Тема: Що вивчає предмет Інформатика. Правила поведінки в кабінеті інформатики.

Про матеріал

Мета: ознайомити учнів з предметом інформатики і можливостями комп'ютера; ознайомити із правилами поведінки та технікою безпеки в комп'ютерному класі; виховувати дбайливе ставлення до обладнання в кабінеті.

Перегляд файлу

Тема: Що вивчає предмет Інформатика. Правила поведінки в кабінеті інформатики.

Мета: ознайомити учнів з предметом інформатики і можливостями комп’ютера; ознайомити із правилами поведінки та технікою безпеки в комп’ютерному класі; виховувати дбайливе ставлення до обладнання в кабінеті.

Обладнання.: презентація, казковий герой, мультфільм.

Хід уроку

І Організаційна частина

1. Привітання

Уже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо .

Роботу швидше починаймо.

2.  Представлення

 - Доброго  дня, діти! Мене звати Альона Володимирівна і від сьогоднішнього дня уроки інформатики буду вести у вас  я.

3.Перевірка готовності до уроку

- Діти, подивіться чи все необхідне є у вас на партах: зошит, ручка, щоденник. Все зайве приберіть у портфель.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  1. Введення елементів нестандартності.
  •    Діти у нас сьогодні урок незвичайний, ми зараз з вами подивимося фільм і ви мені скажете які висновки ви зробили.

2. Повідомлення теми та мети уроку

- Отже, діти наша сьогоднішня тема Правила ТБ і наш сьогоднішній гість комп’ютер і він хоче дізнатися, що ви знаєте про нього.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Розповідь вчителя.
  •    Почнемо ознайомлення з предметом із розповіді про слово, яке дуже схоже на назві предмета «Інформатика», - це «інформація»

З давніх-давен схід сонця повідомляв людині про початок нового дня, захід – про кінець дня. Рикання тварин  змушувало людей ховатися від хижаків, гіркий смак їжі – виплюнути її. Людина від народження оточена інформацією, яку вона отримує з навколишнього середовища. Але в первісному світі інформації було небагато, а з розвитком суспільства її ставало все більше і більше.

Сучасна людина отримує велику кількість інформації: спілкування з людьми і тваринами, читання книг, газет, журналів, перегляд телепередач, прослуховування радіо, відвідування музеїв  театрів, концертів. Таку кількість інформації важко зберігати, обробляти, передавати. І людина винаходить нові технічні засоби, які їй допомагають здійснювати ці процеси. Було винайдено книгодрукування  пошту, радіо, телевізор, мобільний телефон. Поява комп’ютерів – машин для обробки інформації –дала людству нові можливості. Комп’ютери швидко  ввійшли  в усі сфери нашого життя. В 2 пол. 20 століття сформувалася наука про загальні властивості й закономірності інформації, про методи її пошуку, передачі, зберігання, обробки й використання в різних галузях діяльності людини. Ця наука отримала назву інформатика.

Інформатика - це наука, яка вивчає  засоби отримання, обробки, зберігання та поширення інформації за допомогою комп’ютера.

  •    Так , що таке інформатика? 
  1. Вивчення правил техніки безпеки.

- Діти , а зараз увага на дошку. Розглянемо правила ТБ в комп’ютерному класі.

  •    ніколи не допускай безладу на робочому місці.
  •    Сядь зручно спину тримай рівно, ноги на підлозі
  •    Відстань від очей до монітора повинна бути 50-60 см
  •    Не клади клавіатуру на коліна
  •    Не можна чіпати дроти комп’ютера.
  •    Не  можна приходити в комп’ютерний клас з їжею
  •    Не клади  лікті та посторонні предмети на клавіатуру
  •    Тримай комп’ютер в чистоті
  1. Робота в зошитах
  2. Фізкультхвилинка
  •    проведемо фізкультхвилинку

Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій уклоніться

За щасливий день вчорашній.

 Всі до сонця потягніться,

Вліво, вправо нахиліться,

Веретенцем покрутіться.

Раз присядьте, два присядьте

І за парти тихо сядьте.


ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

1.Повторення правил ТБ.

  •    Діти чи можна приходити в комп’ютерний клас з їжею?
  •    Відстань від очей до монітора повинна бути 50-60 см
  •    Чи можна чіпати дроти комп’ютера?
  •    Біля комп’ютера не повинно бути  сторонніх предметів та сміття

- Діти порівняйте картинки, подивіться яка правильна, а яка ні?

2.Робота за комп’ютером.

а) інструктаж до практичної роботи.

  •    Сьогодні ми граємо в гру « Ханойська вежа».  Ваше завдання зібрати суцільну пірамідку на  іншій паличці.  Наведіть курсор миші на частинку, натисніть ліву клавішу миші, і тримайте її натиснутою та перемістіть  частинку на потрібне місце, потім відпустіть.
  •    Відпустивши   кнопку  миші,  дивіться ,що слід далі преміщати. кольоровою – то частинка стала на своє місце,  ви можете переміщати іншу частину. Якщо ні – то переміщуєте її , та шукаєте її місце.

б) практична робота за ПК.

- Діти, сідаємо за комп’ютери та починаємо працювати. Якщо виникають питання піднімаємо руку.

V. Підведення підсумків

1.Ребуси (алгоритм, процесор, монітор)

2.Підсумкова бесіда.

  •    Що ж таке інформатика?
  •    Як називається машина для обробки інформації?

3.Виставлення оцінок.

  •    Сьогодні працювали добре. Молодці!  За урок отримали 11 балів …; 10 балів…
  1. Прощання.
  •    Дякую за урок, мені було дуже приємно з вами працювати. До побачення!
docx
Додано
10 грудня 2018
Переглядів
1404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку