19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Тема. Робота над картиною Дональда Золана «Діти»

Про матеріал

Урок з формування образного мислення. Мета. Вчити розуміти сюжет картини.

Формувати вміння будувати думку, оперувати словами

«Я думаю», «згідний - незгідний».

Розвивати творчу активність учнів, креативне

мислення, фантазію, гнучкість мислення.

Стимулювати потребу учнів в естетичній діяльності.

Духовно збагачувати дітей під впливом

отриманих мистецьких вражень.

Перегляд файлу

 

 

 

Світ дитинства –

найкращий світ.

Наївний, добрий та

щасливий.

Дитина хоче бути великою,

намагається жити

в дорослому світі.

 (Ольга Партала)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://freegraphic.ru/uploads/posts/2011-02/1297236664_spring-frame.jpg 

 

 

 

 

 

Тема. Робота над картиною Дональда Золана «Діти»

 

Мета. Вчити розуміти сюжет картини.

   Формувати вміння будувати думку, оперувати словами

   «Я думаю», «згідний - незгідний».

   Розвивати творчу активність учнів, креативне

   мислення,   фантазію, гнучкість мислення.

   Стимулювати потребу учнів в естетичній діяльності.

   Духовно збагачувати дітей під впливом

   отриманих    мистецьких вражень.

 

 

ХІД УРОКУ.

 

І. Актуалізація знань, умінь, навичок.

 

  1. Вступне слово вчителя
  • Ми з вами знаходимось в Межиріцькій картинній галереї. В ній представлені найкращі картини художників 2 класу. На жаль, я не змогла запросити всіх на нашу зустріч. Сьогодні у нас в гостях художник у третьому поколінні Явтушенко Андрій Вікторович, прадідусь якого Ромащенко Василь Павлович неодноразово організовував персональні виставки в Межиріцькому народному історико – краєзнавчому музеї.

 

  1. Інтерв’ю з художником
  • Скажіть, будь ласка, в якому віці Ви почали малювати?
  • Малюю я з трьох років, коли бабуся подарувала мені альбом та олівці.
  • Які кольори переважають у Ваших картинах?
  • В моїх картинах переважають тільки веселі, теплі кольори, бо я малюю тільки те, що мені близьке та дороге.
  • Що Ви хочете сказати своїми картинами?
  • Я закликаю любити, берегти природу та творити добро на радість людям.

 

ІІ. Мотивація учбової діяльності учнів.

 

ІІІ. Робота по темі.

http://freegraphic.ru/uploads/posts/2011-02/1297236664_spring-frame.jpg 

  1. Бесіда.
  • А тепер ми переходимо в свою робочу студію.

Назвіть художника, із творами якого ми ознайомилися на минулому уроці.

  • Я пропоную Вашій увазі нову картину. Подивіться уважно, загляньте в усі її куточки.

 

  1. Робота над картиною.
  • Що тут відбувається?

 

  1. Приблизні відповіді

(- Літній, сонячний, теплий день. Світить тепле сонечко. Поле з високою, соковитою, темно – зеленою травою. Легенький вітерець грає травою. У траві зустрічаються польові квіти.

Серед поля спить маленький хлопчик. Йому 2 роки. Мабуть, він далеко відійшов від свого дому, заморився і заснув. З ним поруч його вірний друг – собака. Голова хлопчика лежить на тілі собаки. Спить він спокійно. Собака не спить. Він уважно спостерігає за хлопчиком та оберігає його сон).

  1. Бесіда:
  • Скажіть, будь ласка, манера письма цієї картини нагадує нам про якого художника?
  • Так, це робота американського художника Дональда Золана. Ми вже опрацювали декілька його робіт.

Що можна сказати про цього художника?

  • Його можна назвати доброю людиною, він любить маленьких дітей.
  • Про що б ви хотіли запитати у художника, якби він був присутнім в нашій студії?
  1. Зустріч з художником.
  • Якби Дональд Золан зараз був в нашій студії, то він би сказав:
  • Я люблю маленьких дітей, як загоряються їхні очі, з хвилюванням, як вони прокидаються до оточуючого світу. Це чудовий час життя, заповнений дивом. Час, коли кожне нове відкриття є магічним моментом.

(Дональд Золан)

     6.Робота над прислів’ями.

           Собака – найкращий друг людини.

          Який господар, така і собака.

          Любиш мене – люби й мого собаку

          (американська приказка).

           Старого собаку нічим не здивуєш.

          Собака є єдиною твариною, вірність якого непохитна

          (Ж. Бюффон).

          Собака – не тільки друг людини, деяким вона ще й мати

          (Д. Пастернак-Таранушенко)

 

 

  • Яке прислів’я най більше підходить до теми сьогоднішнього уроку?

ІV. Підсумок уроку

 

  1. Бесіда:
  • Якби ви були художниками, щоб ви змінили в картині?
  • Яким був ваш настрій на уроці?
  • Дивлячись у ваші очі, я зрозуміла, що саме праця і творчість збагатили і прикрасили вас.

 

V. Домашнє завдання:

- Оформіть свої роботи у рамки паспарту. Я сподіваюсь, вони займуть гідне місце на нашій виставці.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відділ освіти

Павлоградської районної державної адміністрації

Межиріцька ЗШ І – ІІІ ступенів № 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                              Полтавець С. А.                                                                                                                                                          Учитель початкових класів                                                                                                                              вищої категорії                                                                                                                                                          учитель – методист

 

 

 

 

 

 

 

 

2013 рік

http://freegraphic.ru/uploads/posts/2011-02/1297236664_spring-frame.jpg 

 

Відділ освіти

Павлоградської районної державної адміністрації

Межиріцька ЗШ І – ІІІ ступенів № 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                         Вчитель С.А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Межирыцька ЗШ І-ІІІ ст.№2

 

 

 

doc
Додано
2 липня 2018
Переглядів
264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку