Тема: Гра звуків і крапок (4 клас НУШ)

Про матеріал
Мета: ♦ навчальна: збагачувати музичний досвід учнів, розкриваючи особливості хороводної, ігрової пісні; засвоювати з ними поняття «високі звуки», «низькі звуки»; «регістр» ♦ розвивальна: розвивати творчі здібності до музики, почуття ритму; ♦ виховна: виховувати інтерес до музики, уміння спілкуватися. Музичний матеріал: Д. Кабалевский «Зайчик дражнить Ведмедика», п’єса М. Сільванський «Пташка і кицька», Наталія Антоник «Дивна пісня». Наочні посібники: малюнки із завданнями; портрет композитора Д. Кабалевського; М. Сільванського. Обладнання: комп’ютер; фонохрестоматі, інструмент.
Перегляд файлу

Урок 18

Тема: Гра звуків і крапок

(4 клас НУШ)

 

Мета:

   навчальна: збагачувати музичний досвід учнів, розкриваючи особливості хороводної, ігрової пісні; засвоювати з ними поняття «високі звуки», «низькі звуки»; «регістр»

   розвивальна: розвивати творчі здібності до музики, почуття ритму;

   виховна: виховувати інтерес до музики, уміння спілкуватися.

Музичний матеріал: Д. Кабалевский «Зайчик дражнить Ведмедика»,

п’єса М. Сільванський «Пташка і кицька», Наталія Антоник «Дивна пісня».

 Наочні посібники: малюнки із завданнями; портрет композитора

Д. Кабалевського; М. Сільванського.

Обладнання: комп’ютер; фонохрестоматі, інструмент.

 

Хід уроку

 

  1. . Організаційна частина.
  2. Музичне вітання.

Учитель. Вітаю вас, діти на уроці музичного мистецтва. (пояснення оцінювання)

Ми продовжуємо мандрівку у Країні музичного мистецтва.

Сподіваюся на плідну та творчу співпрацю. Проте, для мене є важливим і ваші очікування від нашого уроку:

Охарактеризуйте наш урок. У кожного із вас на парті лежить нотка

D:\РОБОТА\1. ЗОШ № 2\ПЛАНИ\0. НОВА УКРАїНСЬКА ШКОЛА\1 КЛАС НУШ\УРОК 11\IMG_20200924_170333.jpg

 

На цій нотці вам потрібно написати прикметник, який охарактеризує наш урок. (діти виконують)

Учитель. А зараз я попрошу озвучити те, що  в написали та вкинути свою нотку у наш чарівний капелюшок. (діти виконують)

Учитель. Я вам дуже вдячна. Сподіваюся, що ваші очікування стануть реальністю.

Учитель.  Діти, я а яким настроєм ми продовжимо наш шлях?

Оберіть та покажіть нотку - смайлик, яка відповідає вашому настрою зараз? (діти виконують)

Учитель. Дякую. Можливо ваш настрій протягом нашого уроку зміниться. Тож розпочинаємо.

Учитель. Сьогодні на урок я пришла не сама , разом зі мною до вас завітала тітонька Сова. Вона нам рекомендує взяти із собою на урок…

D:\РОБОТА\1. ЗОШ № 2\Оцінювання\272293796_1003238793593333_8389421107746887128_n.jpg

Учитель. Молодці, діти.  Тож вирушаймо.

  1. Актуалізація опорних знать

Учитель. Діти, давайте пригадаємо, про що йшла мова на попередньому уроці? 

(«Грація та пластика»)

  •  З якими танцями ми познайомилися?
  1. ОСНОВНА ЧАСТИНА

Учитель.  Ми говорила разом з вами про повітря. Пам’ятаєте. Що є духові інструменти. Ці інструменти лунають за допомогою повітря.

 Хочеш познайомитися ще з одним Невидимкою? Відгадайте загадку.

Що навколо?

Шум і стук

Хоч не бачиш

Чуєш… (звук)

 

Учитель. Це звук, його неможливо побачити, він не видимий. Заплющіть очі та «Послухайте тишу» Які звуки ви чуєте? (діти міркують)

А уявіть, що  ми всі опинилися у лісі, Які там звуки нас оточують.

А якщо ми стоїмо на залізничному вокзалі…

 

Музика — справжня чарівниця. Вона може передати не тільки різні настрої та почуття. Разом з нею ми зможемо здійснити подорож до лісу й почути лісові таємничі звуки. За ждопомогою звуків ми можемо опинитися навіть у якійсь країну. За домопогою звуків ми розрізняємо голоси.

