Тема практичної: "Здобутки і прорахунки Української Центральної Ради у державотворчому процесі."

Про матеріал
Матеріал підходить для узагальнення вивчення діяльності Центральної Ради на уроках історії України в 10му класі, у вигляді практичної
Перегляд файлу

Тема: Здобутки  і прорахунки Української Центральної Ради у державотворчому процесі.

Мета:  Виявити здобутки та прорахунки УЦР у державотворчому процесі, розвивати навички аналізу історичних документів, вміння виділяти головне; сприяти формуванню національної  свідомості учнів, їх історичної пам’яті, пов’язаної  з державотворчими традиціями в Україні .

Тип уроку: практична робота.

 

ХІД УРОКУ

 

  1. Організація  навчальної діяльності.
  2. Практична робота (ділова гра).

ПЛАН

  1. Створення Центральної Ради.
  2. Українізація армії.
  3. Перший Універсал.
  4. Державотворча діяльність УЦР.
  5. Другий Універсал
  6. Українська Центральна Рада і Тимчасовий уряд.

Попередньо учнів було об’єднано в п’ять груп. Кожна група отримує свою назву і відносно назві і завдання.

  •          Група №1 (оптимісти)

Дана група повинна назвати всі позитивні моменти у діяльності УЦР. Необхідно перерахувати всі питання, які намагалася розв’язати УЦР у державотворчому процесі; показати її успіхи у вирішенні окремих проблем.

  •          Група № 2 (песимісти)

Дана група повинна виокремити всі питання, проблеми, які не були розв’язані УЦР. Необхідно показати невдачі в розв’язанні УЦР окремих питань державотворчого процесу.

  •          Група № 3 (об’єктивісти )

Дана група повинна лише констатувати  факти з діяльності УЦР на тлі загальноросійських і світових подій, не роблячи оцінок дій.

  •          Група № 4 (емоційні)

Дана група повинна оцінити події, що відбулися, з емоційного боку. Необхідно описати емоції та почуття громадськості, учасників революції; з’ясувати: хто був задоволений результатами революційних змін, а хто – ні; які події викликали найбільше емоціональне піднесення; що пригнічували позитивні зрушення; якими були сподівання і прагнення людей.

  •          Група № 5 (філософія)

Дана група повинна підготувати роздуми: наскільки адекватною була політика УЦР у тих умовах, чи можливо було взагалі реалізувати незалежність України; чи винесли уроки лідери  УЦР із своїх помилок, чи намагалися їх виправити.

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 10 клас (Струкевич О.К., Дровозюк С.І., Котенко Л.В.)
Додано
31 жовтня
Переглядів
220
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку