Урок математики 1 клас НУШ. Тема тижня: Зима . Тема уроку: Лічба в прямому і зворотньому порядку.

Про матеріал

Інтегрований урок з математики навчання грамоти НУШ. Тема тижня "ЗИМА". Урок розроблений для 1 класу за програмою під керівництвом Р. Шияна. на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.

Перегляд файлу

Дата  ____________ № _________        Математика 1 клас

 

Тема тижня Зима       

Тема уроку: Лічба в прямому і зворотному порядку.

Мета тематичного дня:  вчити учнів лічби у прямому та зворотному порядку,

використовуючи порядкові числівники; навчати встановлювати відповідні відношення між цифрами та предметами «наступний», «попередній»; вправляти у написанні  цифр; виховувати любов до природи.

Предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової  пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

Очікувані результати:

  • Читає і записує числа 1 – 10 словами і цифрами
  • Утворює числа 2-10 прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа
  • Співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом
  • Порівнює числа в межах 10, використовуючи знаки <> =
  • Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2-10
  • Будує відрізок заданої довжини (1-10 см) Співвідносить цифру з її зображенням на лінійці
  • Вимірює довжину предметів або відрізків (довжиною до 10 см)
  • Розпізнає геометричні фігури (в т.ч. трикутник)
  • Створює моделі трикутника з підручного матеріалу (листя, жолудів, каштанів, гілочок тощо)
  • Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію на основі запропонованого опитувальника (два-три запитання).
  • Використовує зібрані (наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми

Обладнання: підручники, папір А4, ручки, кольорові олівці та фломастери, набори

«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Чи помічали ви як падають сніжинки? Пропоную вам чудове відео, де ви зможете побачити снігопад у збільшеному вигляді.

Психолого-емоційне налаштування

https://www.youtube.com/watch?v=fME5XbM-WLA

 

ІІ. Етап цілепокладання

  • Чи сподобався вам снігопад?
  •    Сьогодні наш урок математики також буде присвячений сніжинкам.

Казкотерапія

До нас звернулися маленькі сніжинки. Їхню королеву Снігурочку хтось викрав і розпиляв на шматки. Сніжинки просять нас зібрати Снігурочку та повернути до життя. Ну що допоможемо? Крім того сьогодні ми з вами маємо закріпити лічбу в прямому та зворотньому порядку. Отож до роботи.

 

ІІІ. Етап цілереалізації

На дошку вивішується ватман з обрисом дівчини-снігурочки. Протягом уроку виконуючи різні завдання діти будуть отримувати шматки пазлу і клеїти їх на ватман.

Весела лічба

У папуги Гоші

Було трохи грошей.

Він на них собі купив:

Чобітки, пальто і бриль,

Й парасольку на додачу.

Скільки всіх нових речей

Він повіз собі на дачу?

Гра “Снігопад”

Учитель вистукує певну кількість разів, а діти викладають цю кількість на парті із сніжинок.

Гра “Рахуй вперед й назад”

Лічба від 1 до 10; від 3 до 7; від 5 до 10.

Гра «Будь уважний!»

Учитель показує картку з цифрою, а діти повинні стільки ж разів плеснути в долоні.

Робота з набірним полотном

• На набірному полотні виставлені сніжинки різного кольору 10 штук. Діти повинні порахувати їх зліва направо і справа наліво.

• Назвати, якого кольору сніжинка стоїть під номером 1, який колір має третя сніжинка, восьма, передостання, третя з кінця і т.д.

Фізкульхвилинка

Робота з підручником

Робота з інтерактивними завданнями

https://www.youtube.com/watch?v=a2HsWVVxdSA

Арт-студія

Вчитель роздає учням маски тварин.

Завдання:

  1. Стати учням в масках так як на картинці.
  2. Назвати себе (Я вовк) та пригадати казку чи мультфільм, де зустрічали цього героя.
  3. Назвати свій номер по порядку (Я третій з початку та восьмий з кінця.)

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №50\40607360_images_4521093992.jpg

Завдання для логічного розвитку

Гра «Математика проти мікробів»

Похожее изображение

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

Ось ми нарешті зібрали всі частини Снігурочки.

Але її ще потрібно оживити. Як це зробити давайте станцюємо новорічний хоровод.

Після хороводу перегляд уривку мультфільму

https://www.youtube.com/watch?v=8dzmmvAb9pk

почати перегляд з 3.25

Ну от наш урок завершився. Сніжинкам ми допомогли Снігурочку оживили. Дітки, як ви думаєте , що саме оживило Снігурочку (щира пісня, гарні слова, наша віра в чудо)

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 листопада 2018
Переглядів
1739
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку