Мета: ознайомити учнів з віршем Олени Журливої «На зеленому городі», та текстом «Нашому
організму потрібні вітаміни», повторити вивчене про синоніми, переносне значення слів,
розвивати і удосконалювати якість читання, продовжувати розвивати пізнавальні та
творчі здібності учнів, логічне мислення, прищеплювати навички правильного
харчування, виховувати бажання вести здоровий спосіб життя, любов до праці.
Тема: Олена Журлива «На зеленому городі» , «Нашому організму потрібні вітаміни». Мета: ознайомити учнів з віршем Олени Журливої «На зеленому городі», та текстом «Нашому організму потрібні вітаміни», повторити вивчене про синоніми, переносне значення слів, розвивати і удосконалювати якість читання, продовжувати розвивати пізнавальні та творчі здібності учнів, логічне мислення, прищеплювати навички правильного харчування, виховувати бажання вести здоровий спосіб життя, любов до праці.
Обладнання: складові таблиці, тексти «На зеленому городі» та «Нашому організму потрібні вітаміни», картки, загадка-розмальовка на електронному носії, розмальовки звичайні, предметні малюнки овочів, тренажер для читання(слайди),
Хід уроку І.Організація класу. Встаньте, дітки всі рівненько. Усміхніться мені гарненько. Усміхніться один одному. Побажайте нам успіхів та гарного настрою. А тепер нехай ваше побажання розлетиться по всьому класу. Сідайте.
ІІ.Повторення та закріплення вивченого. 1.Артикуляційна розминка. - імітація звуків: тиша, вітер, бджоли, ворона, курочка, знову тиша.
- скоромовка ( допомагаємо пальчиком) Рак рубав з горіха дрова, Аж розчервонівся. Риби з річки виглядали: Думали зварився.
гілка суниця рука гілка суниця рука білка суниця рука гілка синиця ріка
ІІІ. Підготовка до сприймання нового матеріалу.
хвостиком кошик зачепила і слова розсипалися. Допоможіть мишці зібрати слова знову. ( склади утворюють назви овочів, вчитель виставляє малюнки цих овочів на дошку )
ІV. Робота над новим матеріалом.
1.Повідомлення теми уроку. Сьогодні ми з вами підемо на уявну екскурсію на город. Запрошує нас на екскурсію поетеса Олена Журлива.
2. Робота над текстом «На зеленому городі»
Ми прочитаємо віршик який вона написала. Цей віршик називається «На зеленому городі». ( вчитель читає віршик).
- Перевірка сприймання. - Скільки дітей? (двоє) - Як звали хлопчика? ( Петрусь) - Хто господар городу? (дідусь) - Як себе називає друга дитина ( я) - Хто такий я? ( це кожний із вас)
Зігніть пальчик в кулачок. Відведіть в бік великий пальчик. Приставте його собі до грудей. Кожний з вас назвіть себе словом «я». «Я» - це кожний з вас.
- Розвиток навички читання - Самостійне читання учнями ( мандруємо городом разом з Петрусем, читаємо самостійно, намагаємося запам’ятати, які овочі зустріли діти)
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА ( поки діти сидять з заплющеними очима, вчитель міняє місцями овочі і виставляє помідор)
Які невідомі слова вам зустрілися? ( заблукав, причаївся, зручненько , кожушок) пояснити їх значення.
( всі слова, тільки назви овочів)
інтонацію)
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Хто знайшов онучат? Хто був гордим та сердитим? Хто заховався в золотому кожушку? ( чи справді кожушок золотий) чому так говорять)? Коли ще може бути переносне значення?
Зелений Капуста Сердита Огірок Солодка Цибуля Біла Морква
( зачитати, назвати ще можливі ознаки)
3. Робота над текстом «Навіщо потрібні вітаміни?»
V. Підсумок уроку. Відгадування загадок – розмальовок. В кінці уроку кожна дитина отримує розмальовку.
|
складові таблиці, тексти «На зеленому городі» та «Нашому організму потрібні
вітаміни», картки, загадка-розмальовка на електронному носії, розмальовки звичайні,
предметні малюнки овочів, тренажер для читання, кошик склади слів-овочів.
ОЛЕНА ЖУРЛИВА
Зелений Сердита Солодка Біла
|
Капуста Огірок Цибуля Морква
|
Зелений
Сердита Солодка Біла
|
Капуста Огірок Цибуля Морква
|
Зелений Сердита Солодка Біла
|
Капуста Огірок Цибуля Морква
|
Зелений
Сердита Солодка Біла
|
Капуста Огірок Цибуля Морква
|
Зелений Сердита Солодка
Біла
|
Капуста Огірок Цибуля Морква
|
Зелений Сердита Солодка Біла
|
Капуста Огірок Цибуля Морква
|
Зелений Сердита Солодка
Біла
|
Капуста Огірок Цибуля Морква
|
Зелений Сердита Солодка
Біла
|
Капуста Огірок Цибуля Морква
|
НА ЗЕЛЕНОМУ ГОРОДІ
|
|
На зеленому городі, — ну дива тобі та й годі: на зеленому городі заблукали ми сьогодні!
Заблукали я й Петрусь, а знайшов нас наш дідусь. Він за руки нас узяв, весь город нам показав.
бо солодка та смачна.
|
Ось часник, а он цибулька. Що за горді та сердиті! Золотими кожушками аж по саму шийку вкриті.
А отут вам хто лежить, — причаївся і мовчить?
— Це ж зелений огірок
— А отут зручненько сіла капустина кругла, біла, загорнулась в сто хусток, а корінчик весь промок! Олена Журлива
|
НАШОМУ ОРГАНІЗМУ ПОТРІБНІ ВІТАМІНИ Є чимало овочів, багатих на вітаміни. Серед них капуста, морква. Морква дуже смачна і корисна з олією, сметаною, медом, яблуками, чорносливом. А капуста? Свіжа капуста, з'їдена наніч, поглиблює сон, заспокоює нервову систему. У ній багато таких речовин, які поліпшують роботу серця, шлунка.
Ну хто відмовиться від смачних салатів, у
|
ка |
ци |
о |
пус |
буль |
гі |
та |
ка |
рок |
огі |
час |
топ |
рок |
ник |
ля |
мор |
пу |
кар |
ква |
ста |
ку |
ку |
ру |
дза |
гар |
буз |
|
|
|
|
колір |
форма |
смак |
що готують |
Тема: «Олена Журлива «На зеленому городі» , «Нашому організму потрібні вітаміни»».
|