Тема 2. Букви Юю, позначення звуку [у] та пом’якшення попереднього приголосного. Друкування букв, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовал

Про матеріал
Букви Юю, позначення звуку [у] та пом’якшення попереднього приголосного. Друкування букв, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала
Перегляд файлу

Тема 2. Букви Юю, позначення звуку [у] та пом’якшення попереднього приголосного. Друкування букв, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала

 

Очікувальні результати:

-          читає правильно та виразно вголос різні тексти(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2-2.1-2 ];

-          аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 2-2. 1-4];

-          пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту [2 МОВ 2-2. 4-3];

-          підтримує аргументами власні думки або спростовує їх [2 МОВ  1-1.6-5]

Обладнання: розрізні букви на магнітах, фішки звуків, фішки схем слів, картинки, чек-лист самооцінювання, картка самооцінювання «Світлофор», кольорові олівці, ноутбук.

 Зміст уроку

І фаза

  1. Налаштування на урок

Девіз уроку:

-Чи все необхідне до уроку приготували?

* Діти (хором):

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

  1. Мовна розминка
  1. Скоромовка

— Читайте чітко, щоразу пришвидшуючи темп.

Юрасик п’ять в’юнів зловив.

Смачненьку юшечку зварив.

В’юни аж парують,

У юшці смакують.

  1. Чистомовка (навпаки)

-          вчитель читає речення, а діти повторюють тричі останній склад.

 Алла дівчинка мала – ла, ла, ла.
В гості ми до неї йшли – ли, ли, ли.
В Алли тісто підійшло – ло, ло, ло.
Пирогів вона спекла – ла, ла, ла.
Чаю Аллочка нал’є – л’є, л’є, л’є.
Ось лимони на столі – лі, лі, лі.
Дуже кисле не люблю – лю, лю, лю.

 

  1. Логопедична гімнастика (для губ)

«Коник» ( цокання кінчиком язика)

«Пароплав гуде» (протяжний звук и-и-и – губи в посмішці)

  1. Читацька п’ятихвилинка

ЧИТАННЯ ДЛЯ СЕБЕ («Щоденні 5»)

  • Оберіть книжку
  • Виберіть місце для читання
  • Читайте 5 хвилин
  • Зберіться в коло
  • Розкажіть хто про що прочитав чи які розглянув малюнки

ІІ фаза. Основна частина

  1. Письмова діяльність
  1. Каліграфічна хвилинка (у зошиті в косу лінію)

Підготовка руки до письма: письмо правого півовала

  1. Диктант букв, складів, слів
  • Запишіть: а, у, я, ю; ач, уш, яс, юр; люди.
  • Скільки складів у слові?
  • Складіть речення зі словом люди.
  • Викладіть фішками кількість слів у реченні

Музична фізкультхвилинка

  1. Дослідницька діяльність
  1.       Гра «Капелюх » (Додаток 1)

-До малюнка капелюха прикріпіть стікери-слова, називаючи слова з буквою Ю.

2) Письмо в зошиті з друкованою основою (друкування великої та маленької друкованих букв «Юю»).

3. Прочитаємо речення та надрукуємо його в зошиті за зразком.

4. Самооцінювання за чек-листом (Додаток 2)

LEGO-гра «Знайди слово»

Пальчикова гімнастика

-кінезіологія

Постукайте по столу розслабленою кистю правої, а потім лівої руки.

- Поверніть праву руку на ребро, зігніть пальці в кулак, випряміть, покладіть руку на долоню. Зробіть те ж саме лівою рукою.

- «Дзвінок». Спираючись на стіл долонями, зігніть руки в ліктях наполовину. По черзі повторіть жест «стрясаємо воду з пальців».

- «Будиночок». З’єднайте кінцеві фаланги випрямлених пальців рук. Пальцями правої руки з силою натисніть на пальці лівої, потім навпаки. Відпрацюйте ці рухи для кожної пари пальців окремо.

- Постукайте кожним пальцем правої руки по столу під рахунок «1, 1-2, 1-2-3 і т. д.».

3. Вчимося читати

1)  Читання слів з буквою ю с. 69

— На яке запитання відповідають  слова першого стовпчика? Що вони означають? (Назву предмета)

- Що можете сказати про слова другого стовчика? (Слова у множині)

Прочитайте двоскладові слова ; трискладові слова

  • Знайдіть слово-підпис до малюнка.
  • РОБОТА З ПРАВИЛОМ, ПОРІВНЯЄМО ВИМОВУ

Звуковий аналіз слів

  • Порівняйте звукові схеми слів лук і люк. Зробіть висновок.
  1.       Читання тексту Завдання 2 с. 69

• Читання тексту чителем.

• Читання тексту сильними учнями.

— Зі скількох речень складається текст?

  • Самостійне читання тексту

Знайдіть відповідь у тексті

  • Що робили Юля та Юрко?
  • Хто малював тюленя?
  • Кого малював Юрко?
  • Що у верблюда?
  • У кого м’ячик?
  • Що їсть верблюд?

• Читання «дощиком».

Гра «Знайди слово»

— Знайдіть слова, в яких буква ю позначає звук [у] та м’якість попереднього приголосного.

(Люба, стою, Юра, людина, ключ, миють, співають, сіють, юшка, люблять).

Загадка

Хто перший в хату заходить? (Ключ)

— Яким буває ключ?

ІІ фаза. Заключна частина

1. Рефлексія

- Яку букву ви продовжували вивчати?

— Що нового ви дізналися про буквую?

 

1) Робота зі «Щоденником вражень»

2. ПИСЬМО ДЛЯ СЕБЕ «Щоденні 5»

-Зробіть запис (малюнок) у «Щоденнику вражень».

- Що зацікавило на уроці?

2) Самооцінювання «Світлофор» (Додаток 3)

3. Здача зошитів, підручників

 

 

Додаток 1.

Результат пошуку зображень за запитом "малюнок гарного  українського соломяного капелюха"

Додаток 2.

Чек - лист

https://fs01.vseosvita.ua/01000qo7-2ea8/002.jpg

https://fs01.vseosvita.ua/01000qo7-2ea8/003.gif1.https://fs01.vseosvita.ua/01000qo7-2ea8/004.jpg

 

https://fs01.vseosvita.ua/01000qo7-2ea8/005.gif2.https://fs01.vseosvita.ua/01000qo7-2ea8/006.png

 

https://fs01.vseosvita.ua/01000qo7-2ea8/007.gif3.https://fs01.vseosvita.ua/01000qo7-2ea8/008.jpg

 

 

docx
Додано
13 лютого
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку