Тарас Григорович Шевченко, балада «Тополя». Тест
І варіант
1.Тарас Шевченко написав баладу «Тополя» в
А 1839 Б 1840 В 1841 році
2. Балада –це: А художньо-образна словесна творчість, мистецтво слова
Б ліро-епічний твір історико-героїчного або соціально-побутового характеру з драматичним сюжетом В ліричний, епічний, ліро-епічний твір, у якому зображені значні події та яскраві характери
3. У реченні «Чуло серце недоленьку, Сказати не вміло» автор уживає
А епітет Б метафору В порівняння
4.Щоб дізнатися про свою долю, дівчина пішла до
А сусідки Б матері В ворожки
5.Випити зілля дівчина повинна була
А тричі Б двічі В чотири рази
6.Яку рису характеру дівчини розкриває автор у рядках балади: «Вийшла з хати- чи йти, чи ні?.. «Ні! Вже не вернуся!»
А сміливість Б рішучість В доброту
7. У реченні «Полетіла, мов на крилах, Серед степу пала…» автор використав
А епітет Б метафору В порівняння
8. Обрамленням у даному творі є рядки
А По діброві вітер виє, Гуляє по полю, Край дороги гне тополю До самого долу. Б Защебече соловейко В лузі на калині, Заспіває козаченько, Ходя по долині.
В Минув і рік, минув другий – Козака немає…
9. Підтекст - це: А уподібнення неживих предметів чи явищ природи людським якостям Б прихований, внутрішній зміст висловлювання В різка несподівана переміна в перебігу подій та долі персонажа
10.У баладі «Тополя» Тараса Шевченка наявні казкові елементи
А використання автором художніх засобів: епітетів, метафор, порівнянь Б використання реального й фантастичного В дівчина тричі п’є зілля, дане їй ворожкою; перетворення дівчини на тополю
11. Ставлення оповідача-автора до долі героїні твору
А хвилювання, співчуття, уболівання, співпереживання Б повага, любов В батьківська ніжність, хвилювання, турбота
12. Які проблеми, на вашу думку, порушує автор у баладі «Тополя»? Висловіть особисте ставлення до героїні даного твору.
Тарас Григорович Шевченко, балада «Тополя». Тест
ІІ варіант
1.Тарас Шевченко написав баладу «Тополя» в
А 1840 Б 1838 В 1839 році
2. Балада –це: А ліро-епічний твір історико-героїчного або соціально-побутового характеру з драматичним сюжетом Б ліричний, епічний, ліро-епічний твір, у якому зображені значні події та яскраві характери В художньо-образна словесна творчість, мистецтво слова
3. У реченні «День і ніч воркує, Як голубка без голуба, а ніхто не чує…» автор уживає
А метафору Б епітет В порівняння
4. Щоб дізнатися про свою долю, дівчина пішла до
А бабусі Б ворожки В рідної тітки
5. Випити зілля дівчина повинна була
А п’ять разів Б двічі В тричі
6. У рядках балади «А хто ж її головоньку буде доглядати? Хто догляне, розпитає, на старість поможе?» відчуваємо турботу героїні про
А матір Б бабусю В сусідку
7.У реченні «Рости гнучка та висока, До самої хмари…» автор уживає
А метафору Б епітет В порівняння
8. Обрамленням у даному творі є рядки
А Минув і рік, минув другий – Козака немає…
Б Защебече соловейко В лузі на калині, Заспіває козаченько, Ходя по долині.
В По діброві вітер виє, Гуляє по полю, Край дороги гне тополю До самого долу.
9. Підтекст – це : А прихований, внутрішній зміст висловлювання Б різка несподівана переміна в перебігу подій та долі персонажа В уподібнення неживих предметів чи явищ природи людським якостям
10. У баладі «Тополя» Тараса Шевченка наявні казкові елементи
А використання автором художніх засобів: епітетів, метафор, порівнянь Б дівчина тричі п’є зілля, дане їй ворожкою; перетворення дівчини на тополю
В використання реального й фантастичного
11.Ставлення оповідача-автора до долі героїні твору
А повага, любов Б батьківська ніжність, хвилювання, турбота В хвилювання, співчуття, співпереживання, уболівання
12. Які проблеми, на вашу думку, порушує автор у баладі «Тополя»? Висловіть особисте ставлення до героїні даного твору.