На тему:
Дата проведення: 30.10.2018
Місце проведення: бібліотека коледжу
Групи: 4-М-54
Куратор групи: Мусій О.В.
2018
Бесіда
Дата проведення: 30.10.2018
Місце проведення: бібліотека коледжу
Група: 4-М-43,4-М-44
Мета: виховати у студентів вміння вдало себе презентувати на співбесіді при влаштуванні на роботу, надати суттєву інформацію про складання резюме, застерегти від не добропорядних працедавців, вироблення практичних навиків шляхом участі у рольовій грі.
План:
Куратор Сьогодні ми проведемо виховний захід на тему досить актуальну для вас. Цього року ви випускники, навчатись залишилось зовсім недовго, скоро ви отримаєте дипломи і хтось можливо піде навчатися далі, а хтось задумається над тим де можна застосувати вміння і знання отримані за 4 роки у нашому коледжі. Але перед цим необхідно відшукати потенційне місце роботи та вдало пройти співбесіду. На сьогоднішньому занятті ми розглянемо як вдало себе презентувати при проходженні співбесіди, як правильно скласти резюме та застерегтись від не добропорядних працедавців.
Ця тема надзвичайно актуальна для вас-майбутніх випускників, тому що праця завжди була, є і буде основою життя. І від того як і де людина працюватиме, буде залежати майбутнє не тільки сім'ї, а й держави.
Студент 1.Пошук роботи – одне з найбільш складних і копітких занять. Уміти правильно себе подати, зацікавити роботодавця, не прогадати із зарплатою під час співбесіди – все це важливо для кожного з нас. Досягнення успіху в житті багато в чому залежить від того, у якій сфері діяльності людина вирішила себе реалізувати. Однак процес реалізації себе як професіонала частіше за все збігається з пошуком роботи. Коли потенційне місце праці знайдено, шукачу “світить” співбесіда. Співбесіда з працедавцями – важливий етап при влаштуванні на роботу.І ваше основне завдання – зуміти справити позитивне враження на працедавця. Оскільки перше враження — найсильніше, і воно дуже важко піддається зміні, хоча й може бути неточним.
Практика пошуку та добору кадрів свідчить, що іноді навіть гідні кандидати не завжди уміло презентують себе.
Ви можете бути фахівцем високої кваліфікації з належною освітою і досвідом, але на роботу візьмуть не вас, а того, хто краще вміє подати себе на інтерв’ю.
Часом люди купують товари, не надто їм потрібні. Покупців просто переконали, що покупка необхідна. Ваше завдання на співбесіді таке саме: переконати працедавця взяти саме вас. Для цього складіть список власних «товарних» переваг.
Покопирсайтеся у собі, оцініть свої навички і професійні якості, згадайте трудові досягнення, проаналізуйте риси характеру (наприклад, чи властиві цілеспрямованість, ентузіазм, звичка доводити справу до кінця). Не варто забувати і про додаткову освіту: музичну, художню або спортивну школу, стажування і тренінги за фахом.
Згадайте про свої захоплення і хобі. Не забудьте про нагороди, подяки і премії: їх не можна переоцінити. Обов’язково повідомте про знання іноземних мов, володіння комп’ютером, вміння керувати авто. Чим більше ви згадаєте, тим впевненіше себе почуватимете.
На кожній роботі є труднощі і не надто привабливі завдання (наприклад, монотонні). Представник фірми, який розмовляє з вами, повинен знати, що ви не маєте ілюзій і готові до труднощів. Якщо заженуть у кут, зізнайтеся, що маєте не зовсім чітке уявлення про майбутню роботу, але легко навчаєтеся і маєте для цього необхідні знання і риси характеру. Це нормально.
Навіть розпитуючи про дозвілля, працедавець переслідує одну мету: з’ясувати, чи підходите ви його компанії. Без сумніву, ви знаєте, що приваблюють такі якості, як чесність, надійність, ініціативність, ентузіазм, вміння працювати у команді. Наприклад, ви були старостою курсу в університеті – тож у вас є лідерські якості.
Врахуйте, що на співбесіді випадкових запитань не буває. Ретельно обмірковуйте відповіді, не поспішайте, але і не «тримайте паузу». Намагайтеся уникати гострих кутів. Часто молоді люди «клюють на вудку» приязного до них ставлення і можуть бовкнути про себе зовсім не те... Є в інтерв’юерів і інший прийом: замість приємного спілкування – буря і натиск «колючих» запитань. Не лякайтеся: вас перевіряють на стресостійкість. Зосередьтеся і не ображайтеся. Працедавець нічого не має проти вас особисто – це просто перевірка. По-перше, етикет на співбесіді передбачає охайний зовнішній вигляд. Одягніться так, як личить серйозній і цілеспрямованій людині, – строгий костюм або ансамбль білий верх-чорний низ ніколи і нікому не завадив. Не одягайтеся в яскраві і помітні кольори, спортивний одяг та шорти. Взуття та аксесуари повинні гармоніювати з вашим костюмом.
Волосся обов'язково повинно бути чистим, а стрижка охайною. Не забудьте про манікюр – непідстрижені нігті, бруд під ними викликають огиду з першої хвилини розмови. Не обливайтеся перед співбесідою різкими і сильними парфумами, вони здатні викликати головний біль і нудоту. Всім своїм виглядом ви повинні показувати співрозмовнику свою готовність долучитися до колективу, давати йому зрозуміти, що він тільки виграє від того, що візьме вас на роботу.
Студент 2.
Рекомендації щодо поведінки і стилю спілкування
Якщо вас не зустрів секретар, постукайте у двері перед тим як зайти.
Привітайтеся, чітко представтеся.
Не жуйте гумку.
Посміхайтеся.
Якщо вас комусь представлять, докладіть зусиль, щоб правильно почути і запам’ятати його ім’я.
Уникайте сленгу, використовуйте правильну лексику.
Уникайте згадок про особисті, сімейні і фінансові проблеми.
Уникайте розмов про політику, релігію.
Не критикуйте попереднього начальника, колег.
На співбесіді зручно сядьте, намагайтеся підтримувати зі співрозмовником зоровий контакт.
Не перебивайте співрозмовника. На інтерв’ю повинен лідирувати інтерв’юер, не намагайтеся вразити його своїми знаннями.
Будьте готові відповідати на запитання «особистого» характеру. Якщо ви вважаєте, що запитання не тактовне, запитайте інтерв’юера, чи стосується воно роботи. Якщо інтерв’юер поцікавиться зарплатою, на яку ви розраховуєте, постарайтеся назвати реальну цифру, яка відповідатиме виконуваній вами роботі.
Якщо вам зробили пропозицію і вас влаштовує запропонована вакансія, ствердну відповідь можна дати не відразу. Якщо хочете все обміркувати, не буде неввічливо попросити відстрочення на один-два дні для відповіді.
Якщо вам запропонують заповнити якісь форми, краще взяти їх із собою і повернути в найкоротший термін. Працюючи з ними вдома, потренуйтеся на чернетці. Пам’ятайте, що усе має значення: і грамотність, і виправлення, і почерк, і чіткість формулювань.
Після закінчення співбесіди подякуйте за увагу до вас.
Якщо ви будете дотримуватися цих нехитрих правил ділового етикету, можете вважати, що нова престижна і високооплачувана робота в ваших руках. Удачі!
Куратор. Сьогодні в нас в гостях Крайнік Іван Якович………
Виступ ………..
Куратор. Буває, всім кандидат хороший: і досвід у нього є, і освіта відповідна, а от на роботу він влаштуватися не може. Чому так відбувається? Дуже часто вся справа в деталях, в дрібницях, яким кандидат не приділяє уваги, наприклад, під час співбесіди.
Демонстрація відеоролика «Мова жестів на співбесіді»
16 корисних порад для тих, хто йде на співбесіду з працедавцем
Підготовка до співбесіди.
1. Зберіть інформацію про компанію, у якій проходитимете співбесіду.
2. Зберіть усі необхідні документи, перегляньте їх
3. Дотримуйтеся ділового стилю поведінки – надмірна оригінальність може бути недоречною.
4. Сплануйте свій час. Краще прийти на співбесіду завчасно.
Поведінка на співбесіді.
1. Будьте з усіма ввічливі і терплячі. Посміхайтеся.
2. Назвіть себе. Поцікавтеся, як звати співрозмовника.
3. Уникайте сленгу, використовуйте правильну лексику.
4. Уникайте згадок про особисті, сімейні і фінансові проблеми.
5. Уникайте розмов про політику, релігію, секс.
6. Не критикуйте попереднього начальника, колег.
7. Не перебивайте співрозмовника. Якщо не впевнені, що зрозуміли запитання, обов’язково уточніть («чи правильно я зрозумів»).
8. Намагайтеся уникати штампів.
9. Будьте готові відповідати на запитання «особистого» характеру.
10. Якщо інтерв’юер поцікавиться зарплатою, на яку ви розраховуєте, постарайтеся назвати реальну цифру.
11. Якщо вам запропонують заповнити якісь форми, краще взяти їх із собою і повернути в найкоротший термін.
12. Після закінчення співбесіди подякуйте за увагу.
Будьте впевнені у собі і вам поталанить!
Резюме: зразки, поради, як написати резюме - все про резюме |
|
|
Куратор. Сподіваюсь, що ці поради стануть вам у нагоді. Ви обрали своїм фахом професію механіка. Протягом навчання в коледжі ви здобули ґрунтовні знання з фахових дисциплін та практичні навики. Та наскільки реально ви уявляєте свою професію? Пропоную вам висловити свої думки стосовно наступних питань.
Питання для обговорення:
Куратор. Сподіваюсь, ви почули сьогодні багато корисної інформації, яка стане вам у нагоді при працевлаштуванні. Бажаю вам успішних співбесід, вдалої кар’єри, гідних зарплат та морального задоволення від вашої праці.
1