Тема уроку: Андрій Бондарчук «Забіяка»

Про матеріал
Тема уроку: Андрій Бондарчук «Забіяка». Мета уроку: навчати здобувачів освіти виразно читати текст, правильно інтонувати речення, аналізувати прочитане; розвивати критичне мислення, вміння висловлювати свою думку; формувати інтерес до читання; виховувати бережне турботливе ставлення до природи рідного краю. Обладнання: підручник з літературного читання, малюнки птахів, таблиці зі словами, цеглинки LEGO, аудіозапис, деталі конструктора. Тип уроку: урок нових знань. Освітні галузі: мовно-літературна,природнича.
Перегляд файлу

Тема уроку: Андрій Бондарчук «Забіяка».

Мета уроку: навчати здобувачів освіти виразно читати текст, правильно        інтонувати речення, аналізувати прочитане; розвивати критичне мислення, вміння висловлювати свою думку; формувати інтерес до читання; виховувати бережне турботливе ставлення до природи рідного краю.

Обладнання: підручник з літературного читання, малюнки птахів, таблиці зі словами, цеглинки LEGO, аудіозапис, деталі конструктора.

Тип уроку: урок нових знань.

Освітні галузі: мовно-літературна,природнича.

 

 

Перебіг уроку:

І. Організація класу. Емоційний настрій учнів. Очікування. Девіз урок.

 

1. Я всміхаюсь сонечку – здрастуй,золоте

Я всміхаюсь квітоньці – хай вона росте

Я всміхаюсь дощику – лийся мов з відра

Друзям я всміхаюся – зичу їм добра!

 2. Скоромовка.

   Мільйон мікробів на руках,

        Під мікроскопом – просто жах!

  Візьму мило, кран відкрию,

        Руки я мерщій помию.

    3. Загадки.

Як зима – вона на гілці,        Груди в нього, мов калина,

І співа, мов на сопілці.          Любить їсти горобину.

Жовті груди, чорні крила,

Кусень сала сама з’їла.

        Пташка-невеличка.

        Ніжки має, а ходить не вміє.

        Хоче зробити крок –

        Виходить стрибок.

 

 

 

 

Загадка про снігура

 

https://mamabook.com.ua/wp-content/uploads/2018/10/9873a9daf83ec928d3e804eada078306.jpg

 

 

Загадка про горобця на українській мові

 

 

 

 

 

 

 

   4. Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? Чи важливий настрій на уроці? Який він у вас? Виберіть смайлика.

       ( Відповіді учнів)

 

ІІ. Мовленнєва розминка

  1. Щоб наше мовлення було правильне, чітке, виразне, попрацюємо над чистомовкою

Жу-жу-жу – я з Оленкою дружу,

Жа-жа-жа – друг купив мені коржа,

Іж-іж-іж – пиріжок на всіх розріж.

Жи-жи-жи – маєш друга – бережи!

  Читаємо повільно, швидше, ніжним голосом матусі, буркотливим голосом дідуся, весело прочитаємо усі.

2.Гра «Луна»:  називає вчитель слово, а дитина – останній склад. Ромашка (ка),троянда (да), ваза (за), колесо (со).

 

ІІІ. Ознайомлення з темою уроку.

 

ІV. Робота над текстом «Забіяка»

  1. Словникова скарбничка. Прочитати слова і пояснити їх значення.

Верескливий, настовбурчує,забіякуватий, почастунок, чуботрус, бильце балкона, пожива.

    2.Слухання твору (аудіо).

    3.Самостійне читання твору. Завдання: звернути увагу на те, коли відбувалася подія, описана в творі.

     4. Вибіркове читання. Де Миколка прилаштував годівничку? Які птахи прилітали до неї? Кому хлопчик підвішував сальце?

 

V. Хвилинка відпочинку. Музична руханка.

 Вправа для очей – із заплющеними очима носиком намалювати пташку, що прилетіла до годівнички.

 

VІ.  Вправи на закріплення.

Гра «Вовк та зайці» : починає читати вчитель, а діти вступають пізніше і прагнуть наздогнати.

Дискусія «Моя точка зору». Як на вашу думку, правильно зробив кіт, що схопив горобця за хвіст?

Складання асоціативного куща до слова  «Горобчик».

 

 

                                    Горобчик

 

 

 

Робота в парах: прочитати стовпчики слів один одному згори вниз і навпаки

годівничка             просо               горобець                  верещить

Миколка               ласують             верескливий           синички

балкон                  задоволені       пташки                      дзьобає

невихований      забіяка                пожива                    кудлатий

кватирка              хвіст                    пурхнув                    серце

                                    

Прочитати анаграми: чисинка  ледтя    клеале     волосей  

 вуже раль   лозузя   віпень   

VІ Рефлексія.

  1. Онлайн-тестування https://naurok.com.ua/test/anatoliy-bondarchuk-zabiyaka-1885390.html

2.Самооцінювання з цеглинками LEGO: якщо сподобався урок, то підніміть зелену цеглинку; якщо дуже сподобався – помаранчеву; якщо не сподобався – червону.

Чи справдилися ваші очікування?

З деталей конструктора скласти пташку, що прилетіла до годівнички.

Дякую за співпрацю!

 Використані джерела

1.https://naurok.com.ua/test/anatoliy-bondarchuk-zabiyaka-1885390.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 січня 2023
Переглядів
412
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку