20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Тема: Виразні силуети.

Про матеріал
Тема: Виразні силуети. Заповнення площини аркуша силуетними зображеннями. Послідовність дій у роботі при виготовленні аплікації з природних матеріалів. Створення аплікації "Сімейство грибів"
Перегляд файлу

Урок №7

Дата: 14.10.2013

Тема: Виразні силуети. Заповнення площини аркуша силуетними зображеннями. Послідовність

           дій у роботі при виготовленні аплікації з природних матеріалів.  Створення аплікації

          "Сімейство грибів"

Мета: Навчити учнів працювати з природним матеріалом (листя, стеблинками трави).

           Удосконалювати навички заповнення площини аркуша силуетними зображеннями. Вчити

           планувати послідовність дій. Формувати навички безпечної роботи з ножицями, клеєм.

           Розвивати фантазію та уяву. Виховувати любов до краси. Сприяти вихованню охайності при

           виконанні роботи.

Обладнання для вчителя: Демонстраційний матеріал : таблиця "Їстівні та отруйні гриби", зразки

           листя із різних дерев, стебла рослин; запис мелодії А.Вівальді "Пори року" ("Осінь").

Обладнання для учнів: набір осінніх листочків, стебел рослин, папка для праці.

 

Хід уроку:

I. Організаційна частина.

II. Актуалізація опорних знань. Відгадування загадки.

І великі, і малі

повдягалися в брилі,

і дощу ці одноніжки

не бояться ані трішки.

Ліс - улюблений їх край.

Як же звуться? Відгадай!   (Гриби)

Вчитель: Правильно. Гриби ростуть у лісах, переважно вони мають шапку та ніжку.

III. Повідомлення теми і мети уроку.

Розповідь вчителя.

  • Сьогодні ми завітаємо на чарівну галявину Графіки. Там працює художник - графік з помічником Силуетом. З його допомогою навчимося зображати навколишній світ через різницю світлого і темного. Будемо створювати аплікацію "Сімейство грибів" із природних матеріалів та кольорового паперу.

IV. Робота над темою уроку.

1.  Робота з підручником (с.29).

  • Знайти серед ілюстрацій силуети грибів.

2.  Продовження розповіді.

  • Уявіть собі, що ми в осінньому лісі.

На галявину прийшли

і грибочки тут знайшли.

Прийшла сьогодні до нас на урок Осінь (звучить мелодія " Осінь" А.Вівальді "Пори року".

  • В лісі гриби їстівними і отруйними бувають.

Вони різні кольори, форми та розміри мають.

3.   Порівняння кольорів, форм та розмірів грибів, їхніх складових частин (за таблицею "Їстівні та отруйні гриби" та підручником (30).

4.   Продовження розповіді.

  • Давайте порівняємо гриб - боровик з лисичками та опеньками за кольором, формою, розміром. Подивіться на ці гриби. Які у них ніжки?

(У гриба - боровика ніжка міцна і товста, у лисичок - тонша, а в опенька - довгенька і зовсім тоненька ніжка.)

  • Порівняйте шапочки цих грибів. Які вони?

(У боровика - велика, коричнева, круглої форми шапочка. У лисичок - розлога, з хвилястими краями, помаранчевого кольору. А в опеньків колір шапочки схожий на колір шапочки боровика, але вона маленька, з гострячком.)

 

Фізкультхвилинка.

(за допомогою відео).

 

5.   Робота в робочому зошиті - альбомі (с.28).

Вправа: Домалювати лініями різні гриби.

6.   Перегляд секретів чарівниці Гармонії (підручник, с.31).

7. Правила роботи з клеєм, ножицями (повторити).

8. Самостійна робота учнів.

 

V.   Підсумок уроку.

1.    Виставка дитячих робіт, їх словесне оцінювання та обговорення.

2.    Слово вчителя.

У лісі побували,

грибочків назбирали,

а тепер пора і нам

повертатися до мам.

Отже, до нових зустрічей!

3.    Прибирання робочих місць.

 

Додаток

(таблиці до уроку)

otrujni.jpgg2.JPGumovno.jpgg1.JPGMED_6.jpg

docx
Додано
31 березня
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку