Мета: ознайомити учнів з предметом інформатики і можливостями комп'ютера; ознайомити із правилами поведінки та технікою безпеки в комп'ютерному класі; виховувати дбайливе ставлення до обладнання в кабінеті.
Тема: Що вивчає предмет Інформатика. Правила поведінки в кабінеті інформатики.
Мета: ознайомити учнів з предметом інформатики і можливостями комп’ютера; ознайомити із правилами поведінки та технікою безпеки в комп’ютерному класі; виховувати дбайливе ставлення до обладнання в кабінеті.
Обладнання.: презентація, казковий герой, мультфільм.
Хід уроку
І Організаційна частина
1. Привітання
Уже дзвінок нам дав сигнал:
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо .
Роботу швидше починаймо.
2. Представлення
- Доброго дня, діти! Мене звати Альона Володимирівна і від сьогоднішнього дня уроки інформатики буду вести у вас я.
3.Перевірка готовності до уроку
- Діти, подивіться чи все необхідне є у вас на партах: зошит, ручка, щоденник. Все зайве приберіть у портфель.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
2. Повідомлення теми та мети уроку
- Отже, діти наша сьогоднішня тема Правила ТБ і наш сьогоднішній гість комп’ютер і він хоче дізнатися, що ви знаєте про нього.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
З давніх-давен схід сонця повідомляв людині про початок нового дня, захід – про кінець дня. Рикання тварин змушувало людей ховатися від хижаків, гіркий смак їжі – виплюнути її. Людина від народження оточена інформацією, яку вона отримує з навколишнього середовища. Але в первісному світі інформації було небагато, а з розвитком суспільства її ставало все більше і більше.
Сучасна людина отримує велику кількість інформації: спілкування з людьми і тваринами, читання книг, газет, журналів, перегляд телепередач, прослуховування радіо, відвідування музеїв театрів, концертів. Таку кількість інформації важко зберігати, обробляти, передавати. І людина винаходить нові технічні засоби, які їй допомагають здійснювати ці процеси. Було винайдено книгодрукування пошту, радіо, телевізор, мобільний телефон. Поява комп’ютерів – машин для обробки інформації –дала людству нові можливості. Комп’ютери швидко ввійшли в усі сфери нашого життя. В 2 пол. 20 століття сформувалася наука про загальні властивості й закономірності інформації, про методи її пошуку, передачі, зберігання, обробки й використання в різних галузях діяльності людини. Ця наука отримала назву інформатика.
Інформатика - це наука, яка вивчає засоби отримання, обробки, зберігання та поширення інформації за допомогою комп’ютера.
- Діти , а зараз увага на дошку. Розглянемо правила ТБ в комп’ютерному класі.
Встаньте, діти, посміхніться,
Землі нашій уклоніться
За щасливий день вчорашній.
Всі до сонця потягніться,
Вліво, вправо нахиліться,
Веретенцем покрутіться.
Раз присядьте, два присядьте
І за парти тихо сядьте.
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
1.Повторення правил ТБ.
- Діти порівняйте картинки, подивіться яка правильна, а яка ні?
2.Робота за комп’ютером.
а) інструктаж до практичної роботи.
б) практична робота за ПК.
- Діти, сідаємо за комп’ютери та починаємо працювати. Якщо виникають питання піднімаємо руку.
V. Підведення підсумків
1.Ребуси (алгоритм, процесор, монітор)
2.Підсумкова бесіда.
3.Виставлення оцінок.