Тема: Короткі історичні відомості про виникнення та розвиток текстильної ляльки.

Про матеріал
Колеги, пропоную Вашій увазі розробку уроку "Тема: Короткі історичні відомості про виникнення та розвиток текстильної ляльки. "
Перегляд файлу

Тема: Короткі історичні відомості про виникнення та розвиток текстильної ляльки.  

Практична робота. Розроблення ескізного малюнка виробу

Мета: сприяти ознайомленню здобувачів освіти з історією виникнення текстильної ляльки, її розвитком та місцем у сучасному декоративно-ужитковому мистецтві;

формувати навички виконання ескізів;

розвивати художній смак;

виховувати акуратність і старанність під час виконання  робіт.

Обладнання: зразки ляльок, ілюстрації, зразки ескізів.

Інструменти та матеріали: кольорові олівці, формат.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І.  Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

Сьогодні на уроці і протягом сімох наступних уроків ми починаємо працювати над новою темою, а саме: над виконанням проєкту.

  • Що називають проєктом?
  • З чого починається виконання проєкту?
  • Як називається діяльність, направлена на виконання проєкту?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Кожен наш проєкт - це не тільки виготовлення об’єкта проєктної діяльності, а й засвоєння певної технології в процесі його виготовлення. Так ми з вами оволоділи технологією виготовлення в’язаних виробів гачком та спицями, виготовлення виробів з бісеру, вишивка гладдю, хрестиком та ін. Сьогодні наша діяльність буде ґрунтуватись на використанні вже знайомих технологій, а саме: технології виготовлення швейних виробів ручним та машинним способом, - ці технології мають найбільше використання.

ІV. Повідомлення теми і мети

Об’єктом удосконалення наших умінь та навичок буде текстильна лялька, виготовивши яку, ви зможете прикрасити свою оселю або використати, як подарунок.

Тема уроку: Короткі історичні відомості про виникнення та розвиток текстильної ляльки.

Мета: ознайомлення з видами текстильної ляльки, аналіз її особливостей. Розробка ескізу текстильної ляльки.

V. Вивчення нового матеріалу

План

  1. Місце та роль текстильної ляльки в сучасному декоративно-ужитковому мистецтві.
  2. Види текстильних ляльок.
  3. Матеріали та інструменти.

 

Лялька(іграшка)  є невід’ємною частиною історії будь-якого суспільства і має особливості тої чи іншої епохи. Вона - родинний оберіг, талісман, дитяча іграшка.

Сьогодні текстильну ляльку можна класифікувати за різними характеристиками, які подані в презентації:

 

 

         

 

 

 

Текстильна лялька  популярна практично скрізь.  Неабияку зацікавленість викликають іграшки, створені за технологією hand made (ручна робота). Інтер’єрні ляльки (текстильні ляльки) – це не іграшки для дітей, у них інше призначення. Вони стають чудовим доповненням інтер’єру. Така лялька пожвавить будь-яку кімнату, створить затишок та особливий настрій.

Пропоную інформацію про найпоширеніші  види сучасних текстильних ляльок (презентація).

 

 

 

 

                 

 

                 

 

                                                      

 

 

VІ.  Виконання практичної роботи.

      Перед початком практичної роботи пропоную переглянути відео- фрагмент про бердичівлянку, яка влаштовує виставки своїх робіт (ляльок). І це буде мотивацією, навіюванням на більш творчий підхід до поставленої роботи. https://youtu.be/ERkpzuGfiVo

Тема: Розроблення ескізного малюнка виробу

(Робота в групах)

Хід роботи:

Розробка ескізу текстильної ляльки.

  1. група – Тільда - Янгол.
  2.  група – Тільда-Принцеса.
  3.  група – Тільда-Сплюшка.

В якості джерел інформації учням пропонують QR-коди. Здобувачі освіти переходять за посиланням на сайт. Підбирають ляльки-аналоги, замальовують ескіз ляльки, яку будуть виготовляти. Описание: Описание: C:\Users\Acer\Downloads\qrcode (6).png.

Під час виконання вчитель контролює:

  • організацію робочого місця;
  • дотримання безпечних прийомів праці;
  • поставу;
  • правильність використання інформаційних джерел;
  • самостійне виконання завдань практичної роботи;
  • самоконтроль та взаємоконтроль.

Учні демонструють свої ескізи та обґрунтовують вибір.

VІІ. Закріплення нових знань та вмінь.

  1. Інтерактивна вправа «Мікрофон».
  • Над якою темою ми працювали?
  • Що таке проєкт?
  • Що означає проєктування?
  • Ескіз це…
  • Які є види текстильних ляльок?
  • З чого виготовляють текстильну ляльку?
  1. Тестування в програмі Kahoot.

Описание: Описание: C:\Users\Acer\Downloads\qrcode (5).png

Учні зчитують QR-код, підключаються до гри.

VІІІ. Підсумок уроку.

Повідомлення результатів.

ІX. Домашнє завдання.

Повторити етапи проєктування.

Вивчити класифікацію ляльок за посиланням.

Описание: Описание: C:\Users\Acer\Downloads\qrcode (3).png

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Усиченко Инна
    З 2 по 4 файли назви не відповідають малюнкам ( переплутані). Це для провокації учнів -"лови помилку" або це помилка автора?
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 жовтня 2022
Переглядів
2453
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку