Таблиці для організації усного рахунку на уроці

Про матеріал

Усний рахунок важливий етап кожного уроку математики,особливо для учнів 11 класу, які готуються здавати ЗНО. Він активізує розумову діяльність, розвиває пам'ять. З допомогою комп'ютера дуже легко організувати усний рахунок на уроці, а якщо його немає, то допомагають таблиці з усного рахунку.

Перегляд файлу

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

32+14

0,6+0,3

100•64

від 12

2•0,9

29+(-29)

-7•(-9)

+

1-

+

:

2

256+121

1,2+5,3

6•103

від 25

0,6•7

100-(-64)

-30•0,6

+

1-

+

3

0:

3

187-106

0,9-0,4

9600:10

0,3 від 14

4,8:4

-6+14

-28:(-7)

+

1-

-

: 7

4

250-130

0,24-0,13

5000:100

2% якого 4

3,2:8

0-30

-12•0,1

-

1-

-

6:

5

93+20

1,6+0,4

10•4,52

від 20

0,6•0,9

-10+(-18)

-4,5•(-2)

-

1-

+

1:9

6

22+128

0,8+0,5

0,64•1000

якого 20

0,07•0,5

-45+(-56)

-54:(-2)

-

3-

+

1:

7

1000-18

2-0,3

4,7:10

5% від400

6:0,3

-32+(-28)

-0,4:(-4)

5- 1

5-

-

5:

8

518-409

4-1,8

56,4:1000

від 6

8:0,04

-10+8

0,18:(-0,6)

3+5

2-

-

:

9

27+49+53

3,8+1,5+2,5

180:100-0,8

0,8 від 5

0,4• 0,5

25+(-32)

7•(-1,2)

10-

7-

+

2:

10

57+46+24

6,9-2,6-2,3

0,95•10+0,5

10% від2

0,25• 4

85+(-25)

0,8•(-7)

3+

6-

2+

:

11

84-50+11

9,7-1,8-3,7

10•4,52

якого 6

0,125•8

5025

-1,2•(-3)

+

7-

3+1

2

:

12

(12•7+12•3):4

1,8+12,2

0,64•1000

20%від 300

0,12:2

11-12

0,12: (-6)

+1

4-

5+2

5

:3

13

13•28-3•28+20

5,19-4,09

4,7:10

8%якого 32

0,4:0,2

-7+(-9)

18:(-6)

+

1-

4-2

•8

4:

14

8•42-8•2+80

5-0,5

 

56,4:1000

0,4 від 50

1,2•7

2-(-3)

25: (-5)

+

5-2

3-1

1• 3

: 3

15

(92•51+8•51):100

8-0,2

180:100-0,8

0,5якого 35

 

 

 

8,4:0,02

-5-(-12)

-12: (-4)

+

3-2

7-

2• 2

:

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

3,6 •

0,23 +7

1,27 + 2,3

-(-)

-6 • (-0,1)

+ 4,2

7 : (-0,1)

12 :1,2

2

5 : 10

 

(-3)2

0,48 + 0,2

0,5 • 20

10-(-3)

8 : (-0,4)

2 + 3,75

8 - 7

-6– (-1)

3

3

0,5 • 100

 

-38 : 19

2,54 – 2

4 • 2,5

-1,4–1,4

+

3 - 8

62 : 6

0,7: 0,01

4

+

(-0,2)3

0,8 – 0,25

3 – 0,85

-3-0,75

  - 1

- : 4

40 :

12,5•0,8

5

-2-5

 

65 : (-13)

0,7 • 10

0,24 • 100

0,7•(-8)

5 -

12 • (-)

• 3

0,4• 25

7

6

:

17,2 + 2,8

0,5 • 2

17 + (-5)

-11•(-12)

• 4

• 2

-3,8 + 3,8

- (-10)

7

-17 +4

 

8 – 3,4

0,25 • 40

-21 + 9

3,7–4,8

1,2 • 102

1 : 2

-4,7 -  3,6

16,4-4

8

9 – 15

 

3,5 : 7

6 : 10

-8 – 43

0,12

72 + 7

1

-1

9 : 100

4

9

-100 •

8,4 : 4

0,5 : 10

-+

0,1•

92 -9

4 • 2

-• 5

-

10

-30 • (-0,2)

-1 :

4,1 : 2

-1 +

2,5•

(-0,6)2

6 • 5

-20 : 0,5

-1 +

11

125 – 91

 

0,76 – 0,3

8 : (-0,4)

-2+1

4,2•

-24

4 :

• 2

 11 - 3

5

12

-36 • 4

 

5 + 0,8

0,25 -

2,5-8,5

-1-3

(-2)4

10 - 6

-15 : 0,3

• 6

13

 

0,7•0,06

43:1000

•5

-7•8

36•

1,5:0,5

0,7•(-3)

2•(-0,3)

-6,3:3

6

14

100•0,271

 

93,6:3

2•

0,4•

׀-81

0,9:

(-3)3

-9-3

-42

15

95•0,1

 

0,7:0,01

׀-7׀

-

(-3)2

4:

-3•

-7•(-6)

-8,1-0,9

10


 

doc
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
803
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку