Комунальний заклад позашкільної освіти
«Центр дитячої та юнацької творчості Металургійного району»
Конспект заняття
ТЕМА:
«Танцювальні образно – рухливі вправи, Ігри»
ЗХК ШГ «Данс - Екзотик»
(група1 початкового рівня 1року навчання)
Керавник гуртка: Слободька Я.Г.
План-конспект заняття
Заняття Зразкової шоу-групи «ДАНС-ЕКЗОТИК»
Керавник гуртка: Слободька Я.Г.
Група 1початкового рівня 1 року навчання.
Навчальний предмет: акторська майстерність.
Тема: «Танцювальні образно – рухливівправи, ігри».
Мета заняття:
Навчальна: навчити вихованців володіти технікою та манерою перевтілення в різноманітні образи в танці, вміння відчувати характер музичного твору та відворювати рухи відповідно до характеру музики.
Розвиваюча: розвивати акторські, танцювальні та творчі здібності, фантазію, сприймання танцювального образу, координацію рухів підмузичний супровід.
Виховна: формувати свідоме ставлення до занять з акторської майстерності, виховувати самостійність, ініціативність, розвивати творчу особистість, виховувати повагу до музичної та хореографічної культури світу.
Тип заняття: комбінований.
I.Організаційначастина:
1. Привітальний уклін.
2. Вступне слово:
«Діти сьогодні ми з вами вирушимо в веселу подорож у «лісову казку». У дорозі нас чекають музично-хореографічні зупинки на них ми будимо слухати музику,виконувати хореографічні вправи, гратися, танцювати. Давайте візьмемо з собою в дорогу чудовий настрій, гарну поведінку і головне – Увагу! З початку ми поїдемо з вами на поїзді. Сідайте в вагончики пора відправлятись у подорож.»
Педагог - хореограф йде попереду «ланцюгом» по діагоналі, потім по вертикалі з словами:
«Чу-чу-чу, чу-чу-чу! Всіх на поїзді промчу.
Покатаю всіх діток через ліс, через ярок.
Машиніст, вперед дивись, всім ти діткам посміхнись.» -Д.Кабалевський «Весела мандрівка».
Педагог хореограф зупиняється з дітьми вишукувавшись у коло зі словами:
«Потяг приїхав. Зупинка «Лісова».
І таким чином хореограф з дітьми перходять від одного виду роботи до іншої. Пдорожуючи по станціям.
II. Основначастина:
1. Розігрів по колу.
Слово хореографа: «У лісі ранок, світить сонце і різні звірі приходять на «Лісову полянку» погрітися в його яскравих теплих променях. Кожен приходить під свою музику та виконує свої рухи. Якіж звірі прийшли у нас сьогодні на поляну?»
Педагог - хореограф перед кожною вправою задає загадку. Після того як діти відгадали починають виконувати вправу під музичний супровід акомпаніатора і віршик педагога.
Загадка: Хто уночі в ліску не спить
І у малині шурхотить?
Це звір у шубці із голок.( Їжачок)
Віршик: Їжачок – хитрячок
Гострі голки має
На них яблука, гриби швидко натикає.
Загадка: Відгадайте-но тварину:
Полюбляє мед, малину
Як побачить перший сніг,
Лізе спати у барліг.(Ведмідь)
- Кроки на зовнішньому та внутрішньому боці стопи ( в образі ведмідя): Л.Кніппер «Чому ведмідь взимку спить».
Віршик: Буркотливий, вайлуватий
Ходить лісом дід кудлатий.
Одягнеться в кожушину,
Мед шукає і ожину.
Загадка: Кущ від вітру захитався,
А вуханчик налякався!
Полохливий він, авжеж,
Побіжить - не здоженеш!(Заєць)
Віршик: Влітку сіренький,
А взимку біленький
Довгі вуха має,
Швидко зайченя стрибає.
-Я підстрибую, стрибаю,
Бо стрибучі ніжки маю.
Загадка: В лісі мешкає красуня –
Хутро пишне та руде.
А яка вже хитромудра –
Всіх круг пальця обведе! (Лисиця)
Віршик: Лисичка – сестричка лісом ходила,
Хвостиком водила.
Лисички збирала,
Пісеньку співала.
Ось така я краля!
Загадка: Захопило в мене дух:
Гострі ікла, сірий смух.
Лісом хижий звір гуляє,
Навкруги усіх лякає.(Вовк)
Віршик: Ходить хмуро між дубами,
Хижо клацає зубами,
Весь, як є –
Жорстока лють,
Очі в нього так і ллють.
Зачаївся ось, примовк.
Грізний звір цей, звісно, вовк.
Загадка: По гілках вона стрибає,
Наче вогник червонястий.
А стрибати помагає
Їй великий хвіст пухнастий. (Білка)
Віршик:Хвіст трубою,
Спритні ніжки
Плиг із гілки на сучок
В неї очі як горішки,
Кожушина хутряна.
Гострі вушка, наче ріжки,
У дуплі живе вона.
2.Вправа на розслаблення м’язів та відновлення дихання «Плакуча верба»: П.Чайковський «Солодка мрія».
Слідуюча зупинка «На лісовій галявині».
3. Вправи на підлозі:
- Вправа на розігрів стоп: В.Шаїнський «Коник-стрибунець».
- Вправа для спини «Равлик» : І. Сац «Полька».
Загадка: Зовні схожий на камінчик,
Кожне очко, як промінчик,
На спині несе хатинку.
Як назвали б ви тваринку. (Равлик)
Віршик:Лізе, лізе равлик по моріжку,
Виставляє равлик довгі ріжки.
А на спині в равлика хатинка.
Заболить у тебе, равлик,спинка!
НІ, не важко равлику, не важко,
Бо легка хатинка-черепашка.
Та зате, як поруч небезпека,
Равлику додому недалеко:
В черепашку зразу може влізти-
І вже пташці равлика не з їсти!
Загадка:В мене довгий хоботок,
З квіт збираю я пилок.
Ще яскраві крильця маю,
Безтурботно я літаю. (Метелик)
Віршик:Вилетів метелик зі своєї хати
Любо серед квітів у лісу гуляти
Тільки він далеко не летить від дому
Можна заблукати у лісу густому.
Загадка: Скачуть на болоті
Зелененькі лапки,
Квакають завзято
Веселенькі… (Жабки).
Віршик: У болоті ця квакуха
Рот роззявила по вуха,
Ловить мушок, комарів -
КВА- КВА- КВА,лунає спів.
Все зелене: спинка, лапки
У болотяноЇ жабки.
Загадка: Лахматенький,
вусатенький,
Лапки м’якенькі,
а кігтики гостренькі. (Котик)
Віршик: Котик, котик, золотий животик
І білі лапки, а хвостик рудий
Котик спинку вигинає
Ще уміє муркотіти
Та мишенят прудких ловити.
4. Вправи для релаксаційні: Д. Штейбельт «Сонатина».
(лежачи на спині «Я наче тепле і ласкаве сонечко,
мої руки і ноги, як сонячні промінчики; тепло від мене я
спрямовую на весь світ; мені так добре)
Хореограф: « Зупинка Ігрова».
Гра « Ліс».
Ведучий: «У нашому лісі зростають ялинка, дуб, верба ,травичка ,квітка ,гриб ,ягода ,кущики. Виберіть самі собі рослину, яка вам подобається. За моєю командою ми перетворимося на ліс. Як ваша рослина реагує: на тихий, ніжний вітерець – сильний вітер (Л.Бетховен « Лендлер»);
дрібний дощик - зливу, затяжний дощик(С.Слонімський«Під дощем», Д.Кабалевський«Сумний дощик»).
ласкаве сонце - зима,заморозки(Ю.Слонов«Танець сонячних промінчиків», обробка В.Карасьовой«Зима»).
Гра« Весела дискотека».
Діти стають у коло, керівник-хореограф в центрі. Звучить весела танцювальна музика. Керівник вказує на будь-яку дитину і рахує 4 рахунки, а той повинен танцювати під музику, наступні 4 рахунки танцює інший( той на кого вкаже керівник). Головна умова рухи не повинні повторюватись! Педагог повинен стежити, щоб всі діти протанцювали. «А тепер танцюєм всі разом! » - діти імпровізують фрагмент танцю ( виконують все на що здатні ). (під сучасну дитячу пісню « Гумі бер»)
III. Заключна частина: