Тема. Читання й записування п’ятицифрових чисел у межах 20000. Утворення числа 20000.

Про матеріал
Тема. Читання й записування п’ятицифрових чисел у межах 20000. Утворення числа 20000. Мета: ознайомити учнів з утворенням числа 20 000 та іншими розрядними п’ятицифровими числами; опрацювати задачі на знаходження третього доданка; розвивати логічне мислення; закріпити вміння учнів виконувати письмове віднімання трицифрових чисел. Обладнання: картки для виконання гри, нумераційна таблиця, картки для усної лічби.
Перегляд файлу

 

Тема. Читання й записування п’ятицифрових чисел у межах 20000. Утворення числа 20000.

Мета: ознайомити учнів з утворенням числа 20 000 та іншими розрядними п’ятицифровими числами; опрацювати задачі на знаходження третього доданка; розвивати логічне мислення; закріпити вміння учнів виконувати письмове віднімання трицифрових чисел.

Обладнання: картки для виконання гри, нумераційна таблиця, картки для усної лічби.

Перебіг уроку

І. Емоційне налаштування.

Продзвенів уже дзвінок,

починається урок.

Приготуйте без мороки

Все, що треба до уроку.

Книжку, зошит, ручку, олівці.

Приготувались?

Молодці!

ІІ. Закріплення знань учнів.

1. Перевірка домашнього завдання.

2. Обчислення усно.

3. Усна лічба за картками по варіантах.

4. Математичний диктант:

1) Записати цифрами числа: 12 365, 15 040, 17 860, 19 038.

2) Записати число, в якому: 23 тис. 600 од.; 80 тис. 789 од.; 4 тис. 9 од.

3) Записати найменше число з пари чисел: 22 000 і 20 600, 8 040 і 20 040; 50 006 і 60 300.

4) Записати «сусідів» числа 17 000.

5. Робота в групах. Гра «Калейдоскоп».

Кожна група має геометричні фігурки, із яких вони складають одну цілу картину, де на кожній частині калейдоскопу написані приклади, які вони виконують своєю групою. Виконані завдання групи перевіряють одна в одної, оголошують результат. Потім піднімають свої геометричні фігурки і називають їх.

6. Вчимося читати числа:

а) 40 066;

б) 30 670;

в) 20 528;

г) 43 800.

7. Назвіть «сусідів» числа 2 899:

а) 2 898 і 2 900;

б) 2 888 і 2 900;

в) 2 999 і 3 000.

8. За один день 3 корови дали по 15 л молока, і ще 2 корови по 12 літрів молока. Скільки літрів молока дали всі корови?

Яка правильна відповідь?

  1.  45,
  2.  24,
  3.  70,
  4.  69

9. Руханка

Вам не хочеться сидіти?

Треба трішки відпочити.

Руки вгору, руки вниз,

І сусіду посміхнись.

Руки вгору, руки в боки.

Вище руки підніміть,

А тепер їх опустіть.

Плигніть, любі, кілька раз.

До роботи братись час.

ІІІ. Опрацювання нового матеріалу. Пояснення вчителя.

1. Лічба десятками до 100 тисяч і навпаки

2. Формування вмінь усно додавати й віднімати круглі п’ятицифрові числа, наприклад:

10 тис. + 20 тис. = 30 тис.

10 000 + 20 000 = 30 000

3. Обчислити:

40 000 - 30 000=

     20 000 + 40 000= 

     70 000 + 20 000=

70 000 - 60 000=

4. Виконання вправ у підручнику.

IV. Рефлексія.

-Чи було вам цікаво на уроці?

-Що саме запам’яталось?

-Чому ми навчились сьогодні?

V. Домашнє завдання. Виконати № 174, 175.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
16 березня 2023
Переглядів
121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку