20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Тема. «Узагальнення вивченого про будову слова»

Про матеріал
Сім чарівних ключиків О.А. Дудик,вчитель початкових класів, Промінський НВК , Снігурівський НВК, Миколаївська область Українська мова , 3 клас Тема. «Узагальнення вивченого про будову слова» Мета: закріпити знання учнів з теми « Будова слова»; формувати мовленнєву компетентність школярів, розвивати пізнавальні інтереси, уміння робити висновки, здатність до творчого застосування знань і вдосконалення умінь; виховувати любов до рідного краю, мови, любов до навчання та вміння працювати разом Перебіг уроку I Організаційний момент Хочу побажати вам гарного уроку, Щоб було цікаво всім нам працювати, Щоб хотіли дуже всі відповідати. Щоб допомагало вам вміння міркувати І дванадцять балів легко заробляти. II Мотивація навчальної діяльності -Сьогодні для вас , діти , Рідна мова приготувала випробування . Вона хоче перевірити чи добре ви знаєте тему «Будова слова». Вам доведеться довести ,що дану тему ви вивчили на відмінно і здобудете для цього 7 ключиків і відімкнете 7 замків. IIIВідтворення і корегування опорних знань Перший замок 1 Розминка -Пригадаємо, що ми знаємо про будову слова Вправа «Асоціативний кущ» 2 Утвори слова. Корінь в слові “відгадай”, Префікс в слові “запитай”, Суфікс в слові “нічка”, Закінчення – в “криничка”. (Загадка) – Корінь – в слові “написати”. Префікс – в слові “заспівай”, А закінчення та суфікс В слові “казка” пошукай. (Записка) – Префікс – у слові перенести, корінь – у слові казка. (Переказ) – Префікс – у слові приїзд, корінь – у слові казати, суфікс і закінчення від Слова ніжка. (Приказка) – Префікс – у слові проніс, корінь – у слові лісник, суфікс – у слові дубок. (Пролісок) – Префікс – у слові підніс, корінь – у слові вода, суфікс – у слові грибний, закінчення – у слові білий. (Підводний) – Корінь – у слові лісок, суфікс – у слові зимова, закінчення – у слові червоний. (Лісовий) – Префікс – у слові політ, корінь – у слові садок, суфікс і закінчення – у слові рибка. (Посадка) – Префікс – у слові збити, корінь – у слові в’язка, суфікс – у слові кілок. (Зв’язок) – Запишіть слова-відгадки і позначте в них значущі частини. Чи є серед цих слів спільнокореневі? Назвіть їх Другий замок. 1Випиши з тексту слова. Познач їх будову. 2Поділи ці слова на склади для переносу Третій замок Робота в парах Проаналізуйте слова за будовою по схемі( на форзаці підручника) Дениско, задрімали, бабуся Фізхвилинка Четвертий замок Робота в групах Знайти слова. Записати їх. Познач основу та закінчення ПРУПІДВОДНИЙ КВРЛІСНИКТОЛДПЕРЕЛАЗИТЬЙЦУПІДСНІЖНИКЮ П’ятий замок Добери антоніми. Назви корінь Доброта, мирний, удень ,холод, дрібними, широкий. Шостий замок Пазли . Скласти і записати прислів’я. Позначте суфікси в словах. Яблучко від яблуньки недалечко відкотиться. У хатоньці, як у віночку, а господиня, як сонечко. Дивиться лисичкою, а думає вовчиком. Сьомий замок Добрати споріднені слова до слів: мала, сама, яблуня, дзьоб .Визначте в них суфікси .Якого значення вони надають словам? IVПідсумок уроку V Домашнє завдання
Перегляд файлу

Сім чарівних ключиків

О.А. Дудик,вчитель початкових класів, Промінський НВК , Снігурівський НВК, Миколаївська область

Українська мова , 3 клас

Тема. «Узагальнення вивченого про будову слова»

Мета: закріпити  знання учнів з теми « Будова слова»; формувати мовленнєву компетентність школярів, розвивати пізнавальні інтереси, уміння робити висновки,  здатність до творчого застосування знань і вдосконалення умінь; виховувати  любов до рідного краю, мови,  любов до навчання та вміння працювати разом

                     Перебіг уроку

I Організаційний момент

Хочу побажати вам гарного уроку,

Щоб було цікаво всім нам працювати,

Щоб хотіли дуже всі відповідати.

Щоб  допомагало вам вміння міркувати

І дванадцять балів легко заробляти.

 

II Мотивація навчальної діяльності

-Сьогодні для вас , діти , Рідна мова приготувала випробування . Вона хоче перевірити  чи добре ви знаєте тему «Будова слова».

Вам доведеться довести ,що дану тему ви вивчили на відмінно і здобудете для цього 7 ключиків і відімкнете 7 замків.

IIIВідтворення і корегування опорних знань

Перший замок

1 Розминка

-Пригадаємо, що ми знаємо про будову слова

Вправа «Асоціативний кущ»

2 Утвори слова.

Корінь в слові “відгадай”,

Префікс в слові “запитай”,

Суфікс в слові “нічка”,

Закінчення – в “криничка”. (Загадка)

– Корінь – в слові “написати”.

Префікс

– в слові “заспівай”,

А закінчення та суфікс

В слові “казка” пошукай. (Записка)

– Префікс – у слові перенести, корінь – у слові казка. (Переказ)

– Префікс – у слові приїзд, корінь – у слові казати, суфікс і закінчення від

Слова ніжка. (Приказка)

– Префікс – у слові проніс, корінь – у слові лісник, суфікс – у слові дубок.

(Пролісок)

– Префікс – у слові підніс, корінь – у слові вода, суфікс – у слові грибний, закінчення – у слові білий. (Підводний)

– Корінь – у слові лісок, суфікс – у слові зимова, закінчення – у слові червоний.

(Лісовий)

– Префікс – у слові політ, корінь – у слові садок, суфікс і закінчення – у слові рибка. (Посадка)

– Префікс – у слові збити, корінь – у слові в’язка, суфікс – у слові кілок. (Зв’язок)

– Запишіть слова-відгадки і позначте в них значущі частини. Чи є серед цих слів спільнокореневі? Назвіть їх

Другий замок.

1Випиши з тексту слова. Познач їх будову.

2Поділи ці слова на склади для переносу

Третій замок

Робота в парах

Проаналізуйте слова за будовою по схемі( на форзаці підручника)

Дениско, задрімали, бабуся

Фізхвилинка

Четвертий замок

Робота в групах

Знайти слова. Записати їх. Познач основу та закінчення

ПРУПІДВОДНИЙ КВРЛІСНИКТОЛДПЕРЕЛАЗИТЬЙЦУПІДСНІЖНИКЮ

П’ятий замок

Добери антоніми. Назви корінь

Доброта, мирний, удень ,холод, дрібними, широкий.

Шостий замок

Пазли . Скласти і записати прислів’я. Позначте суфікси в словах.

Яблучко від яблуньки недалечко відкотиться. У хатоньці, як у віночку, а господиня, як сонечко.

Дивиться лисичкою, а думає вовчиком.

Сьомий замок

Добрати споріднені слова до слів: мала, сама, яблуня, дзьоб .Визначте в них суфікси .Якого значення вони надають словам?

IVПідсумок уроку

V Домашнє завдання

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Дудик Ольга
Додано
28 січня
Переглядів
128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку