«Танцювальні образно – рухливі вправи, Ігри»

Про матеріал
Мета заняття: навчити вихованців володіти технікою та манерою перевтілення в різноманітні образи в танці, вміння відчувати характер музичного твору та відворювати рухи відповідно до характеру музики.
Перегляд файлу

 

                            Комунальний заклад позашкільної освіти

           «Центр дитячої та юнацької творчості Металургійного району»

 

 

 

 

 

 

                                                     Конспект заняття

                                                               ТЕМА:

                             «Танцювальні образно – рухливі вправи, Ігри»     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                            ЗХК ШГ «Данс - Екзотик»

                                                           (група1 початкового рівня 1року навчання)

                                                           Керавник гуртка: Слободька Я.Г.

 

 

 

 

 

План-конспект заняття                                                                                                                                                           

Заняття Зразкової шоу-групи «ДАНС-ЕКЗОТИК»                                                                                                                                          

Керавник гуртка: Слободька Я.Г.

Група 1початкового рівня 1 року навчання.                                                                            

Навчальний предмет: акторська майстерність.

 

Тема: «Танцювальні образно – рухливівправи, ігри».                                                                                                                     

Мета заняття:                                                                                                  

Навчальна: навчити вихованців володіти технікою та манерою перевтілення в різноманітні образи в танці, вміння відчувати характер музичного твору та відворювати рухи відповідно до характеру музики.                                                                  

Розвиваюча: розвивати акторські, танцювальні та творчі здібності, фантазію, сприймання танцювального образу, координацію рухів підмузичний супровід.                    

Виховна: формувати свідоме ставлення до занять з акторської майстерності, виховувати самостійність, ініціативність, розвивати творчу особистість, виховувати повагу до музичної та хореографічної культури світу.                                                

Тип заняття: комбінований.   

I.Організаційначастина:

1. Привітальний уклін.

2. Вступне слово:

«Діти сьогодні ми з вами вирушимо в веселу подорож у «лісову казку». У дорозі нас чекають музично-хореографічні зупинки на них ми будимо слухати музику,виконувати хореографічні вправи, гратися, танцювати.  Давайте візьмемо з собою в дорогу чудовий настрій, гарну поведінку і головне – Увагу! З початку ми поїдемо з вами на поїзді. Сідайте в вагончики пора відправлятись у подорож.»

 

 

 

Педагог - хореограф йде попереду «ланцюгом» по діагоналі, потім по вертикалі з словами:

«Чу-чу-чу, чу-чу-чу! Всіх на поїзді промчу.

Покатаю всіх діток через ліс, через ярок.

Машиніст, вперед дивись, всім ти діткам посміхнись.» -Д.Кабалевський «Весела мандрівка».

Педагог хореограф зупиняється з дітьми вишукувавшись у коло зі словами:

«Потяг приїхав. Зупинка «Лісова».

І таким чином хореограф з дітьми перходять від одного виду роботи до іншої. Пдорожуючи по станціям.

II. Основначастина:

1. Розігрів по колу.

Слово хореографа: «У лісі ранок, світить сонце і різні звірі приходять на «Лісову полянку» погрітися в його яскравих теплих променях. Кожен приходить під свою музику та виконує свої рухи. Якіж звірі прийшли у нас сьогодні на поляну?»

Педагог - хореограф перед кожною вправою задає загадку. Після того як діти відгадали починають виконувати вправу під музичний супровід акомпаніатора і віршик педагога.

Загадка: Хто уночі  в ліску не спить

І у малині шурхотить?

Це звір у шубці із голок.( Їжачок)

  •          Крок на півпальцях ( в образі їжачка): Ф.Лєщинський «Їжак».

Віршик: Їжачок – хитрячок

Гострі голки має

На них яблука, гриби швидко натикає.

 

 

 

 

 

 

Загадка: Відгадайте-но тварину:

Полюбляє мед, малину

Як побачить перший сніг,

Лізе спати у барліг.(Ведмідь)

- Кроки на зовнішньому та внутрішньому боці стопи ( в образі ведмідя): Л.Кніппер «Чому ведмідь взимку спить».

Віршик: Буркотливий, вайлуватий

Ходить лісом дід кудлатий.

Одягнеться в кожушину,

Мед шукає і ожину.

 

 

 

Загадка: Кущ від вітру захитався,

А вуханчик налякався!

Полохливий він, авжеж,

Побіжить - не здоженеш!(Заєць)

  •          Крок з підскоком ( в образі зайця): І. Штраус «Полька – піццікато».

Віршик: Влітку сіренький,

А взимку біленький

Довгі вуха має,

Швидко зайченя стрибає.

   -Я підстрибую, стрибаю,

Бо стрибучі ніжки маю.

 

 

 

 

 

Загадка: В лісі мешкає красуня –

Хутро пишне та руде.

А яка вже хитромудра –

Всіх круг пальця обведе! (Лисиця)

  •          Крок з високим підняттям ноги від коліна (в образі лисиці): М. Лисенко «Пісня Лисички»

Віршик: Лисичка – сестричка лісом ходила,

                 Хвостиком водила.

                 Лисички збирала,

                 Пісеньку співала.

  •          Тра-ля, ля-ля, ля-ля –

Ось така я краля!

 

 

Загадка: Захопило в мене дух:

Гострі ікла, сірий смух.

Лісом хижий звір гуляє,

Навкруги усіх лякає.(Вовк)

  •          Крок з носочка (в образі вовка): Є. Мінченко «Вовк»

Віршик: Ходить хмуро між дубами,

                 Хижо клацає зубами,

                 Весь, як є –

                 Жорстока лють,

                 Очі в нього так і ллють.

                 Зачаївся ось, примовк.

                 Грізний звір цей, звісно, вовк.

 

 

Загадка:  По гілках вона стрибає,

Наче вогник червонястий.

А стрибати помагає

Їй великий хвіст пухнастий. (Білка)

  •          Стрибки ( в образі білки): В. Агафонікова «Дожени».

Віршик:Хвіст трубою,

Спритні ніжки

Плиг із гілки на сучок

В неї очі як горішки,

Кожушина хутряна.

Гострі вушка, наче ріжки,

У дуплі живе вона.

 

2.Вправа на розслаблення м’язів та відновлення дихання «Плакуча верба»: П.Чайковський «Солодка мрія».

Слідуюча зупинка «На лісовій галявині».

3. Вправи на підлозі:

- Вправа на розігрів стоп: В.Шаїнський «Коник-стрибунець».

 

 - Вправа для спини «Равлик» : І. Сац «Полька».

Загадка: Зовні схожий на камінчик,

Кожне очко, як промінчик,

На спині несе хатинку.

Як назвали б ви тваринку. (Равлик)

Віршик:Лізе, лізе равлик по моріжку,

Виставляє равлик довгі ріжки.

А на спині в равлика хатинка.

Заболить у тебе, равлик,спинка!

 

НІ, не важко равлику, не важко,

Бо легка хатинка-черепашка.

Та зате, як поруч небезпека,

Равлику додому недалеко:

В черепашку зразу може влізти-

І вже пташці равлика не з їсти!

 

  •          Вправа «Метелик»: Ю. Слонов « Полька».

Загадка:В мене довгий хоботок,

З квіт збираю я пилок.

Ще яскраві крильця маю,

Безтурботно я літаю. (Метелик)

Віршик:Вилетів метелик зі своєї хати

Любо серед квітів у лісу гуляти

Тільки він далеко не летить від дому

Можна заблукати у лісу густому.

 

  •          Вправа «Жабка»: Ю. Щуровський «Танець маленьких жабенят».

Загадка: Скачуть на болоті

Зелененькі лапки,

Квакають завзято

Веселенькі…             (Жабки).

Віршик: У болоті ця квакуха

Рот роззявила по вуха,

Ловить мушок, комарів -

КВА- КВА- КВА,лунає спів.

Все зелене: спинка, лапки

У болотяноЇ жабки.

 

  •          Вправа «Котик»: П. Едікке «Полька»

Загадка: Лахматенький,

вусатенький,

Лапки м’якенькі,

а кігтики гостренькі. (Котик)

Віршик: Котик, котик, золотий животик

І білі лапки, а хвостик рудий

Котик спинку вигинає

Ще уміє муркотіти

Та мишенят прудких ловити.

 

4. Вправи для релаксаційні: Д. Штейбельт  «Сонатина».

(лежачи на спині «Я наче тепле і ласкаве сонечко,

мої руки і ноги, як сонячні промінчики; тепло від мене я

спрямовую на весь світ; мені так добре)

Хореограф: « Зупинка Ігрова».

 

Гра « Ліс».

Ведучий: «У нашому лісі зростають ялинка, дуб, верба ,травичка ,квітка ,гриб ,ягода ,кущики. Виберіть самі собі рослину, яка вам подобається. За моєю командою ми перетворимося на ліс. Як ваша рослина реагує: на тихий, ніжний вітерець – сильний вітер (Л.Бетховен « Лендлер»);
                                                                                         дрібний дощик -  зливу, затяжний дощик(С.Слонімський«Під дощем», Д.Кабалевський«Сумний дощик»).

                                                                                         ласкаве сонце -   зима,заморозки(Ю.Слонов«Танець сонячних промінчиків», обробка В.Карасьовой«Зима»).

 

 

 

 

 

Гра« Весела дискотека».

Діти стають у коло, керівник-хореограф в центрі. Звучить весела танцювальна музика. Керівник вказує на будь-яку дитину і рахує 4 рахунки, а той повинен танцювати під музику, наступні 4 рахунки танцює інший( той на кого вкаже керівник). Головна умова рухи не повинні повторюватись! Педагог повинен стежити, щоб всі діти протанцювали. «А тепер танцюєм всі разом! » - діти імпровізують фрагмент танцю ( виконують все на що здатні ). (під сучасну дитячу пісню « Гумі бер»)

III.  Заключна частина:

  •          Уклін (Р.Гліер «Вальс»)
  •          Хід памарше для виходу з зали ( Е. Тілічеєва «Марш»).

 

 

docx
Додав(-ла)
Слободська Яна
Додано
3 листопада
Переглядів
47
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку