Виховний проект
учнів 4 класу
«Моя родина»
Підготувала вчитель початкових класів
Галенко Вікторія Олександрівна
Тема: « Моя родина »
Мета: формувати у дітей ціннісне ставлення до родини, близьких людей, розвивати увагу, естетичний смак, охайність, почуття гордості за себе та свою родину; виховувати почуття любові до своїх близьких, бажання їм допомогти, спілкуватися з ними, приносити їм радість.
Форма проведення: виховна година
Обладнання: дошка святково оформлена , пісні про сім`ю, матеріали для кросворду
Хід заходу
-Усміхніться, „зніміть” усмішку зі свого обличчя долонею та „подаруйте” своєму сусідові. „Прийміть” усмішку, „прикрасьте” нею своє обличчя.
В щасливі і сумні години,
Куди б нам не стелився шлях,
Не згасне вогнище родинне
В людських запалених серцях.
Мільйони років тому , коли Земля була ще зовсім юною, зустрілися двоє: чоловік і жінка. Вони покохали одне одного і вирішили жити разом. Це були – Адам і Єва. « Хто народжуватиме дітей?» - запитав Адам Єву.
Єва відповіла: «Я».
« Хто їх доглядатиме і виховуватиме їх?»
Я
« Хто берегтиме сімейне вогнище?»
Я
« А хто ділитиме зі мною радощі і розчарування?»
«Я, я, я, я ,я, я ,я.».
Сім «я» прозвучало з вуст жінки. Так і народилася на землі перша сім`я.
- А чи знаєте ви, яка квітка здавна вважається символом сім’ї?
- Пропоную розгадати кросворд і пригадати всіх членів вашої сім’ї ?
Кросворд " Родина".
Дайте відповідь на питання, яке записане на пелюстці ромашки. Закінчіть речення
Донька моєї мами - то моя ... (сестра).
Найбільше в нашій хаті свято, коли приходить з роботи ... (тато).
Своїх онуків розуму навчає старенький ... (дідусь).
Найбільше пестять та голублять своїх дітей ... (мами).
Батькам на потіху росте здоровий, розумний їхній ... (син).
Твою матусю донечкою кличе твоя ... (бабуся)
2. Основна частина.
- Любі мої друзі, настав час представити головну частину проектної діяльності – нашу колективну справу. Це велика робота: ви склали казку, самі придумали вірші та їх героїв, малювали малюнки.
Пропоную вашій увазі виступ наших чарівників (Виступ батьків з дітьми).
В нашому класі є поети, які теж хочуть представити свою роботу.
Художники демонструють свій виступ.
Рефлексія.
Ми закінчили роботу і я дуже хочу дізнатися що ви відчуваєте? Прошу вас відповісти на запитання.
Метод «Незакінчене речення».
- Було цікаво …
- У мене вийшло …
- Мені захотілося …
Заключне слово.
- Наша година спілкування добігла кінця. Ви просто молодці. Та, на останок, хочу вам сказати декілька слів.
Життя — це просто дивна казка,
В яку приходимо лиш раз.
Тут для людей любов і ласка,
І світло сонечка для нас.
І небеса бездонні сині,
Чарівні зорі в небесах.
Ключі високі журавлині,
І вся оця земна краса.
Життя складне, але чудове,
Ми робимо в нім відкриття.
Й завжди ідемо в невідоме,
Тим цікавіше нам буття…
Привабливіше, яскравіше,
Є для фантазії політ.
І манять вдаль путі світліші…
І ти не йдеш — летиш у світ!
Є і різкі в нім повороти,
Де випадаєш із сідла.
Завертять враз круговороти…
Бувають і такі діла.
Та все проходить, час спливає,
Нова мета нас кличе вдаль.
В житті усякого буває,
Та за минулим нам не жаль,
Бо кличуть знов нові дороги,
Під ноги стеляться путі.
Чекають радощі й тривоги
Щодень у нашому житті.
Життя складне, але цікаве.
Його не взнаєш до пуття.
Буває радісне й лукаве…
Але… Спасибі за життя!