Тема 2. Букви Юю, позначення звуку [у] та пом’якшення попереднього приголосного. Друкування букв, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала
Очікувальні результати:
- читає правильно та виразно вголос різні тексти(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2-2.1-2 ];
- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 2-2. 1-4];
- пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту [2 МОВ 2-2. 4-3];
- підтримує аргументами власні думки або спростовує їх [2 МОВ 1-1.6-5]
Обладнання: розрізні букви на магнітах, фішки звуків, фішки схем слів, картинки, чек-лист самооцінювання, картка самооцінювання «Світлофор», кольорові олівці, ноутбук.
Зміст уроку
І фаза
Девіз уроку:
-Чи все необхідне до уроку приготували?
* Діти (хором):
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно і плідно працювати.
— Читайте чітко, щоразу пришвидшуючи темп.
Юрасик п’ять в’юнів зловив.
Смачненьку юшечку зварив.
В’юни аж парують,
У юшці смакують.
- вчитель читає речення, а діти повторюють тричі останній склад.
Алла дівчинка мала – ла, ла, ла.
В гості ми до неї йшли – ли, ли, ли.
В Алли тісто підійшло – ло, ло, ло.
Пирогів вона спекла – ла, ла, ла.
Чаю Аллочка нал’є – л’є, л’є, л’є.
Ось лимони на столі – лі, лі, лі.
Дуже кисле не люблю – лю, лю, лю.
«Коник» ( цокання кінчиком язика)
«Пароплав гуде» (протяжний звук и-и-и – губи в посмішці)
ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ («Щоденні 5»)
ІІ фаза. Основна частина
Підготовка руки до письма: письмо правого півовала
Музична фізкультхвилинка
-До малюнка капелюха прикріпіть стікери-слова, називаючи слова з буквою Ю.
2) Письмо в зошиті з друкованою основою (друкування великої та маленької друкованих букв «Юю»).
3. Прочитаємо речення та надрукуємо його в зошиті за зразком.
4. Самооцінювання за чек-листом (Додаток 2)
LEGO-гра «Знайди слово»
Пальчикова гімнастика
-кінезіологія
Постукайте по столу розслабленою кистю правої, а потім лівої руки.
- Поверніть праву руку на ребро, зігніть пальці в кулак, випряміть, покладіть руку на долоню. Зробіть те ж саме лівою рукою.
- «Дзвінок». Спираючись на стіл долонями, зігніть руки в ліктях наполовину. По черзі повторіть жест «стрясаємо воду з пальців».
- «Будиночок». З’єднайте кінцеві фаланги випрямлених пальців рук. Пальцями правої руки з силою натисніть на пальці лівої, потім навпаки. Відпрацюйте ці рухи для кожної пари пальців окремо.
- Постукайте кожним пальцем правої руки по столу під рахунок «1, 1-2, 1-2-3 і т. д.».
3. Вчимося читати
1) Читання слів з буквою ю с. 69
— На яке запитання відповідають слова першого стовпчика? Що вони означають? (Назву предмета)
- Що можете сказати про слова другого стовчика? (Слова у множині)
Прочитайте двоскладові слова ; трискладові слова
Звуковий аналіз слів
• Читання тексту чителем.
• Читання тексту сильними учнями.
— Зі скількох речень складається текст?
Знайдіть відповідь у тексті
• Читання «дощиком».
Гра «Знайди слово»
— Знайдіть слова, в яких буква ю позначає звук [у] та м’якість попереднього приголосного.
(Люба, стою, Юра, людина, ключ, миють, співають, сіють, юшка, люблять).
Загадка
Хто перший в хату заходить? (Ключ)
— Яким буває ключ?
ІІ фаза. Заключна частина
1. Рефлексія
- Яку букву ви продовжували вивчати?
— Що нового ви дізналися про буквую?
1) Робота зі «Щоденником вражень»
2. ПИСЬМО ДЛЯ СЕБЕ «Щоденні 5»
-Зробіть запис (малюнок) у «Щоденнику вражень».
- Що зацікавило на уроці?
2) Самооцінювання «Світлофор» (Додаток 3)
3. Здача зошитів, підручників
Додаток 1.
Додаток 2.
Чек - лист |
|
|
|
|
|
|
|