Тема Intel – проекту:Харчові добавки. Е-числа

Про матеріал
Тема Intel – проекту:Харчові добавки. Е-числа - презентація проекту з хімі та біології
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема Intel – проекту: Харчові добавки. Е-числа Автор : Гаянська Юлія Петрівна, вчитель хімії Гімназії №9 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області

Номер слайду 2

Харчові добавки користь чи шкода? Даний проект розробляється в 11 класі гімназії №9 з навчальної дисципліни “Хімія”; тема “ Органічні сполуки й здоров’я людини”. Для успішної реалізації проекту учні повинні володіти певною системою знань з основ таких наук як органічна хімія, неорганічна хімія, отруйні сполуки( в межах шкільної програми ). В ході реалізації проекту учні повинні : ознайомитися з основними сферами застосування хімії в житті суспільства, її значенням в господарській діяльності людини та способами промислового застосування; розглянути види харчових добавок, мету їх використання; вивчити класифікацію харчових добавок; навчитись розуміти зміст етикеток харчових продуктів, робити висновок щодо доцільності та безпечності споживання даних продуктів; розширити знання про природні джерела органічних речовин; Прослідкувати можливість практичного застосування теоретичних знань. Реалізація даного проекту дозволить учням розширити та поглибити знання з даної теми завдяки пошуку, вивченню та використанню позапрограмового матеріалу, сприятиме формуванню наукового світогляду та критичного мислення.

Номер слайду 3

Що приховує яскрава обгортка? Що приховує яскрава обгортка? Що приховує яскрава обгортка? Відеоматеріали, які надихнули на експеримент

Номер слайду 4

Питання, які ми ставили перед собою: 1. Харчові добавки: користь чи шкода? 2. Чи знайомі ви з розмаїттям харчових добавок? 3. Позитивні і негативні аспекти використання харчових добавок. 4. Перспективи обмеження використання харчових добавок. 5. Які харчові добавки використовують в Україні? 6. Е – числа - що це? 7. Ким і як контролюється використання харчових добавок і вміст Е – чисел в продуктах харчування?    

Номер слайду 5

Дидактична мета проекту: Виховувати в учнів екологічну поведінку в навколишньому світі, шкільній лабораторії і в побуті, дбайливе ставлення до речовин і матеріалів; Розвивати навички використання набутих знань і вмінь в практичній діяльності і повсякденному житті; Формувати навички самостійної пізнавальної діяльність, роботи з великим об’ємом інформації; Формувати вміння працювати в команді; Розвивати критичне мислення, вміння аналізувати, з’ясовувати проблему і визначати шляхи її розв’язання.

Номер слайду 6

Навчальні цілі: розшити уявлення учнів про органічні сполуки й здоров’я людини; прогноз перспектив розвитку різних галузей хімії і створенню нових матеріалів, їх виняткове значення для людства. розвивати зацікавлення предметом; навчити проводити хімічний аналіз; навчити користуватися програмами Power Point і Publisher для оформлення результатів своїх досліджень.

Номер слайду 7

2. Комплект матеріалів учнів: Дидактичний матеріал. Соціальне опитування. 3. Роботи учнів: Презентація: Харчові добавки. Е – числа . Наукова публікація. Створення Веб – сайту. 1. Комплект методичних матеріалів вчителя: Презентація. Буклект. Критерії оцінювання: Презентації Буклета Публікації Веб - сайту

Номер слайду 8

Етапи проведення: Проведення соціологічного опитування з теми проекту, аналіз та оформлення даних;

Номер слайду 9

АНКЕТА для проведення соціологічного дослідження з проблеми “Харчові добавки. Е – числа.” 1.Чи знаєте ви щось про харчові добавки? а) так, це - _________________________; б) термін чув(ла), але пояснити не можу; в) ніколи раніше не зустрічався цей термін. 2. Чи відомо вам, щось про Е - числа? а)так це - ___________________________; б) зустрічали раніше, але які я не знаю; в) вперше чую про такі. 3. Чи є харчові добавки шкідливою речовиною в харчових продуктів? а) так, це - ___________________________; б) це спірне питання; в) ні, не відомо. 4. Які харчові добавоки використовують? а) це - ______________________________; б) це вітаміни, мікроелементи, амінокислоти; в) не відомо жодної. 5. Які харчові добавоки користуються попитом? а) це - ______________________________; б) це вітаміни, мікроелементи, амінокислоти.; в) не відомо жодної. 6. Які харчові добавки виготовляються в Україні? а) всі види; б) вітаміни, мікроелементи, амінокислоти. ; в) жодні харчові добавки не виготовляється. 7. Як контролюється використання харчових добавок? а) контролюється повністю; б) контролюється частково; в) взагалі не контролюється. 8. Чи звертали ви увагу при купівлі продуктів харчування на те які харчові добавки там містяться? а) так, я завжди звертаю увагу на упаковку продукту; б) деколи звертаю на це увагу; в) ні мені байдуже що додали до продукту. 9. Які шкідливі Е – коди містяться в продуктах харчування? а) так, це - ___________________________; б) не знаю; в) ні. 10. Висловіть своє ставлення до використання харчових продуктів? а) негативне; б) позитивне; в) потрібно знайти природні замінники харчових добавок.

Номер слайду 10

Результати анкетування:

Номер слайду 11

2. Пошук необхідної літератури, робота в Інтернеті, відбір необхідних матеріалів для реалізації проекту;

Номер слайду 12

3. Робота з відібраними матеріалами: аналіз даних, вибір головного, створення діаграм тощо; Зробивши дослідження ми з’ясували. Харчові добавки використовують з метою: збереження поживних властивостей харчових продуктів; надання харчовим продуктам більш привабливого вигляду; збільшення терміну зберігання харчових продуктів; полегшення технології обробки продовольчої сировини; здешевлення та скорочення технологічного процесу.

Номер слайду 13

Класифікація харчових добавок барвники; ● розпушувачі; консерванти; ● піногасники; антиоксиданти; ● глазурі; підсолоджувачі; ● солі-плавителі; емульгатори; ● поліпшувачі борошна; загусники; ● отверджувачі; желюючі речовини; ● регулятори вологи; стабілізатори; ● наповнювачі; посилювачі смаку; ● модифіковані крохмалі; регулятори кислотності (буфери); гази-витискачі (для харчових продуктів в аерозольній упаковці); речовини для змащення пекарських форм та листів та ін.

Номер слайду 14

Наше дослідження Журнал дослідження харчових добавок Завдання: Провести аналіз наявності харчових добавок в домашній їжі та їжі в закладах швидкого харчування   Назва продуктів харчування Харчові добавки Вплив на здоров’я людини Продукти харчування в домашньому харчуванні Хліб - Масло вершкове - Сир твердий Е270 молочна кислота, консервант нульова небезпека Яйце куряче - Чай з молоком - Салати овочеві з рослинною олією - Перші домашні страви - Каші, спагеті, вермішелі - Страви із свіжого м’яса - Домашні варення - Домашні соки - Сухофрукти - Консервовані овочі (бродіння) - Консервовані овочі (маринування) Консерванти Е260, Е300 ГМО, низька небезпека Домашня випічка (на основі маргарину) Консервант E260 антиоксидант E330 емульгатор E500 порушують травлення

Номер слайду 15

Продукти харчування в закладах швидкого харчування Назва продуктів харчування Харчові добавки Вплив на здоров’я людини Печиво, тістечка, торти Сода харчова Е500 Барвники Е100-182, цитринова кислота низька небезпека канцероген Снекова продукція (чіпси, сухарики, сухі сніданки) підсилювач смаку та аромату (E621), модифікований крохмаль (E1450), барвники Е100-182, запобіжник до грудкування E551 ГМО, небезпечний ГМО ГМО небезпечний Усі ковбаси, сосиски, сардельки нітрит натрію Е250 Небезпечний канцероген М'ясні вироби копчені, в желе Регулятор кислотності Е262, Е331 консервант Е250 антиоксидант Е315 Небезпечний канцероген Спреди, маргарини Консервант E260 Антиоксидант E330 Емульгатор E500 Канцероген Сир плавлений E407, E407a, E410 суміш стабілізаторів Е412, Е415, E450, E451, E508, Порушують травлення Майонез «Провансаль» оцет спиртовий регулятор кислотності Е270, суміш стабілізаторів Е412, Е415, консервант сорбат калію Е202, ароматизатор «Гірчиця», барвник бета-каротин Е160а, антиоксидант Е385, ГМО Цукерки шоколадні, шоколад емульгатор Е332 ГМО, низька небезпека Морозиво стабілізатори, загусники Е471, Е412, Е410 емульгатор Е466 середня небезпека ГМО Безалкогольні напої (Пепсі лайт, Спрайт, Кола та інші) барвник Е150 підсолоджувачі Е951, Е950 регулятори кислотності Е330, Е331, Е338 ГМО, небезпечні Канцерогени, порушення травлення Соки, нектари Лимонна кислота Е330 ГМО, низька небезпека Жувальні гумки Барвник E171 Консерванти E296, E297 (фумарола к-та) Антиоксиданти E320, E322, Стабілізатори E414,E420, E421, E422, Піногасники, консерванти E903, E950, E951, E955, E965 Небезпечна, заборонено в Україні ГМО Канцерогени, ГМО, небезпечні Продукти харчування в закладах швидкого харчування Назва продуктів харчування Харчові добавки Вплив на здоров’я людини Печиво, тістечка, торти Сода харчова Е500 Барвники Е100-182, цитринова кислота низька небезпека канцероген Снекова продукція (чіпси, сухарики, сухі сніданки) підсилювач смаку та аромату (E621), модифікований крохмаль (E1450), барвники Е100-182, запобіжник до грудкування E551 ГМО, небезпечний ГМО ГМО небезпечний Усі ковбаси, сосиски, сардельки нітрит натрію Е250 Небезпечний канцероген М'ясні вироби копчені, в желе Регулятор кислотності Е262, Е331 консервант Е250 антиоксидант Е315 Небезпечний канцероген Спреди, маргарини Консервант E260 Антиоксидант E330 Емульгатор E500 Канцероген Сир плавлений E407, E407a, E410 суміш стабілізаторів Е412, Е415, E450, E451, E508, Порушують травлення Майонез «Провансаль» оцет спиртовий регулятор кислотності Е270, суміш стабілізаторів Е412, Е415, консервант сорбат калію Е202, ароматизатор «Гірчиця», барвник бета-каротин Е160а, антиоксидант Е385, ГМО Цукерки шоколадні, шоколад емульгатор Е332 ГМО, низька небезпека Морозиво стабілізатори, загусники Е471, Е412, Е410 емульгатор Е466 середня небезпека ГМО Безалкогольні напої (Пепсі лайт, Спрайт, Кола та інші) барвник Е150 підсолоджувачі Е951, Е950 регулятори кислотності Е330, Е331, Е338 ГМО, небезпечні Канцерогени, порушення травлення Соки, нектари Лимонна кислота Е330 ГМО, низька небезпека Жувальні гумки Барвник E171 Консерванти E296, E297 (фумарола к-та) Антиоксиданти E320, E322, Стабілізатори E414,E420, E421, E422, Піногасники, консерванти E903, E950, E951, E955, E965 Небезпечна, заборонено в Україні ГМО Канцерогени, ГМО, небезпечні

Номер слайду 16

4.Підготовка та випуск учнівської публікації,робота над створенням веб - сайту проекту та презентації; Вчительська публікація. Буклет.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Учнівська публікація.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Презентація учнів

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Лудженої

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

5. Відкриття веб - сайту, заключний етап роботи над презентаією

Номер слайду 37

6. Організація та проведення учнівської презентації, підведення підсумків проекту. Проведення захисту учнівської презентації; Проведення оцінювання учнів за результатами закінченої роботи. Заохочення інших учнів для створення власних проектів.

ppt
Додав(-ла)
Гаянська Юлія
Пов’язані теми
Хімія, Позакласні заходи
Додано
20 січня 2021
Переглядів
794
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку