Тема: Я люблю Україну.

Про матеріал
Розширити і поглибити знання учнів про Україну, формувати почуття належності до своєї країни, до її історії та традицій;Розвивати в учнів пам’ять, творчі здібності,критичне мислення та прагнення бути свідомим громадянином України, її патріотом;Виховувати любов до рідного краю, прагнення своєю працею примножувати здобутки українського народу.
Перегляд файлу

Тема: Я люблю  Україну.

Мета: Розширити і поглибити знання учнів про Україну, формувати почуття належності до своєї країни, до її історії та традицій;Розвивати в учнів пам’ять, творчі здібності,критичне мислення та прагнення бути свідомим громадянином України, її патріотом;Виховувати любов до рідного краю, прагнення своєю працею примножувати здобутки українського народу.

Обладнання: зображення смайликів  з різними емоціями, картки для психологічного налаштування, карта Європи, пазли для групової роботи,  плакат «Я очікую відчути…», плакат із зображенням України в середині великого серця, м′яч, стікери, електронний ресурс для проведення фізкультхвилинки, роботи над піснею «Моя країна – Україна».

Література:

                                                        Хід уроку

І. Організаційний момент

Психологічне налаштування.

– Щиро вітаємо всіх у нашому класі в цей святковий день! День Знань – це свято що завжди відрізняється яскравими враженнями і переживаннями, новими надіями і несподіваними зустрічами. Воно об′єднує учнів, батьків, учителів. Оберіть смайлик, який відповідає тим емоціям, які ви сьогодні відчули з самого ранку. Поясніть , чим вони були викликані.

(На дошці розміщені підписані смайлики з різними емоціями: радість, щастя, гнів, розчарування, здивування, байдужість, страх, спокій, здивування, паніка тощо)

Вправа « У класі – новенький».

    Діти разом з учителем стають у коло.

– Хто такий новачок? (Це той, хто приходить до класу вперше.)

– Новачки зазвичай розкуті та веселі чи почуваються ніяково, сором′язливо?

– На вашу думку, новенького хлопчика чи дівчинку краще залишити в спокої чи варто відразу познайомитися з ним, заспокоїти, запросити до гри. Як би ви були б новачками, з якими емоціями ви б хотіли, щоб вас зустрічали? (Привітно, доброзичливо, з усмішкою.)

– Давайте поділимось своїми теплими почуттями і  усміхнемося один одному. (Діти ідуть по колу, зупиняються, виконують відповідні рухи.

В цьому класі ми – сім′я,

Ми і ви, і ти, і я.

Руку дай тому, хто зліва,

Руку дай тому, хто справа,

Ми – одна сім′я!

Усміхнись тому, хто зліва,

Усміхнись тому, хто справа,

Ми і ви, і ти, і я –

Ми – одна сім′я.

ІІ. Оголошення теми і мети заняття.

Мотивація навчальної діяльності.

– Чого ви очікуєте від цього навчального року?

– Прочитайте тему першого уроку. Чого очікуєте від нього? Висловте свої міркування стосовно того, які позитивні емоції ви зможете отримати, працюючи на уроці. Запишіть їх на стікерах, розмістіть на плакаті «Я очікую відчути…»

– У школі ви не тільки вивчаєте математику, мови, природу нашої країни, нашої Землі. Ви вчитеся жити в умовах сучасної держави, дотримуватися її законів, відстоювати свої власні права та застосовувати ці знання в своєму повсякденному житті. Людина не може існувати відокремлено від суспільства, від інших людей. Ми є частинкою великої спільноти під назвою Людство

ІІІ. Робота над матеріалом заняття.

 

Робота з картою.

– Розглянемо Україну на карті Європи. Що ви можете сказати про свою державу? (Вона найбільша серед країн Європи. Україна є географічним центром Європи.)

– Що значає бути європейцем? (Бути патріотом своєї держави, чесно працювати, поважати людей різних національностей, з повагою ставитися до їх звичаїв і традицій, дотримуватися законів, цінувати і берегти мир, поважати думку інших людей тощо.)

Вправа «Пазли»  карта України, Києва, Річки Дніпро (слайд)

Я пропоную вам із пазлів дещо скласти )Поки учні виконують завдання, звучить пісня про Україну на вибір вчителя.

Перевірка виконаного завдання.

 

-А як ви ставитесь до своєї Батьківщини?

Асоціативний кущ (слайд)

Які почуття викликає у вас саме слово Україна? Давайте  складемо  асоціативний кущ. (Відповіді дітей.)

 

Радість               вірність                 гордість          бережливе ставлення

 

повага                                                                                                      смуток

 

Україна                                                                                                   єдність

 

Любоввпевненість             відвертість             щирість

 

Фізпауза «Україно, вперед!» (Виконується під відеоролик.)

 – Пропоную порухатися і відпочити разом з веселим смайликом!

3. Гра «Скажи своє слово».

– Ми часто говоримо, що любимо свою країну.  Отримавши м′яча, скажіть, за що ви любите Україну, чим пишаєтеся, за що вдячні їй.

(Учитель кидає невеличкий м′яч дітям у довільному порядку.)

Перегляд відеоролику від журналу «Пізнайко».

     Звучить пісня «Моя країна – Україна» (сл. Ганни Чубач, муз. Максима Пасічника) у виконанні школярів м. Києва. Малюнки для кліпу взято зі сторінок популярного дитячого журналу «Пізнайко».

– Чому гордяться діти України своєю Батьківщиною?

-Який настрій передають малюнки, що супроводжують пісню?

ІV. Рефлексія.

– Зніміть свій стікер, якщо вам вдалося відчути те, що ви передбачали на початку уроку.  Розмістіть його на великому серці, що огорнуло нашу Україну. Наповнимо наше серце почуттями! Стисло поясніть, чим це почуття було викликано.

 - Що нового ви дізналися про Україну?

 - Що вам сподобалося на уроці  найбільше?

 - Чому?

Бажаю всім пронести позитивний настрій та жагу до знань крізь кожен день нового навчального року!

docx
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку