Тема: Олена Журлива «На зеленому городі» , «Нашому організму потрібні вітаміни».

Про матеріал

Мета: ознайомити учнів з віршем Олени Журливої «На зеленому городі», та текстом «Нашому

організму потрібні вітаміни», повторити вивчене про синоніми, переносне значення слів,

розвивати і удосконалювати якість читання, продовжувати розвивати пізнавальні та

творчі здібності учнів, логічне мислення, прищеплювати навички правильного

харчування, виховувати бажання вести здоровий спосіб життя, любов до праці.

Перегляд файлу

Тема: Олена  Журлива  «На  зеленому  городі» ,  «Нашому  організму  

          потрібні  вітаміни».

Мета: ознайомити  учнів  з   віршем  Олени  Журливої  «На  зеленому  городі», та  текстом «Нашому 

           організму   потрібні  вітаміни», повторити  вивчене  про  синоніми, переносне  значення  слів,

            розвивати  і  удосконалювати  якість  читання, продовжувати  розвивати  пізнавальні  та 

           творчі  здібності   учнів,    логічне  мислення,  прищеплювати навички  правильного

            харчування,  виховувати    бажання вести здоровий спосіб життя, любов до праці. 

 

Обладнання: складові  таблиці,  тексти   «На  зеленому  городі»   та  «Нашому  організму   потрібні   

           вітаміни», картки,  загадка-розмальовка на  електронному  носії,  розмальовки  звичайні, 

           предметні  малюнки  овочів, тренажер для  читання(слайди),

 

                                                                    Хід  уроку

І.Організація  класу.

                            Встаньте, дітки всі рівненько.

                            Усміхніться мені   гарненько.

                             Усміхніться один одному.

                             Побажайте нам успіхів та гарного настрою.

                             А  тепер нехай ваше побажання  розлетиться по всьому класу.

                              Сідайте.

 

ІІ.Повторення  та закріплення  вивченого.

    1.Артикуляційна розминка.

          - імітація   звуків: тиша, вітер, бджоли, ворона, курочка, знову тиша.

 

          - скоромовка ( допомагаємо пальчиком)

                                      Рак рубав з горіха дрова,

                                      Аж  розчервонівся.

                                      Риби з річки виглядали:

                                      Думали зварився.

 

  • читання складів в папках ( по рядах, голосно - тихо,з інтонацією.)

 

  • гра  « Не зіб’юсь» ( читання  слайдів ):

                                        гілка                         суниця                      рука

                                        гілка                         суниця                      рука

                                        білка                         суниця                      рука

                                        гілка                          синиця                     ріка

 

ІІІ. Підготовка  до сприймання  нового матеріалу.

  •   Стояв  на  полиці  в мовній  коморі кошик  із словами. Бігла  мишка – шкряботушка .     

                  хвостиком кошик зачепила і слова розсипалися. Допоможіть  мишці зібрати слова знову.

(  склади утворюють назви овочів, вчитель виставляє  малюнки  цих  овочів  на  дошку )

  • Назвіть одним  словом.  (овочі) 
  • Зробіть схему ( о – о = о )
  • А  де  ростуть овочі? (на городі)

 

ІV. Робота  над  новим  матеріалом.

 

      1.Повідомлення  теми  уроку.  Сьогодні  ми  з  вами  підемо  на   уявну  екскурсію  на  город.             

          Запрошує   нас   на    екскурсію   поетеса   Олена     Журлива. 

 

       2. Робота  над  текстом  «На  зеленому  городі»

 

  • Первинне  ознайомлення  з  твором  

               Ми  прочитаємо   віршик  який   вона  написала.  Цей  віршик  називається  «На зеленому 

                городі».  (  вчитель  читає  віршик).

 

          -    Перевірка  сприймання.

                                  - Скільки  дітей? (двоє)

                                  -  Як  звали  хлопчика? ( Петрусь)

                                  -  Хто  господар  городу? (дідусь)

                                  -  Як  себе  називає  друга  дитина ( я)

                                  -  Хто  такий  я? ( це  кожний  із вас)

 

                     Зігніть пальчик в  кулачок. Відведіть в  бік  великий пальчик.  Приставте    його  собі  до 

             грудей.  Кожний  з  вас    назвіть  себе  словом  «я».  «Я»   -  це  кожний  з  вас.

 

             -  Розвиток  навички  читання

                          -  Самостійне  читання  учнями (  мандруємо   городом   разом  з    Петрусем, 

                              читаємо  самостійно, намагаємося  запам’ятати, які   овочі  зустріли  діти)

  • Назвати  овочі,  які  запам’ятали, показати  їх  на малюнку, назвати ознаку   овоча .

 

 

                                             ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

               ( поки  діти  сидять  з  заплющеними  очима, вчитель  міняє

                                       місцями  овочі  і  виставляє  помідор)

 

 

  • Що  змінилося? Який  овоч  з явився ?  (помідор)  Він  образився  на  нас, за  те, що  ми  його  не  назвали  спочатку.  Помідор  просить  вас  його описати. Скористайтеся  таким  порядком:   колір,  форма,смак,  що  готують  з  помідора?
  • Розповідь   вчителя   про  помідор. (  Рослина  переселенець, які  ще  рослини  переселенці)
  •   Словникова  робота. 

  Які  невідомі  слова  вам  зустрілися? (  заблукав, причаївся,  зручненько ,  кожушок) 

  пояснити  їх  значення.

  •  Розвиток  навички  читання ( читання  слів  - презентацій)

( всі  слова,  тільки  назви  овочів)

 

  •  «буксиром» ( звернути  увагу на  питальні    слова,  речення-відповідь,  окличну   

     інтонацію)

 

                                        ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА     

 

  • Гра  «Хто  швидше  знайде» :

                              Хто  знайшов  онучат?

                              Хто  був  гордим  та  сердитим?

                              Хто  заховався  в  золотому  кожушку? ( чи  справді  кожушок  золотий) 

                                      чому  так  говорять)?   Коли  ще  може  бути  переносне  значення?

 

  • Робота  на  картках : з єднати  овоч  і  його  ознаку.

 

          Зелений                                      Капуста

          Сердита                                      Огірок

           Солодка                                     Цибуля

            Біла                                           Морква

 

         (  зачитати,  назвати  ще  можливі  ознаки)

 

       3.  Робота  над  текстом  «Навіщо  потрібні  вітаміни?»

 

  • Всі  вирощують  овочі. А  хто  знає, чому  їх  вирощують? 
  • Чим  вони  корисні?
  • Що  таке  вітаміни?
  • Самостійне  читання  тексту  «Нашому  організму  потрібні  вітаміни?»    
  • Перевірка  сприймання.
  • Дома  обов’язково  прочитайте  цей  текст    вголос  своїм  родичам,  щоб   вони  теж  знали, які  овочі  корисні.

V.   Підсумок   уроку. 

         Відгадування  загадок – розмальовок.

         В кінці уроку кожна  дитина  отримує  розмальовку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

складові  таблиці,  тексти   «На  зеленому  городі»   та  «Нашому  організму   потрібні   

           вітаміни», картки,  загадка-розмальовка на  електронному  носії,  розмальовки  звичайні, 

           предметні  малюнки  овочів, тренажер для  читання,    кошик       склади  слів-овочів.

http://www.philatelia.ru/pict/cat5/dir1/3670ru.jpg

 

   ОЛЕНА   ЖУРЛИВА

 

Зелений

                                   Сердита

                                    Солодка 

                                  Біла                                          

 

         Капуста

              Огірок

              Цибуля

              Морква

 

Зелений 

 

Сердита

                                 Солодка

                                    Біла                                          

 

       Капуста

              Огірок

              Цибуля

              Морква

 

Зелений 

                                  Сердита 

                                  Солодка 

                             Біла                                          

 

         Капуста

              Огірок

              Цибуля

              Морква

 

Зелений 

 

Сердита

                               Солодка 

                                   Біла                                          

 

         Капуста

              Огірок

              Цибуля

              Морква

 

Зелений 

                                Сердита 

                              Солодка

 

Біла                                          

 

         Капуста

              Огірок

              Цибуля

              Морква

 

Зелений  

                             Сердита

                                Солодка 

                                   Біла                                          

 

         Капуста

              Огірок

              Цибуля

              Морква

 

Зелений

                                Сердита 

                               Солодка  

 

Біла                                          

 

         Капуста

              Огірок

              Цибуля

              Морква

 

Зелений

                               Сердита

                                 Солодка

 

Біла                                          

 

        Капуста

              Огірок

              Цибуля

              Морква

 

 

 

 

 

                                   НА ЗЕЛЕНОМУ ГОРОДІ

 

На  зеленому  городі, —

ну  дива  тобі  та  й  годі:

на  зеленому  городі заблукали  ми  сьогодні!

 

Заблукали  я  й  Петрусь,

а  знайшов  нас  наш  дідусь.

Він  за  руки  нас  узяв,

весь  город  нам  показав.

 

  • А  ото  що  кучеряве?
  • То  морквиця  нам  на  славу. Заховалася  вона, —

бо  солодка  та  смачна.

 

Ось  часник,  а  он  цибулька.

Що  за  горді  та  сердиті!        Золотими  кожушками

 аж  по  саму  шийку  вкриті.

 

А  отут  вам   хто  лежить, — причаївся  і  мовчить?

 Це  ж  зелений  огірок
заховався   під   листок!

 

— А  отут  зручненько  сіла капустина   кругла,   біла, загорнулась  в  сто  хусток,

а  корінчик  весь  промок!

Олена Журлива

 

 

 

 

                       НАШОМУ     ОРГАНІЗМУ     ПОТРІБНІ

                                                       ВІТАМІНИ

Є чимало овочів, багатих на вітаміни. Серед них капуста, морква.

Морква дуже смачна і корисна з олією, сметаною, медом, яблуками, чорносливом.

А капуста? Свіжа капуста, з'їдена наніч, поглиблює сон, заспокоює нервову систему. У ній багато таких речовин, які поліпшують роботу  серця,  шлунка.

Ну хто відмовиться від смачних салатів, у
яких є морква, капуста? 

 

 

 

ка

ци

о

пус

буль

гі

та

ка

рок

огі

час

топ

рок

ник

ля

мор

пу

кар

ква

ста

ку

ку

ру

дза

гар

буз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

колір

форма

смак

що 

готують

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 Тема: «Олена  Журлива  «На  зеленому  городі» ,  «Нашому  організму  

          потрібні  вітаміни»».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
1221
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку