Тема уроку. « Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць ».( непряма форма ) ( ст. 32 - 33. )

Про матеріал
Тема уроку. « Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць ».( непряма форма ) ( ст. 32 - 33. ) Мета. Актуалізувати вміння застосовувати правила збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, перетворювати збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані в непрямій формі,
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики з учнями 3 класу за Програмою НУШ. Тема уроку. « Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць ».( непряма форма ) ( ст. 32 - 33. ) Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Добрий день! Хай гарно розпочнеться новий день!Вушка - прислухайтесь,Очки – придивляйтесь,Носик – глибше дихай,Ротик – посміхнись. Спинки - розправляйтесь,Ручки - піднімайтесь,Нумо до роботи. Дружно всі взялись!

Номер слайду 3

Наш настрій

Номер слайду 4

-Зняли тривоги! (струснулися декілька разів) - Проженемо помилки! (боксуємо у повітрі)

Номер слайду 5

Щоб нам було веселіше, разом з нами  будуть мандрувати забавні круглі істоти – герої улюбленого мультфільму дітей і дорослих « Смішарики» (Нюша, Кролик Крош, Іжачок, Лосяш, Совунья, Пін та іншими.

Номер слайду 6

Щоб робота була гарна,Треба вивести старанно. Кожну цифру, кожен штрих —Клас працює, клас притих.

Номер слайду 7

ЩОДЕННІ НОВИНИ Прийшов час тему уроку вам назвати ...

Номер слайду 8

ЩОДЕННІ НОВИНИ Тема. «Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць ».( непряма форма ) , ( ст. 32-33. )

Номер слайду 9

Урок без зупинки починається з каліграфічної хвилинки.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Математичний диктант 56 58 Класна робота. Каліграфічна хвилинка23 вересня

Номер слайду 13

Машини забавлянки

Номер слайду 14

26539 9 *784 Перевірка РОБОТИ

Номер слайду 15

1854452781637236

Номер слайду 16

Зістав задачі 1 і 2. Чим вони відрізняються? Яким у цих задачах є шукане — більшим чи меншим від даного? Розв’яжи задачу 2.

Номер слайду 17

1) Першого разу кенгуру подолав чагарник заввишки 2 м, а другого разу — на 1 м вищий. Якої висоти чагарник подолав кенгуру другого разу?

Номер слайду 18

Задача 1І - 2 м, ІІ - ? м, на 1 м вищий Розв’язання 2 + 1 = 3 (м) Відповідь: другого разу кенгуку подолав чагарник висотою 3 метри.

Номер слайду 19

Задача 1 на збільшення числа на кілька одиниць (пряма форма), шукане є більшим числом, а задача 2 – непряма форма, шукане є меншим числом.

Номер слайду 20

ВЕСЕЛІ ОЧЕНЯТАВправи для очей

Номер слайду 21

Щоб дізнатися на скільки одне число більше або менше від іншого, треба від більшого числа відняти менше. Пригадаємо! Вправа « Мікрофон »

Номер слайду 22

Номер слайду 23

2) Першого разу кенгуру подолав чагарник заввишки 2 м, що на 1 м нижче від чагарника, який подолав кенгуру другого разу. Якої ви-соти чагарник подолав кенгуру другого разу?

Номер слайду 24

Задача 2І - 2 м, це на 1м менше, ніж ІІ стр.ІІ - ? м Розв’язання 2 +1 = 3 (м)Відповідь: другого разу кенгуру подолав чагарник висотою 3 метри.

Номер слайду 25

Завдання 2. Добери короткий запис до задачі. Поясни розв’язання задачі за схемою аналізу. Добери вираз , який є розв’язанням задачі.

Номер слайду 26

Завдання 2 Кенгуру зробив три стрибки. Перший стрибок становив 3 м, що на 1 м менше, ніж другий стрибок, і на 1 м більше, ніж третій. Яку відстань подолав кенгуру за три стрибки?

Номер слайду 27

Задача І — 3 м, це на 1 м м., ніж ІІ; це на 1 м б., ніж ІІІ; І І — ? І І І — ? Всього — ?

Номер слайду 28

Задача1) 3 + 1 = 4 (м) - ІІ стрибок;2) 3 - 1 = 2 (м) - ІІІ стрибок;3) 3 + 2 + 4 = 9 (м) - за три стрибка. В: 3 + (3 + 1) + (3 - 1) = 9м. Відповідь: 9 метрів подолав кенгуру за три стрибки?

Номер слайду 29

Завдання 3. Порівняй математичні вирази. Які способи порівняння можна застосувати?57 + 28  =  28 + 5736 - 19  >  27 - 1945 + 18  <  48 + 1845 - 17  >  45 - 3843 + 25  >  43 - 2567 + 18  <  67 + 19

Номер слайду 30

6 • 9  >  6 + 924 : 8  <  24 : 65 • 8  =  8 • 5

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Завдання 4. Згадай правила знаходження невідомих компонентів множення і ділення.

Номер слайду 33

Множення Множник • Множник = Добуток. Ділене : Дільник = Частка Розкажи, як заповнити таблиці. С. 33, № 4 

Номер слайду 34

-- Під час формулювання яких правил у тебе виникли труднощі? Повтори ці правила.

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Домашнє завдання НУШ. Математика. (автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко  3 клас. ) ЧАСТИНА 1 . с. 33 , № 4 - 5.

Номер слайду 37

Тема уроку. « Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць ».( непряма форма ) ( ст. 32 - 33. )Мета. Актуалізувати вміння застосовувати правила збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, перетворювати збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані в непрямій формі,

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Svetlana Rozochka
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 листопада 2021
Переглядів
6480
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку