Інтегрований урок у 2 класі з математики та ЯДС
Тема: «Морська подорож»
Тема: Додавання і віднімання в межах 100. Круглі числа. Істинні та хибні висловлювання. Розв'язування задач. Наша планета – Земля. Чому відбувається зміна пір року.
Мета: закріпити вміння та навички додавання та віднімання
в межах 100, повторити поняття «круглі числа», продовжити роботу з істинними та хибними висловлюваннями, удосконалювати навички розв'язання задач, розширити знання про Землю
як планету Сонячної системи, дати уявлення про рух Землі та зміну пір року;
Розвивати логічне мислення, пам′ять, увагу, спостережливість, фантазію.
Виховувати любов до математики, інтерес до явищ природи.
Обладнання: малюнки кораблів, кросворд, картки-тести, картки парної роботи, картки індивідуальної, підручник, комп′ютер, мультимедійна дошка та слайди презентації.
Хід уроку:
Я вітаю Вас усіх
І дорослих і малих.
Вам я хочу побажати
Віру в себе не втрачати,
В океані знань пливти
Досягти скоріш мети!
50 |
1 |
12 |
48 |
7 |
31 |
24 |
ж |
п |
д |
о |
о |
р |
о |
1 |
7 |
12 |
24 |
31 |
48 |
50 |
п |
о |
д |
о |
р |
о |
ж |
Радість
Кмітливість
Увага
Фантазія
Розум
5, 3, 1, 7, 9, 8, 4, 2, 10, 6.
(Вчитель закриває рядок чисел)
11, 2, 3, 14, 6, 20, 5, 13, 0, 7.
(Вчитель закриває числа)
10, 30, 100, 50, 32, 40, 20, 90.
100, 90, 80, …
Продовжте ряд.
Наша друга зупинка – «Обчислювальна бухта». Ви повинні показати які ви дружні та розумні. Розв'яжіть ці приклади
по командах.
Подивимось, хто швидше та правильно виконав приклади. Обведіть кругле число. Перевіримо.
Рушаємо далі. Ось і берег – це мис Уваги. Давайте відпочинемо та зробимо зарядку.
Привіт, малеча!
Вам пишуть листа учні 2 класу справжньої піратської школи. На уроці математики ми вивчаємо істинні та хибні висловлювання і вважаємо, що всі ці висловлювання істинні. Чи згодні ви з нами?
Вчитель:
Вчитель:
Вчитель:
А тепер спробуйте скласти задачу про хмари і розв'язати її.
3.7 Робота з геометричним матеріалом
- Ми заходимо у « Геометричну бухту». А ось і місцевий житель.
- Він питає чи знаєте ви назви фігур?
- Порахуйте, скільки тут:
Трикутників (12)
Овалів (8)
Кругів (4)
Квадратів (1)
Прямокутників (2)
Точок (7)
Відрізків (1)
Ми з вами побачили зміну дня та ночі. Згадайте, чому вона відбувається? Скільки годин триває доба?
(Перегляд документального фільму з коментуванням вчителя)
Вставте такі числа, щоб рівності стали істинними.
2 дм 3 см = … см
6 дм 5 см = … см
1 м 3 дм = … дм
3 м 1 дм = … дм
50 см = … дм
90 дм = … м
- Ви сьогодні дуже гарно працювали і досягли мети. Дякую вам за гарну роботу на уроці.
увага |
10 + 6 = |
25 + 2 = |
48 – 10 = |
36 – 6 = |
95 – 2 = |
69 – 30 = |
Задача
Дощові – 10 хм. ?
Легкі - ?, на 2 хм. <
Розв'язання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповідь: ____________________________________________
2 дм 3 см = … см
6 дм 5 см = … см
1 м 3 дм = … дм
3 м 1 дм = … дм
50 см = … дм
1.Острівець Каліграфії. Хвилинка каліграфії.
2.Обчислювальна бухта. Розв'язування прикладів.
Радість |
10 + 4 = |
25 + 3 = |
48 – 10 = |
36 – 2 = |
95 – 5 = |
|
Задача
Дощові – 10 хм. ?
Легкі - ?, на 2 хм. <
Розв'язання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповідь: ____________________________________________
4.
5.Підсумкова Затока.
2 дм 3 см = … см
6 дм 5 см = … см
1 м 3 дм = … дм
3 м 1 дм = … дм
90м = … дм
1.Острівець Каліграфії. Хвилинка каліграфії.
2.Обчислювальна бухта. Розв'язування прикладів.
Розум |
10 + 7 = |
25 + 5 = |
48 – 2 = |
36 – 30 = |
95 – 2 = |
|
3.Мис Уваги.
Задача
Дощові – 10 хм. ?
Легкі - ?, на 2 хм. <
Розв'язання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповідь: ____________________________________________
4.
5.Підсумкова Затока.
2 дм 3 см = … см
6 дм 5 см = … см
1 м 3 дм = … дм
3 м 1 дм = … дм
90м = …дм
Кмітливість |
13 – 3 = |
16 + 3 = |
90 – 1 = |
20 + 4 = |
38 + 2 = |
46 – 20 = |
Задача
Дощові – 10 хм. ?
Легкі - ?, на 2 хм. >
Розв'язання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповідь: ____________________________________________
2 дм 3 см = … см
6 дм 5 см = … см
1 м 3 дм = … дм
3 м 1 дм = … дм
50 см = … дм
Уважність |
11 + 8 = |
44 + 2 = |
75 – 10 = |
46 – 6 = |
87 – 6 = |
98 – 4 = |
Задача
Дощові – 6 хм.
Легкі хмаринки - ?, на 4 > ?
Розв'язання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповідь: ____________________________________________
2 дм 3 см = … см
6 дм 5 см = … см
1 м 3 дм = … дм
3 м 1 дм = … дм
50 см = … дм
КОРАБЕЛЬ «РАДІСТЬ»
КОРАБЕЛЬ «УВАГА»
КОРАБЕЛЬ «КМІТЛИВІСТЬ»
КОРАБЕЛЬ «ФАНТАЗІЯ»
Острівець Каліграфії. Хвилинка каліграфії.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|