Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань
1. Перевірка домашнього завдання (с. , впр. 193)
— Прочитайте цікаву історію про життя ваших домашніх улюбленців.
— У яких словах усі приголосні звуки — дзвінкі?
2. Каліграфічна хвилинка
Г ГГ ГгГогргогл яг гу га
Голови в грибка нема, на ногу шапку одяга.
— Підкресліть у словах дзвінкі приголосні.
— До яких з них можна дібрати глуху пару?
3. Словникова робота
Гра «Знайди склад»
спа...біде...татбібліо...каки...някри...ця
Спасибі, депутат, бібліотека, кишеня, криниця
III. Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про вимову й правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками.
IV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу
1. Назвіть предмети, зображені на малюнках, чітко вимовляючи дзвінкі приголосні(с.86 впр.194)
2.Прочитайте слова. Вимовляючи дзвінкі приголосні. Зі словами хліб. Сад, дубки, берізки складіть і запишіть речення. (с.86, впр. 195)
—
3. Фізкультхвилинка
V. Узагальнення й систематизація отриманих знань
1. Робота над загадками. Спишіть. Підкресліть букви, що позначають дзвінкі приголосні звуки в кінці (с. 87, впр. 196)
2.Спишіть слова. Добираючи до них спільнокореневі слова за зразком, позначте у них корінь.
3. Гра «Протилежності»
— Доберіть слова, протилежні за значенням до поданих, правильно вимовляйте звуки.
Широкий — ... (вузький)
далекий — ... (близький)
дешевий — ... (дорогий)
4. Спишіть речення. Розкриваючи дужки. ( ст.88 , впр 198)
5. Прочитайте вірш. Випишіть виділені слова. Підкресліть в них букви, що позначають дзвінкі приголосні звуки. (с.88, впр. 200)
6.
VІ. Підсумок уроку
— Що вивчали на уроці?
— Що для вас було новим?
— Як вимовляються дзвінкі приголосні звуки у кінці слова і складу? Наведіть приклади.
VІІ. Домашнє завдання (С. 90, впр. 204.)