Мета Ознайомити учнів із лікарськими рослинами своєї місцевості та їх значенням для людини.Формувати інтерес до лікарських рослин, вміння спостерігати за ними. Розвивати спостережливість, увагу. Виховувати бажання вивчати лікарські рослини своєї місцевості, доглядати за рослинами та оберігати їх. Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Методи та прийоми:бесіда,розповідь,пояснення,ілюстрація,гра.
Інтерактивні технології: «Робота в парах», «Незакінчене речення».
Здоров'язберігаючі технології: фізкультхвилинка.
Обладнання:презентація, підручник, презентація
Література: : Гавриш Н.В., Українська мова [Текст] : підр.. для 1 класу - Гавриш Н.В., Маркотенко Т.С. – К. : Генеза, 2012. – 160 с.
Тема: Лікарські рослини
Мета Ознайомити учнів із лікарськими рослинами своєї місцевості та їх значенням для людини.
Формувати інтерес до лікарських рослин, вміння спостерігати за ними. Розвивати спостережливість, увагу. Виховувати бажання вивчати лікарські рослини своєї місцевості, доглядати за рослинами та оберігати їх. Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Методи та прийоми:бесіда,розповідь,пояснення,ілюстрація,гра.
Інтерактивні технології: «Робота в парах», «Незакінчене речення».
Здоров’язберігаючі технології: фізкультхвилинка.
Обладнання:презентація, підручник, презентація
Література: : Гавриш Н.В., Українська мова [Текст] : підр.. для 1 класу - Гавриш Н.В., Маркотенко Т.С. – К. : Генеза, 2012. – 160 с.
Хід уроку
I. Організаційний момент
- Для того, щоб настроїтись на урок давайте ви повернетесь до сусіда по парті і посміхнетесь йому. А тепер спинки вирівняли, ніжки рівно поставили. І налаштувалися на урок.
ІІ. Активізація опорних знань і чуттєвих уявлень учнів
- Що ми з вами вивчали на попередньому уроці української мови? (мирилки,лічилки)
-А що це таке мирилки? І що таке лічилки?
- Хто памятає мирилку та лічилку, які ми вивчили на минулому уроці?
- А для чого ми вивчили ці мирилки та лічилки?
- Давайте с вами повторено та закріпимо вивчене на минулому уроці твори.
Раз, два - |
Подивися просто в очі;
|
- А які теми ми еще вивчали?
-Назвіть державні символи України.
- Назвіть народні симоволи України.
Вправи «Прикрашай клану»
- Зараз з вами проведемо гру прикрашай калииу. Давай з вами спробуємо дати характеристику калині.Яка вона? ( сервона, лікарська, поживна, кисла…)
ІІІ. Повідомлення теми уроку
- А які ви знаєте рослини за будовую?
- Завіть декілька з них?
- Які рослини вам доводилося бачити в рідному краю. А ще такі рослини, які можуть допогогти нам при хробі.
- Такі рослини, як липа, калина, малина, липа, ромашки. Ці всі рослини всі разом можна назвати лікарські рослини. Сьогодні ми поговоримо про чудодійні властивості рослин. Ви дуже часто бачите їх у лісі, у лузі, на полі, але навіть і не замислюєтеся, що у вас під ногами — справжній скарб. І цей скарб — лікарські рослини.
ІV. Узагальнення та систематизація знань
1) Відкрийте підручник на сторінці 81. Давайте з вами роздивимося малюнки, назвіть, які лікарські рослини тут зображені. Хто може назвати іх лікарські властивості?
Фізкультхвилинка
Встаньте,діти,посміхніться,
Землі нашій поклоніться.
За щасливий день вчорашній
І до сонця потягніться
В різні боки нахиліться,
Веретеном покрутіться
Раз присядьте,два присядьте
І за парти тихо сядьте.
2)Вивчення вірша
- Зараз ми с вами вивчимо нову чистомовку.
- Уважно слідкуйте за тим де я читаю. Тепер прочитайте дощиком. А тепер розкажіть своєму сусіду по парті цей вірш.
- А тепер давайте зараз читаю дівчатка прочитають хором, а потім хлопчики. А тепер давайте всі хором.
VІ. Підсумки уроку
- Що ми вивчили? (хорова відповідь)
- Для чого нам потрібні лікарські рослини?
- Назвіть лікарські рослини, які ви запам’ятали?
- А ви користуєтеся лікарськими властивостями цих рослин?
Гра «Закінчи речення»
Сьогодні на уроці я вчився...
Мені вдалося...
Найбільше мені сподобалося...
Складно було...
На наступному уроці хочу...