Усний рахунок важливий етап кожного уроку математики,особливо для учнів 11 класу, які готуються здавати ЗНО. Він активізує розумову діяльність, розвиває пам'ять. З допомогою комп'ютера дуже легко організувати усний рахунок на уроці, а якщо його немає, то допомагають таблиці з усного рахунку.
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
32+14 |
0,6+0,3 |
100•64 |
від 12 |
2•0,9 |
29+(-29) |
-7•(-9) |
+ |
1- |
+ |
• |
: |
2 |
256+121 |
1,2+5,3 |
6•103 |
від 25 |
0,6•7 |
100-(-64) |
-30•0,6 |
+ |
1- |
+ |
3• |
0: |
3 |
187-106 |
0,9-0,4 |
9600:10 |
0,3 від 14 |
4,8:4 |
-6+14 |
-28:(-7) |
+ |
1- |
- |
• |
: 7 |
4 |
250-130 |
0,24-0,13 |
5000:100 |
2% якого 4 |
3,2:8 |
0-30 |
-12•0,1 |
- |
1- |
- |
• |
6: |
5 |
93+20 |
1,6+0,4 |
10•4,52 |
від 20 |
0,6•0,9 |
-10+(-18) |
-4,5•(-2) |
- |
1- |
+ |
• |
1:9 |
6 |
22+128 |
0,8+0,5 |
0,64•1000 |
якого 20 |
0,07•0,5 |
-45+(-56) |
-54:(-2) |
- |
3- |
+ |
• |
1: |
7 |
1000-18 |
2-0,3 |
4,7:10 |
5% від400 |
6:0,3 |
-32+(-28) |
-0,4:(-4) |
5- 1 |
5- |
- |
• |
5: |
8 |
518-409 |
4-1,8 |
56,4:1000 |
від 6 |
8:0,04 |
-10+8 |
0,18:(-0,6) |
3+5 |
2- |
- |
• |
: |
9 |
27+49+53 |
3,8+1,5+2,5 |
180:100-0,8 |
0,8 від 5 |
0,4• 0,5 |
25+(-32) |
7•(-1,2) |
10- |
7- |
+ |
• |
2: |
10 |
57+46+24 |
6,9-2,6-2,3 |
0,95•10+0,5 |
10% від2 |
0,25• 4 |
85+(-25) |
0,8•(-7) |
3+ |
6- |
2+ |
• |
: |
11 |
84-50+11 |
9,7-1,8-3,7 |
10•4,52 |
якого 6 |
0,125•8 |
5025 |
-1,2•(-3) |
+ |
7- |
3+1 |
2• |
: |
12 |
(12•7+12•3):4 |
1,8+12,2 |
0,64•1000 |
20%від 300 |
0,12:2 |
11-12 |
0,12: (-6) |
+1 |
4- |
5+2 |
5• |
:3 |
13 |
13•28-3•28+20 |
5,19-4,09 |
4,7:10 |
8%якого 32 |
0,4:0,2 |
-7+(-9) |
18:(-6) |
+ |
1- |
4-2 |
•8 |
4: |
14 |
8•42-8•2+80 |
5-0,5
|
56,4:1000 |
0,4 від 50 |
1,2•7 |
2-(-3) |
25: (-5) |
+ |
5-2 |
3-1 |
1• 3 |
: 3 |
15 |
(92•51+8•51):100 |
8-0,2 |
180:100-0,8 |
0,5якого 35
|
8,4:0,02 |
-5-(-12) |
-12: (-4) |
+ |
3-2 |
7- |
2• 2 |
: |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
• |
3,6 • |
0,23 +7 |
1,27 + 2,3 |
-(-) |
-6 • (-0,1) |
+ 4,2 |
7 : (-0,1) |
12 :1,2 |
|
|
|
2 |
5 : 10
|
(-3)2 |
0,48 + 0,2 |
0,5 • 20 |
10-(-3) |
8 : (-0,4) |
2 + 3,75 |
8 - 7 |
-6– (-1) |
|
|
3 |
3 |
0,5 • 100
|
-38 : 19 |
2,54 – 2 |
4 • 2,5 |
-1,4–1,4 |
+ |
3 - 8 |
62 : 6 |
0,7: 0,01 |
|
|
|
4 |
+ |
(-0,2)3 |
0,8 – 0,25 |
3 – 0,85 |
-3-0,75 |
- 1 |
- : 4 |
40 : |
12,5•0,8 |
|
|
|
5 |
-2-5
|
65 : (-13) |
0,7 • 10 |
0,24 • 100 |
0,7•(-8) |
5 - |
12 • (-) |
• 3 |
0,4• 25 |
|
|
7 |
6 |
: |
17,2 + 2,8 |
0,5 • 2 |
17 + (-5) |
-11•(-12) |
• 4 |
• 2 |
-3,8 + 3,8 |
- (-10) |
|
|
|
7 |
-17 +4
|
8 – 3,4 |
0,25 • 40 |
-21 + 9 |
3,7–4,8 |
1,2 • 102 |
1 : 2 |
-4,7 - 3,6 |
16,4-4 |
|
|
|
8 |
9 – 15
|
3,5 : 7 |
6 : 10 |
-8 – 43 |
0,12 |
72 + 7 |
1 • |
-1 |
9 : 100 |
|
|
4 |
9 |
-100 • |
8,4 : 4 |
0,5 : 10 |
-+ |
0,1• |
92 -9 |
4 • 2 |
-• 5 |
- |
|
|
|
10 |
-30 • (-0,2) |
-1 : |
4,1 : 2 |
-1 + |
2,5• |
(-0,6)2 |
6 • 5 |
-20 : 0,5 |
-1 + |
|
|
|
11 |
125 – 91
|
0,76 – 0,3 |
8 : (-0,4) |
-2+1 |
4,2• |
-24 |
4 : |
• 2 |
11 - 3 |
|
|
5 |
12 |
-36 • 4
|
5 + 0,8 |
0,25 - |
2,5-8,5 |
-1-3 |
(-2)4 |
10 - 6 |
-15 : 0,3 |
• 6 |
|
|
|
13 |
0,7•0,06 |
43:1000 |
•5 |
-7•8 |
36• |
1,5:0,5 |
0,7•(-3) |
2•(-0,3) |
-6,3:3 |
|
|
6 |
14 |
100•0,271
|
93,6:3 |
2• |
0,4• |
׀-81 |
0,9: |
(-3)3 |
-9-3 |
-42 |
|
|
|
15 |
95•0,1
|
0,7:0,01 |
׀-7׀ |
- |
(-3)2 |
4: |
-3• |
-7•(-6) |
-8,1-0,9 |
|
|
10 |