Тема: Чотирикутники.
Мета:
навчальна: систематизувати і повторити знання про властивості чотирикутників; закріпити уміння і навички використання властивостей при розв’язуванні задач;продовжити вдосконалення навичок роботи у групах, показати практичну значимість геометрії;
розвивальна: розвивати логічне мислення, творчі здібності; вміння систематизувати та узагальнювати;
виховна: виховувати самостійність, уважність, інтерес до предмету,повагу один до одного,виховувати почуття відповідальності, самоконтролю.
Тип уроку: узагальнення і систематизації знань із застосуванням інтерактивних технологій.
Обладнання та наочнісь: таблиці,презентація . прилади,картки.
ХІД УРОКУ
І.Організаційний момент:
1.Тема уроку ( слайд 1)
2.Мета уроку ( слайд 2)
ІІ. Активізація опорних знань.
ЕПІГРАФ
« Будь – яка теорія важлива для практики» Ч. Колтон
1.Повторюємо теоретичний матеріал.( Слайд 3-9 .)
2.Робота з картками (слайд 7 )
3. Дати різні означення квадрата; (слайд 10 )
- назвати його властивості, як ромба;
- назвати його властивості, як прямокутника;
- назвати його властивості, як паралелограма.
ІІІ. Систематизація знань.
Вікторина ( слайд 11)
ІV. Розв’язування задач.
Епіграф «Уміє розв’язувати задачи той, хто їх розв’язує» Д. Пойа. ( Слайд 12 -15)
V. Задачі практичного змісту.
Епіграф «Все,що вивчається, мати багато зв’язку повинне» Я.А.Каменський.(Слайд 16).
1.Розв,язування практичних задач ( слайд 17)
2.Чотирикутники в житті людини ( слайди 18- 20 )
VI. Підсумки
1. Перевірка таблиці з властивостями чотирикутників ( слайд 21)
2. Оцінювання.
3. Цікаві факти (слайд 22 )
VII. Домашнє завдання.