9 грудня о 18:00Вебінар: Лайфхаки для формування ключових умінь педагога ХХІ століття

Технологічна карта уроку української мови

Про матеріал
Технологічна карта дистанційного уроку української мови "Дієприкметник" . І етап конкурсу "Вчитель року"
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку української мови в 7 класі

ПІБ учителя: Гусарська Наталя Василівна

Клас: 7

Тема уроку. Дієприкметник як особлива форма  дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Мета уроку:

Навчальна:

  • формувати предметні компетентності: оволодіння новою інформацією про дієприкметник, узагальнення та систематизація знань про прикметник та дієслово;
  • комунікативно-мовленнєву компетентність: вміння розуміти зміст сприйнятого на слух або прочитаного тексту;
  • розвивати ключові компетентності:

 спілкування державною мовою – використовувати українську мову як державну для духовного, культурного й національного самовияву; володіти всіма видами мовленнєвої діяльності;

 уміння вчитися впродовж життя – постійно поповнювати власний словниковий запас; здійснювати рефлексію;

 мовну: вміння визначати частини мови та особливі форми дієслова;

 орфографічну: вміння правильно писати слова;

 орфоепічну: здатність правильно озвучувати написане; знання правил вимови слів;

 функціональну: вміння спілкуватися;

 інтелектуальну: здатність учнів працювати з різноманітною інформацією, уміння застосовувати знання в нестандартних ситуаціях; володіння прийомами самостійного здобуття нових знань.

Розвивальна:

 соціальні та громадянські компетентності – працювати на результат, запобігати конфліктам і розв’язувати їх, досягати розумних компромісів.

Виховна:

 шанобливе ставлення до рідної землі;

 виховувати усвідомлення багатства виражальних засобів української мови;

 гуманні якості людини – толерантність, почуття відповідальності.


Цілі уроку

Навчальнінавчити учнів визначати дієприкметники в тексті, визначати граматичні ознаки дієприкметника та їхню синтаксичну роль.

Розвивальнірозвивати культуру звязного мовлення учнів, логічне мислення, увагу, спостережливість; уміння аналізувати, порівнювати та узагальнювати мовний матеріал.

Виховнівиховувати любов та шанобливе ставлення до рідної землі.


Обладнання уроку: ноутбук

Тип уроку: засвоєння нових знань
 

Хід уроку
 

Етап уроку

Час

Очікувані

результати

Зміст

Діяльність
учителя

Діяльність
учня
 

Ресурси

І. Настановчо-мотиваційний етап.

2 хв.

Створення  доброзичли-вої атмосфери, мотивація на навчання, створення ситуації успіху

Емоційне налаштування.

Пропонуєю подумки посміхнутися товаришам по навчанню, побажати успіху.

За допомогою епіграфа ставлю проблемне запитання

Емоційно налаштовуються на роботу, включаються в діловий ритм уроку.

Відеоконферен-ція Google Meet

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальнгої діяльності.

1 хв.

Знайомляться з постав-леними завданнями

Слово вчителя

Повідомляю тему і завдання уроку

Записують

дату і тему уроку

Відеоконферен-ція Google Meet, презентація (робочий стіл ноутбука)

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

3-4 хв.

Учні пригадують граматичні ознаки прикметника та дієслова.

Бесіда з використанням презентації.

Стимулюю учнів до пригадування набутих раніше знань з використанням презентації

Відповідають на запитання, перевіряють себе за допомогою презентації

Відеоконферен-ція Google Meet, презентація (робочий стіл ноутбука)

IV. Вивчення нового матеріалу

6 хв.

Учні осмислюють новий матеріал

1.Лінгвістичне дослідження.

2.Робота із таблицею.

Проводжу з учнями лінгвістичне дослідження, пояснюю навчальний матеріал за допомогою презентації

Учні намагаються визначати граматичні ознаки дієприкметника та наводять власні приклади.

Відеоконферен-ція Google Meet, презентація (робочий стіл ноутбука)

V. Виконання вправ на закріплення.

12 хв.

Отримані знання застосовують практично

1. Гра «Четверте зайве».

2.Розподільна робота.

3. Редагування тексту.

4. Тести «На урок»

Проводжу гру, підводжу підсумки. Розподільну роботу пропоную виконати за допомогою сервісу LearningApps, скидаю посилання в чат.

В ході гри за граматичними ознаками визначають частини мови, виконують розподільну роботу, редагують текст та проходять тестування «На урок» (якщо дозволяє час)

Відеоконферен-ція Google Meet, презентація.

Мережа інтернет

https://learningapps.org/display?v=pq66n0ntj20 ,

https://learningapps.org/display?v=pptirvxq520 ,

«На урок»

 

VІ. Д.з Опрацювати параграф 14, виконати вправу 133(І) – середній рівень, 133 (І і ІІ) – достатній рівень, написати есе «Мій образ рідної землі», використовуючи дієприкметники.

1-2 хв.

Виконають різнорівневі завдання

 

Опрацювання параграфу,

виконання диференційова-них завдань.

 

Пояснюю виконання домашнього завдання, стимулюю учнів до самооцінки.

Учні записують домашнє завдання в залежності від рівня знань.

Відеоконферен-ція Google Meet, презентація (робочий стіл ноутбука)

VІІ. Підсумково-рефлексійний етап.

3-4 хв.

Учні можуть дати конкретні відповіді, чого вони навчилися і чи справдилися їх очікування від уроку

Обговорення проблемного запитання, виконання вправи «Світлофор».

Учитель пропонує дати відповідь на проблемне запитання та оцінити свою діяльність на уроці.

Учні  дають відповіді на проблемне запитання, виконують вправу «Світлофор».

 

Відеоконферен-ція Google Meet, презентація (робочий стіл ноутбука),

чат Google Meet

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шкідченко Ліна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
18 листопада
Переглядів
107
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку