Тема: Закріплення письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000. Розв’язування рівнянь і задач на повторення. Знаходження периметра трикутника.

Про матеріал
Мета: повторити і закріпити вміння учнів додавати і віднімати трицифрові числа письмово та застосовувати ці вміння для розв’язання задач, рівнянь; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення; виховувати допитливість, доброзичливість, почуття товариськості і взаємодопомоги. Тип уроку: урок повторення, закріплення і застосування знань, умінь та навичок. Вид уроку: урок-мандрівка. Обладнання: презентація, Картки, підручник 3 клас ( Богданович, Лишенко).
Перегляд файлу

3 клас

Тема:   Закріплення письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000.   Розв’язування рівнянь і задач на повторення. Знаходження периметра трикутника.

Мета:  повторити і закріпити вміння учнів додавати і віднімати трицифрові числа письмово та застосовувати ці вміння для розв’язання задач, рівнянь; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення;  виховувати  допитливість, доброзичливість, почуття товариськості  і взаємодопомоги.

Тип уроку:  урок повторення, закріплення і застосування знань, умінь та навичок.

Вид уроку:  урок-мандрівка.

Обладнання:  презентація, Картки, підручник 3 клас ( Богданович, Лишенко).

План  уроку

І.  Організація класу ( 1 хв)

ІІ.  Повідомлення теми і мети уроку ( 2 хв)

ІІІ.  Мотивація навчальної діяльності ( 1 хв)

ІV.  Повторення і закріплення вивченого ( 30 хв)

V.  Підсумок уроку ( 2 хв)

VI. Повідомлення Д/З ( 1 хв)

 

Хід уроку

І.  Організація класу

Привітання

Усміхнемося сонечку:

Здрастуй золотаве!

Усміхнемося один одному,

Погляньмо ласкаво!

Хай сьогодні в кожне серце

Миколай додасть тепла!

А ми гостям усміхнемося

Побажаємо добра!

 

  • Діти, сядьте всі рівненько,

Не шуміть, сидіть тихенько.

Урок буде не звичайний,

Для всіх нас повчальний.

 

Девіз нашого уроку:          Щоб лікарем, моряком

                                                Чи льотчиком стати,

                                                Треба твердо на «12»

                                                Математику знати!

 

ІІ.  Повідомлення теми і мети уроку:

Ми з вами вирушаємо у подорож  Математичним лісом, побуваємо на різних зупинках, де нас будуть зустрічати звірята. Будем із вами мандрувати, додавати, віднімати, вміло і чітко рахувати, щоб усе запамятати. На уроці ми будемо закріплювати навички письмового додавання та віднімання трицифрових чисел, розв’язувати задачі, рівняння, приклади;  буду-вати трикутник і знаходити його периметр.

 

ІІІ.  Мотивація навчальної діяльності

Допоможе нам подорожувати цей потяг пречудовий. А яку він назву має? Хто з вас, діти, прочитає?

 

Слайд 1   «Потяг»         З – Н – А – Н – Н – Я

Так, «Знання» потяг зветься, а без знань не обійдеться жодна людина в світі. Запам’ятайте це, діти!

 

ІV.  Повторення і закріплення вивченого

 

Слайд 2  «Зайчик»

  

  1. Усний рахунок:
  • Щоб потрапити всім нам до вагонів, треба виконати завдання зайчика-кондуктора.

 

Картки :                    200+100                            690-220                              400+550

                                     210+150                            570-340                               830-630

                                     470+320                            100-20                                 990+10

  • Молодці!
  • В потяг всі сідаємо, сміло в подорож рушаємо. Отже подорож почалась. Я буду началь-ником потягу, а ви всі будете моїми помічниками.
  • І ось ми з вами наближаємось до галявини Каліграфії і зустрічає нас Кошенятко із зав-данням.

Слайд 3 «Кошеня»

 

  1. Каліграфічна хвилинка

Хвилинку каліграфії – негайно!

Напишемо цифри красиво й охайно!

 

  • Що за цифра тонка і пряма, як спиця? (1)
  • А якщо до 1 дописати 0? 00?

 

Діти:

 

Зошит свій я відкриваю,

Ручку правильно тримаю,

Сяду рівно-не зігнуся,

За роботу я беруся.

1    10   100  (запис у зошитах)

 

  • Дякуємо Кошеняті, будем далі вирушати.

 

Слайд 4  «Цуценя»

 

  1.  Ось зупинка чарівна називається «Прикладна» (розв’язати приклади “ланцюжком»)

 

  • Номер 656 ст. 102 ви знайдіть,

Приклади ці розв’яжіть

Прийшов час вже показати

Чи вмієте ви рахувати.

 

Слайд 5 «Жабеня» (розв’язати задачу номер 657)

 

  1. – Озеро вдалині видніє.

Хто на ньому нас зустріне?

  • Гляньте діти-но сюди.

Хтось виглядує з води

Жабка мимо пропливає

Що вона в лапках тримає?

 

Робота над задачею:

а) читання учнями мовчки;

б) читання вголос;

в) аналіз:

- Скільки ліфтів повинна була полагодити бригада за рік ?( 875 ліфтів)

- Скільки ліфтів полагодили за перше півріччя ?(477 ліфтів)

- Скільки ліфтів полагодили за друге півріччя ?(513 ліфтів)

- Яке питання задачі ? ( На скільки більше ліфтів відремонтували, ніж передбачалося)

- Чи можемо ми відразу відповісти на питання задачі ?

- Що треба знати щоб дізнатися на скільки більше ліфтів відремонтували, ніж передбачалося? ( треба знати скільки ліфтів планувалося відремонтувати  і скільки відремонтували)

- Чи відомо нам скільки ліфтів планувалося відремонтувати ? (так)

- Чи відомо нам скільки ліфтів відремонтували? (ні)

- як про це можемо дізнатися ? ( до 477+513)

- Отже все відомо, запишемо розвязання задачі.

г) запис розв’язання задачі учнями в зошитах самостійно;

д) читання відповіді до задачі.

 

Слайд 6  «Сонечко» ( Фізкультхвилинка)

 

  • Хто там, хто вже так стомився,

що наліво нахилився?

Треба дружно всім нам встати –

Фізкультхвилинку розпочати

  • І вирушаємо далі в путь!

 

Слайд 7  «Білочка»

 

  1.  – Ось хатинку видно з гаю,

Тут Білочка проживає.

  • Вона підготувала нам завдання

Самостійно розв’язати всі рівняння.

 Х + 334= 180          569 – х = 414   368 + х=593   х – 342= 189

(Самостійно знайти свою правильну відповідь)

 

Слайд 8 . «Лисичка» (практична робота номер 636)

 

  1. Навчаючись разом, знайомились зблизька ми

З трикутниками, фігурами та відрізками.

До бору цікавої Геометрії прибуваємо

І завдання його мешканців розглядаємо.

 

Слайд 9  «Їжачок» (творча робота  номер 661 )

Склади за коротким записом задачу і розв’яжи її

V.  Підсумок уроку

 

Дякують нам всі звірята

Час додому вирушати.

 Всі ви, діти – молодці,

Гарно працювали!

Але дзвоник пролунав,

Він мені і вам сказав,

Що урок вже час кінчати,

Треба йти відпочивати.

 

VI. Повідомлення Д/З

  Номер 662

 

           

 

docx
Додано
18 травня 2020
Переглядів
645
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку