Чи користуєтеся ви конструктором LEGO під час уроків?
Конструктор LEGO сьогодні став незамінним матеріалом для розвиваючих занять з учнями початкової школи. LEGO-технологія захоплює не лише дітей, а й дорослих. Вона цікава тим, що об’єднує в собі елементи гри та експериментування. Кожен педагог, який хоч раз спробував працювати з LEGO на уроках, навряд чи відмовиться від цього захоплюючого заняття. І це не дивно, адже заняття з диво-конструктором урізноманітнюють та вдосконалюють навчальний процес, роблять його цікавішим. Такі уроки в ігровій формі створюють атмосферу психологічного комфорту і проходять без нервового напруження, що позитивно позначається на якості засвоєння навчального матеріалу.
LEGO-технологія розвиває у дітей:
Формує:
Зупинимося та розберемося докладніше про розвиток дрібної моторики. Розвиток дрібної моторики сприяє розвитку інтелекту. Дрібна моторика – це здатність виконувати дрібні і точні рухи кистями і пальцями рук і ніг в результаті скоординованих дій найважливіших систем: нервової, м’язової і кісткової. Щодо моторики кистей і пальців рук часто застосовують термін спритність. Розвиток дрібної моторики відіграє важливу роль для загального розвитку дитини. Дрібна моторика розвивається вже з новонародженості. У дрібної моторики є дуже важлива особливість. Вона пов’язана з нервовою системою, зором, увагою, пам’яттю і сприйняттям дитини. Також вчені довели, що розвиток дрібної моторики і розвиток мови дуже тісно пов’язані. У головному мозку мовленнєвий та моторний центри розташовані дуже близько один до одного. Тому при стимуляції моторних навичок пальців рук мовний центр починає активізуватися. Дрібна моторика безпосередньо впливає на спритність рук, на почерк, на швидкість реакції дитини. Досягнути гарного результату у розвитку дрібної моторики допомагають заняття з LEGO.
Підсумовуючи все вище сказане, можна зробити висновок, що використання LEGO-технологій на уроках у початковій школі – це важливий елемент навчального процесу, який допомагає дитині розвивати розумові та фізичні здібності: увагу, пам’ять, мову, дрібну моторику рук. Діти під час роботи проявляють свої творчі здібності, фантазії, навчаються взаємодіяти з однолітками, допомагають один одному, обмінюються необхідною інформацією, вчаться приймати рішення, розвивають свої комунікативні навички.
Використовувати LEGO можна на різних уроках у початковій школі. Вчителі його використовують не лише на математиці, українській мові, але й на фізкультурі, хореографії, музичному та образотворчому мистецтві. Все залежить від бажання та творчості педагога.
Практичне використання LEGO на уроках математики
Перша панель синя (одна), друга – жовта (дві), третя – червона (три) і так далі.
Креативних Вам ідей та творчих злетів, шановні колеги!
Список використаних джерел