Інтегрований урок з математики навчання грамоти НУШ. Тема тижня "ЗИМА". Урок розроблений для 1 класу за програмою під керівництвом Р. Шияна. на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.
Дата ____________ № _________ Математика 1 клас
Тема тижня Зима
Тема уроку: Лічба в прямому і зворотному порядку.
Мета тематичного дня: вчити учнів лічби у прямому та зворотному порядку,
використовуючи порядкові числівники; навчати встановлювати відповідні відношення між цифрами та предметами «наступний», «попередній»; вправляти у написанні цифр; виховувати любов до природи.
Предметні компетентності:
-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;
-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;
-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.
Очікувані результати:
Обладнання: підручники, папір А4, ручки, кольорові олівці та фломастери, набори
«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали.
Тип уроку: урок формування компетентностей.
Зміст заняття:
І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності
Чи помічали ви як падають сніжинки? Пропоную вам чудове відео, де ви зможете побачити снігопад у збільшеному вигляді.
Психолого-емоційне налаштування
https://www.youtube.com/watch?v=fME5XbM-WLA
ІІ. Етап цілепокладання
Казкотерапія
До нас звернулися маленькі сніжинки. Їхню королеву Снігурочку хтось викрав і розпиляв на шматки. Сніжинки просять нас зібрати Снігурочку та повернути до життя. Ну що допоможемо? Крім того сьогодні ми з вами маємо закріпити лічбу в прямому та зворотньому порядку. Отож до роботи.
ІІІ. Етап цілереалізації
На дошку вивішується ватман з обрисом дівчини-снігурочки. Протягом уроку виконуючи різні завдання діти будуть отримувати шматки пазлу і клеїти їх на ватман.
Весела лічба
У папуги Гоші
Було трохи грошей.
Він на них собі купив:
Чобітки, пальто і бриль,
Й парасольку на додачу.
Скільки всіх нових речей
Він повіз собі на дачу?
Гра “Снігопад”
Учитель вистукує певну кількість разів, а діти викладають цю кількість на парті із сніжинок.
Гра “Рахуй вперед й назад”
Лічба від 1 до 10; від 3 до 7; від 5 до 10.
Гра «Будь уважний!»
Учитель показує картку з цифрою, а діти повинні стільки ж разів плеснути в долоні.
Робота з набірним полотном
• На набірному полотні виставлені сніжинки різного кольору 10 штук. Діти повинні порахувати їх зліва направо і справа наліво.
• Назвати, якого кольору сніжинка стоїть під номером 1, який колір має третя сніжинка, восьма, передостання, третя з кінця і т.д.
Фізкульхвилинка
Робота з підручником
Робота з інтерактивними завданнями
https://www.youtube.com/watch?v=a2HsWVVxdSA
Арт-студія
Вчитель роздає учням маски тварин.
Завдання:
Завдання для логічного розвитку
Гра «Математика проти мікробів»
ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий
Ось ми нарешті зібрали всі частини Снігурочки.
Але її ще потрібно оживити. Як це зробити давайте станцюємо новорічний хоровод.
Після хороводу перегляд уривку мультфільму
https://www.youtube.com/watch?v=8dzmmvAb9pk
почати перегляд з 3.25
Ну от наш урок завершився. Сніжинкам ми допомогли Снігурочку оживили. Дітки, як ви думаєте , що саме оживило Снігурочку (щира пісня, гарні слова, наша віра в чудо)