1
Технологічна карта уроку
Дизайн і технології
Урок № 21
ПІБ учителя: Черкай Любов Василівна
Клас: 4-А
Тема: Виготовлення іграшки пінгвіна з паперу і вати.
Мета:
формування предметних компетентностей:
*навчити основним технологічним прийомам виготовлення іграшки пінгвіна;
*закріпити вміння розмічати деталі за допомогою шаблонів та вирізувати їх;
*формувати вміння раціонально використовувати матеріал;
*розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, моторику рук;
*формувати навички організації робочого місця та безпечної праці з інструментами;
*виховувати любов до природи;
формування ключових компетентностей:
*спілкування державною мовою – володіти всіма видами мовленнєвої діяльності;
*уміння вчитися – самоорганізуватися до навчальної діяльності;
*загальнокультурну – розвивати логічне мислення, навички самостійної роботи, увагу;
*інформаційно-комунікаційну компетентність- опанувати основи цифрової грамотності для розвитку і
спілкування, здатність безпечно та етично використовувати засоби інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях;
*громадянську та соціальну компетентності- вчити співпрацювати в команді для досягнення спільної мети; формувати шанобливе ставлення до природи;
*здоров`язбережувальну- дбати про здоров’я учнів;
*математичну – визначати необхідну кількість матеріалів, вивчати геометричні фігури.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Основні терміни та поняття: матеріли, Антарктида, пінгвіни, аплікація.
Освітні галузі: соціальна і здоров’язбережувальна, мовнолітературна, природнича, математична.
Обладнання: ресурс відеоконференцій Google Meet, дошка Jamboard , кольоровий папір та картон, вата, ножиці, клей.
Етап уроку |
Зміст роботи |
Діяльність учителя |
Діяльність учнів |
Компетентності |
Наскрізні лінії |
І. Організаційний |
Організація класу, емоційне налаштування |
Вітається з учнями, перевіряє готовність до уроку |
Вітаються з вчителем, налаштовуються на роботу |
Спілкування державною мовою |
НЛ-2 |
ІІ. Визначення теми уроку та його завдань |
Оголошення теми та задач уроку |
Просить відгадати загадку, знайомить з формою проведення уроку |
Слухають вчителя, налаштовуються на роботу |
Уміння вчитись |
НЛ-4 |
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
|
Вправа «Асоціативний кущ»
|
Просить висловити власну думку та оголосити очікування |
Висловлюють власні припущення |
Уміння вчитись |
НЛ-2 |
V. Викладання нового матеріалу |
Метод «Перевернутий клас» |
Формує нові знання |
Демонструють знання матеріалу |
Спілкування державною мовою, природнича компетентність |
НЛ – 1, 4 |
VI. Гімнастика для очей. |
|
Пояснює вправи |
Слухають і виконують |
Здоров’язбережувальна |
НЛ-3
|
VIІ. Практична робота.
|
Аналіз зразка |
Демонструє зразок виробу
|
Слухають вчителя, визначають матеріал та частини виробу
|
Уміння вчитися |
НЛ-2 |
|
Вправа «Вибери інструменти»
|
Пропонує вибрати інструменти для роботи |
Працюють з інтерактивною дошкою Jamboard
|
Ініціативність і підприємливість, техніки і технологій
|
НЛ-2
|
|
Інструктаж з ТБ Гра «Так чи ні» |
Читає правила |
Відповідають «так» чи «ні» |
Громадянські та соціальні |
НЛ-3
|
|
Виготовлення іграшки |
Знайомить з технологічною карткою для виконання роботи |
Виконують завдання по технологічній картці |
Техніки і технологій
|
НЛ-4
|
|
Демонстрація робіт |
Пропонує показати виготовлені іграшки |
Демонструють свої роботи |
|
|
VІІІ. Підсумок уроку. Рефлексія. |
Вправа «Незакінчене речення» |
Формує культуру висловлювань, пропонує оцінити роботу на уроці |
Удосконалюють навички логічно побудованої відповіді, працюють з інтерактивною дошкою Jamboard
|
Спілкування державною мовою, інноваційність |
НЛ-4
|