5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Тема: Бути, як Дбайко. Т Коломієць « Дбайкова пісенька в дорозі», « Хто розсипав роси»

Про матеріал
Мета: познайомити учнів з популярним дитячим героєм — працьовитим хлопчиком-мізинчиком Дбайком; викликати симпатії до нього, бажання наслідувати його добрі вчинки; повправлятися у дотриманні темпу читання віршів відповідного настрою; розвивати спостережливість та вміння складати опис героя за малюнком.
Перегляд файлу

Тема: Бути, як Дбайко. Т Коломієць « Дбайкова пісенька в дорозі», « Хто розсипав роси»

Мета: познайомити учнів з популярним дитячим героєм — працьовитим хлопчиком-мізинчиком Дбайком; викликати симпатії до нього, бажання наслідувати його добрі вчинки; повправлятися у дотриманні темпу читання віршів відповідного настрою; розвивати спостережливість та вміння складати опис героя за малюнком.

Обладнання: виставка книжок поетеси, її портрет

Хід уроку

І. Організаційний момент

Доброго ранку, доброго дня!

Знову зібралась вся наша рідня.

Сонячний промінь нас скликав до справ,

Аби до вподоби кожен справу обрав.

Сонячний промінь, як зайчик, стрибав,

читати швиденько усіх він навчав.

             ІІ. Вправи на вдосконалення читацьких навичок

1. Гра «Дощик».

читання слів за цифровою підказкою.

 6 добро                                2 допомога                                7 гілка

 4 природа             1 бджілка              8 пташина             5 праця                    3 маля

2. Читання скоромовки.

У млиночкові малому

Мишеня муку мололо,

Мама міряла муку

По наперстку у мішку.

                ІІІ. Розповідь вчителя про поетесу

— Народилась Тамара Опанасівна Коломієць 3 квітня 1935 року в місті

Корсуні в сім’ї службовця.

У школі Тамара Коломієць мріяла стати лікарем, бо дитяче серце довго

ще ятрили рани війни. Але коли надійшов час подумати про життєвий шлях

серйозно, то обрала журналістику.

У студентські роки видала свою першу книжку поезій «Проліски» (1956).

Наступного року на Всесоюзному фестивалі молоді й студентів у Москві

її було відзначено Золотою медаллю й першою премією.

Вагомий внесок зробила Т. Коломієць у дитячу поезію, зокрема віршами для дошкільнят та молодших школярів. Виступає вона у найрізноманітніших жанрах, створюючи казки, небилиці, лічилки.

  1. Читання біографії у підручнику самостійно
  2. Що ви дізналися про Т. Коломієць?

           IV. Опрацювання вірша т. Коломієць «Дбайкова пісенька в дорозі»

1. Читання вірша вчителем.

— Якого друга і помічника має Дбайко?

2. Словникова робота.

Далека

марно

кружля-петля

клопітка

скати

квилить

путь

голо

сідло

буйних

гукніть

— Доберіть антоніми до слів: відпочиває, далека.

3. Самостійне читання. Аналіз прочитаного.

— Де кружляла дорога?

— Кому допомагав Дбайко?

— Прочитайте опис велосипеда.

4. Вправи на розвиток швидкості читання.

Гра «Небо і земля».

2) Зачитати із тексту тільки прикметники

5. Творча робота.

— Продовжити розповідь про справи, які чекали на Дбайка

    V. робота на віршем Т. Коломієць «Хто розсипав роси?»

1. Самостійне читання вірша.

2. Аналіз змісту прочитаного.

— Про яких героїв розповідає поетеса?

— Як їхні дії впливали на навколишній світ?

— Чому поетеса вигадала такі імена?

— Які ще імена є в Дбайка?

VI. Підсумок уроку

-- Чи сподобалися вам поезії Т. Коломієць? Чим саме?

-- Які риси характеру, що притаманні Дбайкові, ви хотіли б розвинути у собі?

VII. Повідомлення домашнього завдання

Виразно читати вірші, с. 54 – 55.

docx
Додано
24 червня
Переглядів
139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку