Тема: Вписані та описані чотирикутники. Середня лінія трикутника , трапеції. Вписані та центральні кути
Мета:
Навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів з даної теми; удосконалити вміння та навички учнів використовувати набуті знання для розв’язування вправ.
Розвивальна: розвивати логічне мислення учнів, вміння аналізувати та робити висновки.
Виховна: виховувати старанність, акуратність, вміння працювати в колективі
Обладнання: презентація, комп'ютер, проектор.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок
Форма уроку: урок – змагання
Хід уроку
І. Організаційний етап
Привітання. Налаштування учнів на роботу на уроці.
Посміхніться! Передайте своєму товаришу позитивні емоції, поділися крапелькою тепла та добра.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Якщо є запитання до домашнього завдання даю відповіді. Збираю зошити для перевірки
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності . Повідомлення теми та завдань уроку
Повідомляю учням умови проведення уроку
ІY. Узагальнення та систематизація знань
І ТУР «Теоретичний»
Клас ділиться на дві команди. В кожній команді вибирається командир. За кількістю членів команди по черзі задаються запитання, на яке має дати відповідь певний член команди. Правильна відповідь оцінюється одним балом. Якщо відповідь не точна або учень не знає, то учасник другої команди дає відповідь. Відповідно команда отримує – 1 бал.
Запитання:
Y. Узагальнення та систематизація навичок і вмінь
ІІ ТУР
Гра « Хто швидше»
Робота в парах
За кожну правильну відповідь - 1 бал.
( Усні вправи)
Завдання І команди
Завдання ІІ команди
2. Периметр трикутника АВС дорівнює 70см. Чому дорівнює периметр трикутника, утвореного середніми лініями трикутника АВС?
3. Величина центрального кута дорівнює 700. Чому дорівнює градусна міра вписаного кута, який спирається на дугу, яка відповідає центральному куту?
ІІІ ТУР. « Практичний» . Робота в групах
Оцінюється правильність виконання та швидкість. Правильно виконане завдання – 2 бали.
Письмові вправи
Y. Підсумки уроку. Рефлексія
Вправа «Мікрофон»
YI. Оцінювання учнів. Домашнє завдання
1.Повторити вивчений матеріал.
2. Виконати завдання:
1. Точки А, В і С поділяють коло на три дуги, градусні міри яких відносяться як 2 : 4 : 6. Знайдіть градусні міри вказаних дуг.
2. Трикутник АВС вписаний у коло, центр якого лежить на відрізку АВ. Знайдіть градусні міри кутів С і В, якщо .
1