Тема: "Барви зимових розваг"

Про матеріал
Розробка уроку на тему: "Барви зимових розваг". Інтегрований курс "Мистецтво" - урок музичного мистецтва.
Перегляд файлу

Тема: Барви зимових розваг.

Мета: Формування  ключових компетентностей:

загальнокультурна компетентність: оволодіння досягненнями культури;

предметних компетентностей:

   -  розширити музично-естетичний досвід учнів, прослухати український народний танець «Метелиця», розучити пісню «Сніжок» муз.

 Л.-А. Загрудного, сл. С.Жупанина, познайомити з поняттям «темп», вдосконалювати вокально-хорові навички;

     -розвивати творчу уяву, музичний слух;

    - виховувати інтерес і любов до музики.

Обдаднання: музичний інструмент, підручник «Мистецтво 1 клас», фонохрестоматія, інтерактивна дошка.

                         Хід уроку

Вхід під музику -  укр.нар. танець «Метелиця».

І. Організаційний момент . Музичне вітання

Ми прийшли у перший клас,

Хочемо все знати.

Безліч знатимем пісень,

Будем їх співати.

Візьмем в руки балалайки –

Тренді-брень, тренді-брень.

Ну, а зараз для початку –

  • Добрий день вам , діти!
  • Добрий день!

ІІ. Бесіда за картиною Ніки Боем «Різдвяні розваги». Створення проблемної ситуації.

 

Вправа «фасилітатор»

  • Що  (кого)ви бачите на картині?
  • Чим займаються діти?
  • Що розташоване на передньому плані? На задньому?
  • Якими кольорами передано холод різдвяної природи, а якими – тепло домівок?
  • Як називається картина?
  • Як ви думаєте, чому автор так її назвав?

  ІІІ. Повідомлення теми уроку

  • Тема нашого уроку «Барви зимових розваг»

  ІV. Основна частина уроку

  • 1. Відгадайте загадки і взнаєте, про що будемо вчити пісню

Холодна, біла
Ліс оголила,
Скувала річку,
Струмок зупинила
(Зима)

  • Зірка сніжно біла на рукав мені злетіла,
    Поки ніс її сюди, стала краплею води.
    (Сніг)
  • 2.Розспівування.
  • Виконання поспівки   Ля-лі-льо-лі-лю,

                                      Музику люблю! (та ін..)

  • 3. Робота над піснею «Сніжок» муз.

 Л.-А. Загрудного, сл. С.Жупанина

 а) Слухання пісні

 -Який характер пісні?

- Який колір згадується в пісні?

-Поміркуйте, чи може білий колір зробити іншу фарбу світлішою?

  б) Розучування пісні

- Про які зимові розваги розповідається у пісні «Сніжок»?

- А які ще зимові розваги вам відомі?

- Зараз послухаємо музику і ви скажете, що вона вам нагадує?

4. Перегляд відео  укр.. нар. танцю «Метелиця»

-  Який настрій  цієї музики?

- Яка музика-  повільна чи швидка?

- Так,  що вам нагадала ця мелодія?

 

           То не віхола кружляє,

           Не завія стелеться.

           То у коло всіх збирає

           наш танок …

-Вірно, метелиця.

Ця мелодія – український народний танець «Метелиця».

  • Ще раз послухаємо і ви передасте її кружляння швидкими рухами під музику.
  • 5. Повторне слухання укр.нар.танцю «Метелиця» (Діти рухаються під музику)

6. Словарна робота

- Діти, швидкість руху музики називають ТЕМПОМ.

Темпи бувають повільні, помірні, швидкі.

  • Який темп танцю «Метелиця»?

V. Підсумок уроку. Рефлексія.

- Яку пісню розучили на уроці?

- Який танець слухали?

- Що їх об’єднує?

 

zip
Додано
23 січня
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку