Тема: Ранкова зустріч «В гостях у тітоньки Зими»

Про матеріал
Мета: установлювати настрій дітей для сумлінного навчання; навчати самостійно мислити, ефективно спілкуватися, отримувати задоволення від навчання; формувати вміння знаходити спільну мову з іншими, товаришувати; виховувати повагу один до одного.
Перегляд файлу

Тема: Ранкова зустріч «В гостях у тітоньки Зими»

 

 

Мета: установлювати  настрій  дітей  для  сумлінного  навчання; навчати самостійно мислити, ефективно спілкуватися, отримувати задоволення від навчання; формувати вміння знаходити спільну мову з іншими, товаришувати; виховувати повагу один до одного.

 

Хід ранкової зустрічі:

І. Вітання

 

Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулись?

Клас наш радо вас вітає!

Настрій кожен гарний має?

Станьмо разом в дружне коло!

Привітай нас, рідна школо!

Добрий день!

 

ІІ. Групове заняття:

 

  1. Робота з прикметами про зиму

Діти отримали завдання дібрати  народні прикмети про зиму.

(Діти  розказують  прикмети).

 

Лапатий сніг – на негоду.

Падає великий лапатий сніг – на негоду і сирість.

Якщо навкруги сонця або місяця видно кола – чекай морозу.

Сова кричить – холод накликає.

Якщо січень холодний, липень буде сухий і жаркий, не чекай грибів до осені.

Мокрий січень з відлигами – на прохолодне літо.

 

2. «Зимові загадки»

 

Відгадайте зимові загадки  (загадки написані на зворотньому боці сніжинок).

 

 

Загадки:

Посивіла вона, бо вже дуже стара,

Часом тиха бува, до всіх добра така,

Хто ж розсердить її – заспіває не те –

Холод з рота несе, сивиною трясе.( Зима).

 

Крута гора, що не крок, то й нора. ( Замет снігу).

 

Зірка сніжно – біла на рукав мені злетіла,

Поки ніс її сюди, стала краплею води.(Сніжинка).

 

Хто малюнок уночі на вікні зробив мені? ( Мороз).

 

Я вода і на воді плаваю. ( Крига).

 

В нас зимою білим цвітом

Сад зацвів, неначе літом.(Іній).

 

 

ІІІ. Обмін інформацією

 

- Який  сьогодні день тижня? (Середа)

- А середа у нас яка? (Поетична)

  (Один учень розповідає вірш про зиму).

- Давайте подаруємо  цю чудову квіточку своїм друзям, щоб зимовий день був радіснішим і кращим. Кожен висловлюватиме свої побажання друзям.

 

ІV. Вправа « Крісло автора»

Авор читає легенду про зиму. Учні колективно обговорюють притчу

 

Легенда Подніпров’я (Наддніпрянщини)

 

Одного разу з’явився сніг. Він не мав кольору і коли була зима, то люди його не бачили. Пішов він до фіалки, та й каже:

— Фіалко, дай мені свій гарний фіолетовий колір, щоб я був такого ж кольору.

А фіалка відповідає:

— Цей колір тільки мій і я не хочу щоб його мав хтось інший.

Пішов сніг далі шукати собі колір. Довго він блукав і натрапив на троянду, каже:

— Трояндо, в тебе такий колір, як у королеви! Чи можеш ти зі мною ним поділитися?

— Вибач, але якщо ти будеш мати мій колір, то всі будуть захоплюватися не лише моєю красою, а й твоєю, тому я не дам тобі свого кольору.

Ще в багатьох рослин просив кольору сніг та ніхто з ним не поділився. Пішов сніг з поганим настроєм до лісу. Зустрів його підсніжник та й питає:

— Чому ти такий сумний?

Сніг розповів свою історію про пошук кольору, а коли закінчив, то підсніжник запропонував йому свій колір. Сніг був дуже вдячний квітці і коли він взимку випадає, то зігріває підсніжник в знак подяки.

 

V. Гра-руханка «Два береги»

 

На підлозі чи асфальті креслять дві паралельні лінії на відстані 0,5 м одна від одної. Діти стають довільно вздовж ліній.

Вчитель стає між лініями та називає якісь характеристики, наприклад: «Нехай праворуч стануть ті, хто любить малювати, а ліворуч – ті, хто любить майструвати» (варіанти можуть бути будь-які).  

Учасники повинні швидко перебігати за ту лінію, яка їм підходить. Якщо комусь з учнів не подобається жоден із варіантів, вони мають залишитися між лініями-берегами. Гра повторюється кілька разів.

 

Список літератури та використаних джерел:

 

  1. Привітання в НУШ https://lit.ukrtvory.ru/virshovani-privitannya/
  2. Ігри для учнів початкової школи https://vberz-osvita.gov.ua/news/14-54-22-02-10-2019/
  3. Методичні рекомендації

http://drabiv-gimnazy.at.ua/doki/3metodichni_rekomendaciji_dlja_vchiteliv_1-kh_klas.pdf

http://21.sadok.zt.ua/planuvannya-rankovyh-zustrichej-u-zdo-praczyuyemo-po-novomu-metodychni-rekomendacziyi-dlya-vyhovateliv-ta-batkiv/

4. Легенда https://proridne.org/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96%20%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96%20%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B8/%D0%9F%D1%80%D0%BE%20%D1%81%D0%BD%D1%96%D0%B3.html

 

docx
Додано
12 листопада 2021
Переглядів
500
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку