29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Текст – міркування « Я – талановита дитина!»

Про матеріал
Закріпити вміння писати твори – міркування; розви-вати вміння висловлювати свою власну думку, доводити її, збагачувати словниковий запас учнів; розвивати в кожній дитині впевненість в тому, що кожна людина – це талано-вита особистість; виховувати інтерес до самопізнання.
Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЩО Є НАЙБІЛЬШИМ СКАРБОМ НА ЗЕМЛІ?

Номер слайду 2

’’ ’’’’нт

Номер слайду 3

ЖЕОДА

Номер слайду 4

ЖЕОДА У РОЗРІЗІ

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Ані Лорак – талановита українська співачка. Прекрасний голос, даний від природи, бажання співати ,не поки-дало Ані ні на хвилину. Навчаючись у музичній школі, вона не дозво-ляла собі пропускати уроки, приходити з невивченим домашнім за-вданням, багато працювала самостійно. Дівчинка віступала на різнома-нітних шкільних конкурсах. А в 1992 році перемогла в міському фести-валі “Первоцвіт”. Згодом Ані Лорак стала улюбленою співачкою не тільки України, а й усього світу, зайнявши ДРУГЕ місце в Євробаченні. За це в такому юному віці їй було присуджено звання Народної артистки України. Отже, талант, подвоєний на працелюбність, приносить бажані ре-зультати.

Номер слайду 7

таланттанцювати

Номер слайду 8

Тато, мама, я – інтелектуальна сім’я Інтелектуальний талант

Номер слайду 9

Акторський талант

Номер слайду 10

Талант дружити

Номер слайду 11

Талант співчувати

Номер слайду 12

Спортивний талант

Номер слайду 13

Талант малювати

Номер слайду 14

Талант майструвати

Номер слайду 15

Талант уважно слухати і працювати

Номер слайду 16

Талант підвищувати настрій оточуючим

Перегляд файлу

Тема: Текст – міркування « Я – талановита дитина!»

Мета: закріпити вміння писати твори – міркування; розви-вати вміння висловлювати свою власну думку, доводити її, збагачувати словниковий запас учнів; розвивати в кожній дитині впевненість в тому, що кожна людина – це талано-вита особистість; виховувати інтерес до самопізнання.

Хід уроку

  1. Самовизначення до діяльності.
  2. Мотивація навчальної діяльності.

Ключове питання: «Що є найбільшим скарбом на Землі?»

  1. «Асоціативний кущ.»

 

 

 

СКАРБ

 

  1. На цьому тижні я провела соціологічне опитування серед дітей 3-4 класів. Вони теж відповіли на це запитання. Виявилося, що найбільшим скарбом на Землі діти вважають: ( показ слайдів )

- давній скарб;                     - друзів;           - родину;                          

- власний будинок;             - сонце;           - природу.   

- машину;                               - воду;  

- знання;                                 - повітря;

 

 

  1. Актуалізація опорних знань і фіксація утруднень в індивідуальній діяльності.
  1. Розгадайте ребус:

 

  • На партах у вас лежать тлумачні словники. Знайдіть тлумачення лексичного значення слова «талант». Отже, які визначення ви знайшли? (1. Талант – це видатні природні здібності людини. 2. Талант – це давня грошова одиниця. )
  • Які в ньому ключові слова? ( природні здібності )

 

  1. Підберіть синоніми до слова талант. (хист, дар, здібності, обдарованість.)
  2. Як ви розумієте такий фразеологічний вислів: «носити талант за плечима.»
  3. Бесіда
  • Про яких талановитих дітей України ви  знаєте?
  • Які з’явилися телевізійні проекти на українському телебаченні про талановитих дітей?
  • В яких номінаціях діти найчастіше презентують свій талант?
  • Так що ж виходить, якщо дитина не вміє танцювати, співати або малювати,то вона не талановита?

( виникнення проблеми)

 

  1. Будування проекту виходу з утруднення (відкриття нового.)
  1. Розповідь вчителя.

Подивіться на це каміння. Його назва ЖЕОДА. На вигляд воно сіро-коричневе, непоказне. Давайте уявимо, що воно символізує людський характер. Його гострі грані та плями на поверхні – це наші видимі недоліки,помил-ки та шкідливі звички.

       А тепер подивіться на це каміння у розрізі.

       Подібно до того, як ми несподівано виявили світ і красу цього каміння, так само ми можемо відкрити надзвичайний світ і генія в кожному з нас. Це і є наш дійсний характер, наше дійсне «я», яке можливо зовсім не схоже на нашу зовнішню оболонку.

       Але наші скриті таланти не зможуть проявитися,

Якщо ми не будемо в них вірити і не будемо їх розвива-ти.

        Звичайно, в цьому вам допомагають батьки, вчи-

телі, але багато залежить від вас самих. І розвивати свої  таланти ви повинні самостійно.

  1. Робота над текстом.

Щоб підтвердити свої слова, я хочу познайомити вас зі звичайною українською дівчиною, у якої було досить складне дитинство. Її батьки вимушені були віддати дівча до інтернату за браком коштів у родині.

Може ви здогадаєтеся про кого йтиме мова? ( пісня Ані Лорак)

Перед вами лежить текст. Прочитайте його уважно мовчки і визначте тип цього тексту.

       Ані Лорак – талановита українська співачка.

       Прекрасний голос, даний від природи, бажання співати, не покидало Ані  ні на хвилину. Навчаючись    

у музичній школі, вона не дозволяла собі пропускати уроки, приходити з невивченим домашнім завданням, багато працювала самостійно. Дівчинка виступала на різноманітних шкільних конкурсах. А в 1992 році пере-могла в міському фестивалі “Первоцвіт”. Згодом Ані

Лорак стала улюбленою співачкою не тільки України, а й усього світу, зайнявши ДРУГЕ місце в Євробаченні. За це в такому юному віці їй було присуджено звання Народної артистки України.

      Отже, талант, подвоєний на працелюбність, при-носить бажані результати.

  • Доведіть мені, що це текст.
  • До якого типу тексту він належить? ( Доведіть.)

 

  1. Визначення теми  і мети уроку.

- Діти, спробуйте сформулювати тему уроку.

- Так, сьогодні на уроці вам необхідно буде написати твір-міркування про свої особисті таланти. Починатися він буде з такого твердження:

 «Я – талановита дитина.»

В другій частині свого міркування розкажіть про свій дар і доведіть, що ви талановиті ( не менше трьох аргументів ), а в третій – зробіть висновок.

А щоб вам було легше зорієнтуватися, давайте переглянемо декілька слайдів з життя нашого класу. Я за вами спостерігаю уже другий рік, діагностую ваші досягнення і можу довести, що кожен учень нашого класу має талант.

( перегляд слайдів )

  1. Практична робота учнів.
  2. Слухання робіт учнів. Виправлення мовленнєвих помилок.
  3. Підсумок уроку.
  • Подивіться на дошку. Це дерево талантів нашого класу.
  • Напишіть на квіточці назву того таланту, про який ви розповіли і приклейте її на дерево.
  • А що ж треба зробити, щоб всі ці квіточки перетворилися на корисні плоди?
  • А тепер давайте повернемося до початку нашого уроку. Так що ж є найціннішим скарбом в житті кожної людини?

ІХ.  Рефлексія

  • Діти, а зараз ланцюжком назвіть ще раз який талант ви маєте.
  • Щоб досягти своєї високої мети необхідно багато працювати цілеспрямовано, творчо. Адже народна мудрість гласить:

« Кожна людина має 10% таланту помножених на 90% працелюбності.»  Тільки тоді вона може досягти певних висот.

Тому я щиро бажаю вам не зупинятися на своїх маленьких, але вже досягненнях, а працювати і працювати над подальшим розвитком свого таланту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Запорізька гімназія № 45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова

Розвиток зв ’язного мовлення

 

Тема: « Текст – міркування.

               Я -  талановита дитина.»

 

 

 

 

 

 

 

 

Запоріжжя 2010

 

zip
Додано
16 лютого 2019
Переглядів
692
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку