Урок з української мови 1 клас НУШ. Тема тижня. Зима Тема дня.Велика буква Т. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

Про матеріал

Інтегрований урок з навчання грамоти НУШ. Тема тижня "ЗИМА". Урок розроблений для 1 класу за програмою під керівництвом Р. Шияна. на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.

Перегляд файлу

Дата __________      Номер  уроку ___________            Українська мова  1  клас

 

Тема тижня. Зима 

Тема дня. Велика буква Т. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

Мета: закріплювати вміння учнів читати склади та слова з буквою т; виробляти

навички читати тексти, побудовані на діалозі; вдосконалювати навички звукового та звуко-буквеного аналізу слів; учити учнів читати в особах; правильно й безвідривно поєднувати букву з іншими у словах; розвивати вміння списувати з друкованого тексту; здійснювати звуко-буквені зіставлення; активізувати словниковий запас; розвивати артистичні здібності; виховувати правильну поведінку в театрі.

Формувати групу компетентностей:

-Компетентність спілкування державною мовою для прагнення відроджувати й вивчати оригінальну творчість народу, розуміння україномовних текстів різних жанрів;

- Ціннісно-смислову компетентність шляхом аналізу сюжету прослуханих творів засвоювати правила поведінки в суспільстві;

-Здоровязбережувальну компетентність шляхом гармонійного існування в суспільстві.

Очікувані результати:

З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі

Обговорює сюжетно-рольову гру, у якій брав участь (як відбувалася гра?, чи отримали задоволення від гри? якщо ні, то що цьому перешкодило)

Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось /кимось)

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого й побаченого

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання

Уживає форму кличного відмінка іменника для звертання на ім’я до іншої особи, ввічливі слова

Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо)

Придумує іншу кінцівку твору або змінює місце подій

Малює або добирає ілюстрації до художнього тексту

Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі; лист із розповіддю про літні розваги; записка про очікувану класну подію

Записує елементарні повідомлення за допомогою умовних позначок для слів-назв предметів, дій, ознак

Підписує друкованими літерами своє ім’я та прізвище, назву на власних малюнках, на роботі, виконаній спільно у групі

Називає букви, із яких складається його ім’я та прізвище

Відтворює графічні знаки за зразком

Висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів

Досліджує походження слів – вересень, жовтень, листопад

Розрізняє голосні (складотворчі) та приголосні звуки

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків

Розрізняє глухі та дзвінкі приголосні звуки

Розрізняє тверді та м’які парні приголосні звуки

Використовує голос (тембр, темп, інтонація) і мову тіла (міміку, жести, рухи) для створення образу в процесі сюжетно-рольової гри

Обладнання: підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал,

відеоматеріали,  кольорові олівці та фломастери.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Психолого-емоційне ведення. Перегляд уривку мультфільма

https://www.youtube.com/watch?v=UTtxDwa9Dm8

  •    Чи бачили ви цей мультфільм раніше?
  •    Хто з героїв вам подобається?
  •    Давайте візьмемо з собою на урок настрій Олафа, його позитивне налаштування та оптимізм.

 

ІІ. Етап цілепокладання

Наш урок сьогодні буде проходити у казковому королівстві Ерендел. Королева Ельза необачно начаклувала вічну зиму у своєму королівстві. Давайте допоможемо і повернемо літо до Ерендела.

Похожее изображение

 

ІІІ. Етап цілереалізації

Олаф просить допомогти поскладати моркву.

Гра “Яка морквинка зайва”

Учні отримують морквинки зі складами потрібно поскладати їх відповідно голосних.

Е

О

И

У

А

І

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\777\Pictures\1356c9ad3142422babb76222e5055b61.jpg1356c9ad3142422babb76222e5055b611356c9ad3142422babb76222e5055b611356c9ad3142422babb76222e5055b61

C:\Users\777\Pictures\92113165_4979214_8.png1356c9ad3142422babb76222e5055b611356c9ad3142422babb76222e5055b611356c9ad3142422babb76222e5055b61

Мовна розминка. “Щоб ротик був слухняний”.

Чистомовки.

Та-та-та – гарна в Олафа є хата.

То-то-то – Анна прибрала в ній чисто.

Ту-ту-ту – Ельза взялась за мітлу.

Ти-ти-ти – з неба сніг почав іти.

Скоромовка.

Свен  на терку трави тре

Щоб дрібне було сінце.

Завдання від Ельзи.

Робота за букварем.

Вибіркове читання

робота над виразністю читання (ланцюжок) – звертається увага на дотримання пауз на місці, тире, відпрацювання інтонації звертання, окличних речень.

Динамічна пауза. Вправи для очей, шиї, постави.

Картинки по запросу буква т

Фізкультхвилинка (танцювальна).

https://www.youtube.com/watch?v=h20XWHHm0Ak

“Чарівні квадрати”.

(Коли слова можна читати і по горизонталі, і по вертикалі.)

Похожее изображение

Робота за букварем.

Самостійне напівголосне читання.

Читання із пришвидшенням.

Вибіркове читання.

Завдання від Свена

Мовчазний Свен пропонує погратися і знайти як найбільше слів на картинці, що починаються ні літеру Т.

Похожее изображение

Повторення правил вживання великої літери.

Алгоритм дій:

1) Читання речення “Тарас і Тамара – артисти. Вони виступали в театрі”.

2) Аналіз кожного слова, пояснення, як поєднувати букви (вибірково) в зошиті підкреслити, а на дошці записати, потім заштрихувати.

3) Списування речень із друкованого шрифту у вільних рядках із дотриманням відстані між словами.

Гра «Друзі Олафа»

До Олафа у гості приїхали всі родичі сніговики і одна панда.

Вправа на розвиток витривалості для самостійного читання

026deee1-f10f-44a3-bf5a-4157cab3487b

Серед сніговиків знайдіть панду

  • Порахуйте вдягнутих сніговиків.

Гра “Діалог”.

– У нас задзвонив телефон. На зв’язку – Термінатор! Він має кілька запитань до нас:

– А що, скажіть, на букву т за квіточка в саду росте? (Тюльпан, троянда...)

– А що за дерево росте на вулиці на букву т? (Тополя.)

– А що на букву т за звір? Він хижий також, але не тхір. (Тигр.)

Гра «Допоможіть Тамарі»

Допоможіть Тамарі дійти до тюльпана

Картинки по запросу лабиринт буква т

Гра “Роз’єднай ланцюжок”.

МісилатістоМартавнамисті,інамистинкипопаливтісто.

(Місила тісто Марта в намисті, і намистинки попали в тісто.)

Гра «Знайди літеру Т і порахуй»

Картинки по запросу буква т

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

Вправа “Незакінчене речення”.

– Яку букву вивчали впродовж уроку? Які звуки вона позначає? Як маємо їх вимовляти?

– І на завершення:

І троянда, і тюльпан, і струнка тополя,

телефон і торт, труба і травинка в полі! –

всі вітають букву т теплими словами:

– Люба Т, нехай тобі добре буде з нами. І. Макота

ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ ВІД ОЛАФА

Картинки по запросу олаф літом

Намалювати квіти, назва яких починається на букву т.

Самооцінювання сніжинками

Якщо ви все зрозуміли і були дуже активні покажіть синю сніжинку.

Якщо щось залишилось не зрозумілим, а протягом уроку ви добре працювали покажіть білу сніжинку

Якщо урок вам не сподобався і ви сьогодні не хотіли працювати покажіть сірусніжинку. (Якщо дитина показує сіру сніжинку, потрібно її підбадьорити, поцікавитись чому урок не сподобався і сказати, що на наступний урок в дитини обовязково буде гарний настрій та бажання працювати)

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сикорская Алёна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 листопада 2018
Переглядів
4688
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку