Єлизавета ІІ нагородила Анджеліну Джолі титулом «дама» за її гуманітарну діяльність, присвячену боротьбі з насильством у зоні бойових дій. Акторка під час приватної аудієнції в Букінгемському палаці отримала Великий Хрест ордена святого Михайла та святого Георгія. Оскільки Анджеліна Джолі не є громадянкою Британії, вона не зможе використовувати титул «дама» перед своїм ім’ям. Акторка зазначила: «Отримати нагороду за діяльність, пов’язану із зовнішньою політикою, є великою честю для мене, оскільки саме на це я хочу спрямувати всі свої подальші зусилля як публічна людина»Прочитайте інформацію, роздивіться світлину та виконайте завдання
Наявність темиІнформаційність. Зв’язність. Наявність головної думки. Змістова завершеність. Заголовок відображає тему або ідеюречення розміщено в такій послідовності, яка гарантує розвиток думкимістить певний обсяг фактів, певну інформацію (текст і створюється заради передачі інформаціїтема – те, про що йдеться в текстіТекст має початок і кінець.головна думка — те головне, заради чого твориться текст, задум мовця. Смислова цілісністьтесту:
Структура. Кінцівка. Речення, які складають основний зміст тексту. У них описується весь сюжет тексту, розповідається про розвиток подій. Основна частина. Завершується текст одним або декількома реченнями, у яких підводиться підсумок усього сказаного, робиться висновок, висловлюється ставлення автора до змісту тексту. Починається текст одним або декількома реченнями, з яких ми дізнаємося про що і про кого буде йти мова у тексті, де і коли будуть розгортатися подіїВступ123
Текст 1. « Де ж воно все поділося?» — подумав дідусь. 2. Одного разу до дуба прийшов хлопчик. Він любив пустувати. Тож і подумав:«А що воно буде, як я візьму оцей камінь і кину його в криницю! Ото, мабуть, булькне дуже!» Підняв камінь, кинув його в криницю. Булькнуло дуже. Хлопчик засміявся, побіг і забув про свої пустощі. 3. У лузі, під гіллястим дубом, багато років жила криниця. Вона давала людям воду. Під дубом біля криниці відпочивали подорожні. 4. Минуло багато років. Хлопчик став дідусем. Одного разу він прийшов на те місце, де колись був зелений луг, стояв гіллястий дуб, співав соловейко, вабила прохолодна криниця. Не стало ні лугу, ні дуба, ні соловейка, ні криниці. Довкола пісок, вітер здіймає хмари пилюки . 5. Камінь упав на дно і забив джерело. Вода перестала заповнювати криницю. Криниця засохла. Засохла трава навколо криниці, і дуб засох…На дубі перестав мостити гніздо соловейко… Замовкла його пісня. Сумно стало в лузі.. Відновіть послідовність у тексті
Текст 3. У лузі, під гіллястим дубом, багато років жила криниця. Вона давала людям воду. Під дубом біля криниці відпочивали подорожні. 2. Одного разу до дуба прийшов хлопчик. Він любив пустувати. Тож і подумав:«А що воно буде, як я візьму оцей камінь і кину його в криницю! Ото, мабуть, булькне дуже!» Підняв камінь, кинув його в криницю. Булькнуло дуже. Хлопчик засміявся, побіг і забув про свої пустощі.5. Камінь упав на дно і забив джерело. Вода перестала заповнювати криницю. Криниця засохла. Засохла трава навколо криниці, і дуб засох…На дубі перестав мостити гніздо соловейко… Замовкла його пісня. Сумно стало в лузі..4. Минуло багато років. Хлопчик став дідусем. Одного разу він прийшов на те місце, де колись був зелений луг, стояв гіллястий дуб, співав соловейко, вабила прохолодна криниця. Не стало ні лугу, ні дуба, ні соловейка, ні криниці. Довкола пісок, вітер здіймає хмари пилюки .1. « Де ж воно все поділося?» — подумав дідусь. Відновіть послідовність у тексті