 

D:\РОБОТА\1. ЗОШ № 2\ПЛАНИ\0. НОВА УКРАїНСЬКА ШКОЛА\4 КЛАС НУШ\УРОК 18\IMG_20220201_132719.jpg

 

 

D:\РОБОТА\1. ЗОШ № 2\ПЛАНИ\0. НОВА УКРАїНСЬКА ШКОЛА\4 КЛАС НУШ\УРОК 18\IMG_20220201_132751.jpg

ОСНОВНА ЧАСТИНА

 

Учитель. Сьогодні я познайомлю вас із засобами музичної виразності.

 

Учитель.

1 Мелодія

2 Темп

3 Тембр

4 Динаміка

5 Лад

6 Ритм

7 Регістр

 

Учитель Сьогодні ми приділимо увагу останньому засобу – регістр.

Що ж таке регістр ? (ст..72)

D:\РОБОТА\1. ЗОШ № 2\ПЛАНИ\0. НОВА УКРАїНСЬКА ШКОЛА\4 КЛАС НУШ\УРОК 18\IMG_20220201_134549.jpg

 

Учитель. Ми з вами знаємо, що є низькі, середні та високі звуки.

Навіть у вас у кожного свій регістр голосу, у хлопчиків – низький, у дівчаток - -високий.

Учитель. Давайте поглянемо на ст..73

D:\РОБОТА\1. ЗОШ № 2\ПЛАНИ\0. НОВА УКРАїНСЬКА ШКОЛА\4 КЛАС НУШ\УРОК 18\IMG_20220203_152417.jpg

Слухання музики Слово вчителя

 

Учитель. Я пропоную вам послухати п’єсу дитячого композитора (Хто такий композитор?) Д. Кабалевський.

 Але спочатку давайте пригадаємо правила слухання музики.

Отже, слухаючи музику подумайте

  • Яка музика за характером.
  • Чи змінюється музика?
  • Про кого ця п’єска?

 

Слухання п’єса Д. Кабалевский «Зайчик дражнить Ведмедика»

 

(повторюю запитання)

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

Учитель. Краса та звуки природи завжди надихали композиторів. Послухайте ще одну п’єсу українського композитора Миколи Сільванського .

  • Яка музика за характером.
  • Чи змінюється музика?
  • Хто є головними героями цієї п’єси?

 

Слухання п’єса М. Сільванський «Пташка і кицька»

  • Яка музика за характером.
  • Чи змінюється музика?
  • Хто є головними героями цієї п’єси?
  • Звуками якого регістру композитор зобразив пташку та кицьку?

Учитель. Наша тітонька Сова підготовила нам завдання. Під час повторного слухання ваша задача на листочках, які лежать у вас на партах,

Зобразити високі звуки та низькі лініями.

D:\РОБОТА\1. ЗОШ № 2\ПЛАНИ\0. НОВА УКРАїНСЬКА ШКОЛА\4 КЛАС НУШ\УРОК 18\IMG_20220203_182619.jpg

Повторне слухання п’єса М. Сільванський «Пташка і кицька»

 

 

Вокально-хорова робота

Наталія Антоник «Дивна пісня»

 

 

 

  1.              ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Учитель. Отже, ми разом з вами виконали всі завдання. Ми молодці. Тож давайте звернемося до наших питань.

 

Що я

знаю

про звукиь?

Що я

хочу дізнатися

про звуки?

Що я

дізнався (-лася)

про звуки?

Учитель.  Дайте відповіді більш розширено.

         «Інтерактивна гра

«Мікрофон»!

D:\РОБОТА\1. ЗОШ № 2\ПЛАНИ\1. МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО\5 клас\Види музичного мистецтва\2. Народна музика\УРОК 8\Новая папка\1631753566_20-papik-pro-p-mikrofon-risunok-prostoi-22.jpg

Що я

дізнався (-лася)

про танець?

 

 

 

 

мені.jpgнайбільше.jpgскладно.jpg

 

Учитель. Я вам пропоную побути у ролі учителя і оцінити свою роботу на уроці?

Учитель. У вас на партах лежать стікери. Приклейте їх будь ласка на відповідне місце на Колі успіху.

G:\распечатать\0100a1x1-0ea6-717x0.png

(Діти виконують та виходять з класу)

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Розробки уроків
Інкл
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
736
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку