8%якого 32

0,4:0,2

-7+(-9)

18:(-6)

+

1-

4-2

•8

4:

14

8•42-8•2+80

5-0,5

 

56,4:1000

0,4 від 50

1,2•7

2-(-3)

25: (-5)

+

5-2

3-1

1• 3

: 3

15

(92•51+8•51):100

8-0,2

180:100-0,8

0,5якого 35

 

 

 

8,4:0,02

-5-(-12)

-12: (-4)

+

3-2

7-

2• 2

:

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

3,6 •

0,23 +7

1,27 + 2,3

-(-)

-6 • (-0,1)

+ 4,2

7 : (-0,1)

12 :1,2

2

5 : 10

 

(-3)2

0,48 + 0,2

0,5 • 20

10-(-3)

8 : (-0,4)

2 + 3,75

8 - 7

-6– (-1)

3

3

0,5 • 100

 

-38 : 19

2,54 – 2

4 • 2,5

-1,4–1,4

+

3 - 8

62 : 6

0,7: 0,01

4

+

(-0,2)3

0,8 – 0,25

3 – 0,85

-3-0,75

  - 1

- : 4

40 :

12,5•0,8

5

-2-5

 

65 : (-13)

0,7 • 10

0,24 • 100

0,7•(-8)

5 -

12 • (-)

• 3

0,4• 25

7

6

:

17,2 + 2,8

0,5 • 2

17 + (-5)

-11•(-12)

• 4

• 2

-3,8 + 3,8

- (-10)

7

-17 +4

 

8 – 3,4

0,25 • 40

-21 + 9

3,7–4,8

1,2 • 102

1 : 2

-4,7 -  3,6

16,4-4

8

9 – 15

 

3,5 : 7

6 : 10

-8 – 43

0,12

72 + 7

1

-1

9 : 100

4

9

-100 •

8,4 : 4

0,5 : 10

-+

0,1•

92 -9

4 • 2

-• 5

-

10

-30 • (-0,2)

-1 :

4,1 : 2

-1 +

2,5•

(-0,6)2

6 • 5

-20 : 0,5

-1 +

11

125 – 91

 

0,76 – 0,3

8 : (-0,4)

-2+1

4,2•

-24

4 :

• 2

 11 - 3

5

12

-36 • 4

 

5 + 0,8

0,25 -

2,5-8,5

-1-3

(-2)4

10 - 6

-15 : 0,3

• 6

13

 

0,7•0,06

43:1000

•5

-7•8

36•

1,5:0,5

0,7•(-3)

2•(-0,3)

-6,3:3

6

14

100•0,271

 

93,6:3

2•

0,4•

׀-81

0,9:

(-3)3

-9-3

-42

15

95•0,1

 

0,7:0,01

׀-7׀

-

(-3)2

4:

-3•

-7•(-6)

-8,1-0,9

10


 

doc
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку