Тема дня. Вступ. Історія та традиції рідної школи. Шкільний розпорядок

Про матеріал
Мета: дослідити історію створення та розвитку навчального закладу; обговорити традиції, які вже склалися в школі; розвивати вміння брати інтерв’ю, записувати почуту інформацію або використовувати для цього технічні засоби (фотокамеру або відеокамеру); формувати вміння систематизувати та презентувати отриману інформацію; виховувати повагу до історії навчального закладу.
Перегляд файлу

Дата __________      Номер  уроку ___________               Я досліджую світ 3  клас

 

Тема місяця.

Тема дня. Вступ. Історія та традиції рідної школи. Шкільний розпорядок

Мета: дослідити історію створення та розвитку  навчального закладу; обговорити

традиції, які вже склалися в школі; розвивати вміння брати інтерв’ю, записувати почуту інформацію або використовувати для цього технічні засоби (фотокамеру або відеокамеру); формувати вміння систематизувати та презентувати отриману інформацію; виховувати повагу до історії навчального закладу.

Формувати групу компетентностей:

-Загальнокультурну компетентність для вдосконалення знань про навколишній світ та його особливості;

-Компетентність спілкування державною мовою для правильного

використання термінологічного апарату, спілкування під час пояснення

навчального матеріалу; популяризувати Конвенції ООН з прав дитини;

-Здоровʼязбережувальну компетентність шляхом свідомого ставлення до

власного здоров’я та здоров’я інших;

- Компетентність в природничих науках для формування в учнів практичних

навичок дослідження;

- Компетентність уміння вчитися впродовж життя шляхом спостереження

природних явищ і процесів та їхніх наслідків;

-Інформаційну компетентність для здійснення пошуку інформації в різних

джерелах.

Очікувані результати:

З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі

Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось /кимось )

Розповідає, що має бути зображено на ілюстраціях до прослуханого оповідання, казки, вірша (хто?, що?, де?, коли?)

Використовує різні форми привітання, прощання

Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо)

Обирає для написання висловлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо)

Створює в групі прості медіапродукти (стіннівка, колаж тощо) з допомогою вчителя/ вчительки, враховує мету й аудиторію

Провадить (самостійно або в групі) прості спостереження / досліди

Розповідає про власні емоції, які виникають під час спостереження та експериментування

Визначає, які органи чуття знадобляться для обраного дослідження

Провадить (самостійно або в групі) прості спостереження / досліди

Використовує інформацію, отриману з відомих мені та запропонованих іншими джерел (книги, фільми тощо)

Співвідносить зображення / описи об’єктів та явищ живої і неживої природи з відомими йому / їй із довкілля або інших джерел об’єктами та явищами

Розпізнає об’єкти довкілля (за кольором, смаком, формою, звуком тощо)

Описує зображення предметів за допомогою відповідних органів чуття

Пропонує нові способи використання рукотворних (штучних) об’єктів

Обладнання: підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал,

відеоматеріали,  кольорові олівці та фломастери.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Доброго ранку, травам росистим!

Доброго ранку, квітам барвистим!

Доброго ранку, сонечку ясному!

Людям усім і усьому прекрасному!

- Друзі, посміхніться один одному, побажайте успіхів

 

ІІ. Етап цілепокладання

Робота над загадкою

• Дає здоров’я — спорт.

Вагу — солодкий торт.

Мед — працьовиті бджоли.

Знання глибокі — ...(школа).

Слухання пісні В. Шаїнського «Чого вчать у школі»

— Що таке школа? Що вона дає людині?

— Чи дорога вам ваша школа? Чому ви її любите?

— Що ви хотіли б змінити у школі?

— Які нові традиції вам хочеться впровадити у нашій школі?

— Що ви могли б зробити корисного для школи?

ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроді ви дізнаєтеся про історію походження школи та основні правила школяра.

 

ІІІ. Етап цілереалізації

Робота за підручником

Гра «Мій портфель»

Зараз ми перевіримо як хто з вас збирається до школи. Вчитель демонструє предмети, а діти кажуть брати їх до школи чи ні.

Фізкультхвилинка

Практичне завдання

Шкільний розпорядок – розклад уроків та дзвінків. Давайте запишемо наш розклад на тиждень та розклад уроків і перерв.

Робота в групі

— Обговоріть, що слід робити, коли: пролунав дзвоник на урок; ти запізнився на урок; забув узяти олівці на урок малювання; хочеш допомогти своєму товаришеві, який відповідає біля дошки.

Робота з мультимедійною презентацією «Правила учнів»

— Що ви знаєте про історію й традиції рідної школи?

— Кожен навчальний заклад має свої звичаї, традиції, свята.

— Що таке традиції школи?

Традиція школи — це те, що передається від покоління до покоління як загальноприйняте, загальнообов’язкове, визнане необхідним для забезпечення подальшого існування й розвитку даної школи.

Чи є в нашій школі традиції? Яку подію або заходи ви б хотіли зробити традиційними?

Наприклад, у школі можна створити музей, якщо назбирати багато цікавого матеріалу певної тематики, або картинну галерею, організовувати різні виставки. Це вже традиції, як і житимуть довго-довго, бо цікаве завжди підтримають інші учні, і старші, і молодші.

— Які свята стали традиційними у школах?

Колаж створюється поступово діти або групи дітей отримують завдання дослідити певні віхи історії школи, потім виступаючи поступово заповнюють колаж фото та підписами. Таким чином до кінця уроку колаж про історію школи буде повністю готовий.

— Що ви знаєте про історію й традиції рідної школи?

— Кожен навчальний заклад має свої звичаї, традиції, свята.

— Що таке традиції школи?

Традиція школи — це те, що передається від покоління до покоління як загально прийняте, загальнообов’язкове, визнане необхідним для забезпечення подальшого існування й розвитку даної школи.

"Традиції школи - це ті найменші елементи, що об'єднують учнів, учителів та батьків в один колектив, в одну сім'ю". М. Т. Шкода

Наша школа славиться своїми традиціями. До них ми відносимо як заходи, які проводяться щорічно, так і систему відносин, що склалася між вчителями, учнями і батьками.

Нація буде жити до тих пір, доки живуть її традиції. Так і школа.Вона буде жити тоді,коли в її стінах будуть жити хороші традиції. У школі проходить багато заходів та свят і склалося чимало гарних і стійких традицій. Познайомтесь з ними.

Чи є в нашій школі традиції? Яку подію або заходи ви б хотіли зробити традиційними?

Наприклад, у школі можна створити музей, якщо назбирати багато цікавого матеріалу певної тематики, або картинну галерею, організовувати різні виставки. Це вже традиції, як і житимуть довго-довго, бо цікаве завжди підтримають інші учні, і старші, і молодші.

— Які свята стали традиційними у школах? (День знань, Свято першого та останнього дзвоника, прощання зі школою, День вчителя)

Ідеї для створення фотоколажу.

 

Виконанням малюнка «Наша школа» (робота в групах)

Діти об’єднуються у групи по п’ять осіб і малюють слово «ШКОЛА». Кожна дитина з групи малює тільки одну букву, але так, щоб ця буква відбивала його ставлення до школи. За малюнками одне одного діти розповідають, хто і як ставиться до школи.

 

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

  •  Що нового ви дізналися?
  •  Чого навчають у школі? Що вивчають у школі?
  • Чи сподобався вам урок?
  • Чи все вдалося під час уроку?
  • З чим виникли проблеми? Що ви не зрозуміли?

 

 

 

1

 

doc
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
1023
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку