Тема. Застосування комп’ютера у різних сферах діяльності

Про матеріал
Мета. 1. Ознайомити учнів з можливостями застосування комп’ютера у різних сферах діяльності. 2. Повторити правила техніки безпеки. 3. Закріплювати уміння працювати з клавіатурою, використовуючи клавіші “Space” (пропуск), “” (до наступної сторінки) і “” ( до попередньої сторінки) та користуватися “мишею”. 4. Розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу. 5. Розширити знання дітей про різні професії та виховувати інтерес до них. Обладнення : проектор, підручник роздатковий матеріал, ілюстрації, правила поведінки в кабінеті інформатики
Перегляд файлу

Тема. Застосування комп’ютера у різних сферах діяльності

Мета. 1. Ознайомити учнів з можливостями застосування комп’ютера у різних сферах діяльності.

2. Повторити правила техніки безпеки.

3. Закріплювати уміння працювати з клавіатурою, використовуючи клавіші “Space” (пропуск), “” (до наступної сторінки) і “” ( до попередньої сторінки) та користуватися “мишею”.

4. Розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу.

5. Розширити знання дітей про різні професії та виховувати інтерес до них.

Обладнення : проектор, підручник роздатковий матеріал, ілюстрації, правила поведінки в кабінеті інформатики

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Закріплення правил т/б при роботі з комп’ютером.

    1. Гра “Карусель”

Діти стають в коло. Кожен учасник готує запитання по т/б. Вчитель визначає першого. Він ставить запитання сусіду за годинниковою стрілкою. Другий дає запитання третьому і т.д. Учасник, який не дав відповіді, виходить в коло і просить допомоги у решти гравців. Перемагають ті, що залишаються стояти по колу.

Підсумок гри.

                   Можливі запитання:

-         Як треба заходити до кабінету інформатики?

-         Чи можна торкатися руками роз’ємів сполучних кабелів, тильної сторони монітора?

-         Чи можна водити пальцем по монітору?

-         Чим можна показати об’єкт на моніторі?

-         Хто дає дозвіл включати і виключати апаратуру?

-         Чи можна працювати за комп’ютером в вологому одязі або з вологими руками. І т.д.

ІІІ. Перевірка домашнього завдання. (Перевірити, як діти вміють тримати “мишу” та за допомогою яких пальчиків виконують клацання лівої і правої кнопки “миші”. )

 Нагадати, що наша ручка – метелик, два пальчики – його вусика (вказівний і середній )

ІV.   Актуалізація опорних знань учнів.

а) Розповідь вчителя.

б) Робота з підручником ( с.8 – 9)

V.    Повідомлення  теми і завдань уроку.

             Сьогодні ми продовжуємо мандрувати по “Сходинках” і зупинимось в країні “Професій”, де використовується комп’ютер.

VI. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.

  1. Пояснення вчителя.

     Для того, щоб мандрівка була можливою, нам треба знати функції деяких клавіш на клавіатурі.

     Знайдіть найдовшу клавішу  Space.

     В групі стрілок відшукайте стрілки, які відповідають , .

   2. Робота з підручником. с. 9.

    Відшукайте призначення даних клавіш.

    3. Робота з роздатковим матеріалом ( шаблон клавіатури).

    4. Робота з клавіатурою.

VII. Фізкультхвилинка(Веселі вітамінки)

VIIІ. Робота з комп’ютером.

  1. Відкриваємо програму  «Сходинки».
  2. Вибираємо 1 – 2 клас.
  3. Вибираємо свою тему.
  4. Обговорюємо кожен слайд.

ІХ. Логічна сторінка “Для розумників і розумниць”.

1.Закінчити речення (Підручник, ст.9).

2. Придумати початок речення (Підручник, ст.9).

3. Доповни рядок належною фігурою.

 

 

 

 

 

Х. Підсумок уроку.

-         Що нового дізналися?

-         З якими клавішами познайомилися?

-         Яке їх призначення?

-         Чи цікавим був урок?

-         Що найбільше сподобалось?

-         Що виявилося складним?

XІ. Домашнє завдання. с. 8 – 9.

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку