Тарас Григорович Шевченко, балада «Тополя». Тест

Про матеріал
Мета тесту - перевірити знання учнями змісту балади "Тополя", теорії літератури; розвивати память, логічне мислення, емоційну сферу дітей та підлітків, учити їх аналізувати вчинки та характери людей, шукати причинно-наслідкові звязки, робити висновки. Кожне питання має один правильний варіант відповіді; одне - для висловлення учнем власної думки. Наявні міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

Тарас Григорович Шевченко, балада «Тополя». Тест

І варіант

1.Тарас Шевченко написав баладу «Тополя» в

 А 1839   Б 1840  В 1841 році

2. Балада –це:   А  художньо-образна словесна творчість, мистецтво слова

Б  ліро-епічний твір історико-героїчного або соціально-побутового характеру з драматичним сюжетом     В  ліричний, епічний, ліро-епічний твір, у якому зображені значні події та яскраві характери

3. У реченні «Чуло серце недоленьку, Сказати не вміло» автор уживає

А  епітет   Б метафору   В  порівняння

4.Щоб дізнатися про свою долю, дівчина пішла до

А сусідки   Б матері   В ворожки

5.Випити  зілля дівчина повинна була

 А тричі   Б двічі   В  чотири рази  

6.Яку рису характеру дівчини розкриває автор у рядках балади: «Вийшла з хати- чи йти, чи ні?.. «Ні! Вже не вернуся!»

А сміливість  Б рішучість  В  доброту

7. У реченні «Полетіла, мов на крилах, Серед степу пала…» автор використав

А епітет   Б  метафору   В порівняння

8. Обрамленням у даному творі є рядки 

А По діброві вітер виє, Гуляє по полю, Край дороги гне тополю До самого долу. Б Защебече соловейко В лузі на калині, Заспіває козаченько, Ходя по долині.

В Минув і рік, минув другий – Козака немає…

9. Підтекст - це: А уподібнення неживих предметів чи явищ природи людським якостям   Б прихований, внутрішній зміст висловлювання   В  різка несподівана переміна в перебігу подій  та долі персонажа

10.У баладі «Тополя» Тараса Шевченка наявні казкові елементи

А використання автором художніх засобів: епітетів, метафор, порівнянь                   Б  використання реального й фантастичного   В дівчина тричі п’є зілля, дане їй ворожкою; перетворення дівчини на тополю

11. Ставлення оповідача-автора до долі героїні твору

А хвилювання, співчуття, уболівання, співпереживання  Б повага, любов                  В батьківська ніжність, хвилювання, турбота

12. Які проблеми, на вашу думку, порушує автор у баладі «Тополя»? Висловіть особисте ставлення до героїні даного твору.

 

Тарас Григорович Шевченко, балада «Тополя». Тест

ІІ варіант

1.Тарас Шевченко написав баладу «Тополя» в

 А 1840   Б 1838   В 1839 році

2. Балада –це:  А ліро-епічний твір історико-героїчного або соціально-побутового характеру з драматичним сюжетом      Б ліричний, епічний, ліро-епічний твір, у якому зображені значні події та яскраві характери                         В художньо-образна словесна творчість, мистецтво слова

3. У реченні «День і ніч воркує, Як голубка без голуба, а ніхто не чує…»      автор уживає   

 А  метафору   Б епітет   В  порівняння

4. Щоб дізнатися про свою долю, дівчина пішла до 

А бабусі  Б ворожки  В  рідної тітки

5. Випити  зілля дівчина повинна була

 А п’ять разів  Б  двічі   В  тричі 

6. У рядках балади «А хто ж її головоньку буде доглядати? Хто догляне, розпитає, на старість поможе?»  відчуваємо турботу героїні про

А матір   Б  бабусю  В  сусідку

7.У реченні «Рости гнучка та висока, До самої хмари…» автор уживає        

 А  метафору   Б епітет   В  порівняння

8. Обрамленням у даному творі є рядки

А Минув і рік, минув другий – Козака немає…

Б Защебече соловейко В лузі на калині, Заспіває козаченько, Ходя по долині.

В По діброві вітер виє, Гуляє по полю, Край дороги гне тополю До самого долу.

9. Підтекст – це :  А прихований, внутрішній зміст висловлювання  Б  різка несподівана переміна в перебігу подій  та долі персонажа   В  уподібнення неживих предметів чи явищ природи людським якостям 

10. У баладі «Тополя» Тараса Шевченка наявні казкові елементи

А використання автором художніх засобів: епітетів, метафор, порівнянь               Б дівчина тричі п’є зілля, дане їй ворожкою; перетворення дівчини на тополю

В використання реального й фантастичного

11.Ставлення оповідача-автора до долі героїні твору

А повага, любов  Б батьківська ніжність, хвилювання, турбота  В хвилювання, співчуття, співпереживання, уболівання

12. Які проблеми, на вашу думку, порушує автор у баладі «Тополя»? Висловіть особисте ставлення до героїні даного твору.

 

docx
Додано
30 червня 2020
Переглядів
1476
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку