Тема: Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними.

Про матеріал

Цілі:

  • навчальна: повторити правила поведінки в комп'ютерному кабінеті, пристрої комп'ютера; розширити уявлення про інформацію та інформаційні процеси;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення, пам'ять, словниковий запас учнів;
  • виховна: виховувати інтерес до інформатики, повагу до оточуючих, їх думки, самостійність.

Тип уроку: повторення вивченого матеріалу, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення: GCompris.

Перегляд файлу

Урок 1.

Тема: Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними.

Цілі:

  • навчальна: повторити правила поведінки в комп’ютерному кабінеті, пристрої комп’ютера; розширити уявлення про інформацію та інформаційні процеси;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять, словниковий запас учнів;
  • виховна: виховувати інтерес до інформатики, повагу до оточуючих, їх думки, самостійність.

Тип уроку: повторення вивченого матеріалу, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення: GCompris.

Хід уроку

І. Організаційний етап.

ІІ. Мотивацій навчальної діяльності.

Бесіда

— Ось і проминуло літо. Стільки цікавих подій відбулося під час канікул! Що вам найбільше запам’яталося?

Відгадайте ребус, який Олесь склав для вас на канікулах.

 

Робота з ребусом

(Ключове слово: комп’ютер)

ІІІ. Актуалізація опорних знань. Повторення вивченого матеріалу.

Гра «так чи ні»

  • До комп’ютерного кабінету не можна приносити їжу, напої.
  • Можна розпочинати роботу за комп’ютером у будь-яку хвилину без дозволу вчителя.
  • Можна доторкнутися до розеток, кабелю та вмикачів.
  • Можна бігати та бавитися в кабінеті.

* Руки мають бути брудними та вологими.

* Відстань до екрана монітора має бути 50 см.

* Щоб запустити програму, треба двічі клацнути лівою кнопкою миші, підвівши вказівник до ярлика.

* Програми запускаються самі по собі

 

IV. Фізкультхвилинка.

Каченята

Раз, два — всі пірнають,

Три, чотири — виринають,

П’ять, шість — на воді

Кріпнуть крильця молоді,

Сім, вісім — що є сили

Всі до берега поплили,

Дев’ять, десять — обтрусились

І за парти опустились.

 

V. Формування вмінь і навичок.

Додаткове завдання

Гра «Озирнись навколо»

Які з предметів, що знаходяться в кабінеті інформатики, можуть нам -повідомляти будь-яку інформацію? (Годинник, вікно, екран монітора, дошка та ін.)

Робота за комп’ютером

1) Інструктаж учителя.

Намалюй квітник вTuxPaint

Нагадайте, як виглядає ярлик цієї програми.

2) Практична робота за комп’ютерами.

3) Вправи для очей.

 

 

 

СОВЕНЯТА

Сплять маленькі совенята.

Раз! — розкрили оченята.

Подивилися навколо,

Потім вгору і додолу.

Оченята — блим, блим, блим!

Відпочити треба їм!

Вправо, вліво оченята

Повертали совенята.

Совенята будуть спати,

А ми будемо працювати!

 

VІ. Підсумки уроку

Гра «Що змінилося?»

На дошці (або на екрані) розміщенні зображення пристроїв комп’ютера. Діти заплющують очі. Учитель прибирає або переміщує предмет. Діти повинні з’ясувати, що змінилося.

— За допомогою чого отримували інформацію?

— Які інформаційні процеси виконували?

 

doc
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
5022
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку