Тема : Їжа для учнів 5 класів

Про матеріал
Практична: повторити вивчені на попередніх уроках назви продуктів та вживання слів «much», «many», формувати навички читання з повним розумінням прочитаного; Освітня: поглибити знання учнів про продукти харчування; Розвиваюча: розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію; Виховна: виховувати культуру спілкування, прищеплювати прагнення використовувати здобуті знання як засобу інтелектуального самоствердження.
Перегляд файлу

План-конспект урока

Вчитель : Коцюба Олена Володимирівна

Клас : 5-В   

Тема уроку: Їжа

Мета:

  • Практична: повторити вивчені на попередніх уроках назви продуктів та вживання слів «much», «many», формувати навички читання з повним розумінням прочитаного;
  • Освітня: поглибити знання учнів про  продукти харчування;
  • Розвиваюча: розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію;
  • Виховна: виховувати культуру спілкування, прищеплювати прагнення використовувати здобуті знання як засобу інтелектуального самоствердження.

 

Обладнання: підручник,робочий зошит,підручник для вчителя,лексичні картки до теми, аркуші з таблицями завдань,магнітофон.

Тип уроку : комбінований

Cхематичний план урока

  • Початок уроку
  • I.Організаційний момент.
  • II.Мовна розминка
  • Основна частина уроку
  • III.Бесіда
  • IV. Тренувальні вправи
  • V. Гра
  • VI. Лексико-граматичний практикум
  • VII.Робота в групах
  • VIII.  Тренувальні вправи з вживанням лексики
  • IX.Робота в парах
  • Заключна частина уроку
  • X. Повідомлення домашнього завдання
  • XI. Підсумок уроку. Оцінювання.
  • XII. Завершення уроку

Хід уроку.

  •  
  • Початок уроку
  • Етап І
  • Мета : повідомлення цілей уроку
  • Прийом : вступне слово вчителя, бесіда з учнями

Організаційний момент.

(Організація класу. Привітання. Введення в іншомовну атмосферу.)

T: Good morning, kids! How do you do, my dears? Are you in a good mood? Are you ready for the lesson? We have got an interesting and unusual lesson today. We’ll speak about food.

  • Етап І І
  • Мета : удосконалення вимови англійських звуків
  • Прийом :  «Звуки»
  • Мовна розминка.«Звуки»
  • (Учні називають звуки та слова з ними.)
  • T: I have some sounds. Your task is say me what is it the sound. Then repeat after me the words with this sound.

1. Repeat after me:

[t] - tea, water, meat, biscuits, sandwich

[s] - sausage, soup, juice

[n] - honey, banana, lemon

[dз] - porridge, sausage, juice.

 

2. Repeat the rhyme:

I like ice-cream
She likes sweets
I like cookies
He likes cheese
I like coffee
She likes tea.
I love you
Do you love me?

  • Основна частина уроку
  •  
  • Етап III

Бесіда (Гра «Аукціон продуктів»)

  • (Мета : повідомлення вивчаємого  матеріалу
  • Прийом : гра «Аукціон продуктів»)
  • (Учні називають слова та перекладають з англійської мови на українську і навпаки.)
  • T: I want to play with you. Do you want to play with me? I have some cards. Your task is name the card with the words «much» or «many».
  • 1.Fish                          7.Milk                               13.Juice
  • 2.Banana                    8.Tea                                 14.Pear
  • 3.Apple                   9.Bread                             15.Meat
  • 4.Cake                        10.Butter                          16.Tomato
  • 5.Watermelon           11.Salad                            17.Sugar
  • 6.Peach                      12.Cheese                         18.Flour
  • Етап IV
  • Тренувальні вправи
  • Мета : закріплення нового матеріалу
  • Прийом : виконання вправ
  • (Учні виконують вправи в книжці)
  • a) T : Open your books on p. 54 ex. 1,2. Look at the pictures and say what Jane has got for breakfast, lunch and dinner.

b) В мене багато …

I have got ____ friends.

I have got ____ money.

I have got ____ relatives.

  • Етап V
  •  Гра «Знайди помилку»
  • (Мета : сприймати вживання граматичних структур
  • Прийом :виконання роботи всім класом)
  • (Вчитель зачитує речення. Якщо в реченні є помилка, учні хлопаюсь в долоні.)
  • T: Now, we play the game. I read some sentences. And if you hear the mistake, you’ll clap on your hands.
  • - There is much butter in the fridge.
  • - There are many biscuits on the table.
  • - There is many water in the glass.
  • - There is many flour in the fridge.
  • - There are much eggs in the fridge.
  • - There is much sugar in my tea.
  • - There is many milk in my coffee.
  • - There are many peaches in the fridge.
  • - There is many honey in the fridge.
  • - There is many bananas, watermelons, apples and pears in the fridge.
  • Етап VI
  • Лексико-граматичний практикум
  • Мета : тренування у вживанні ЛО
  • Прийом :  виконання завдань
  • T.+ P. : tasks on the cards
  • Етап VII
  • Робота в групах
  • Мета : закріплення нового матеріалу
  • Прийом :виконання роботи групами/парами
  • (Учні виконують завдання групами)
  • T: You work in teams. Your task is name the card with the words «much» or «many». Then put in different baskets.
  • 1.Fish                          7.Milk                               13.Juice
  • 2.Banana                    8.Tea                                 14.Pear
  • 3.Apple                   9.Bread                             15.Meat
  • 4.Cake                        10.Butter                          16.Tomato
  • 5.Watermelon           11.Salad                            17.Sugar
  • 6.Peach                      12.Cheese                         18.Flour
  • Етап VIII
  • Тренувальні вправи з вживанням лексики
  • Мета : закріплення та узагальнення матеріалу
  • Прийом : робота в зошиті
  • (Учні виконують вправи в зошиті)
  • T : Open your activity books on p. 55 ex. 3,4.

Етап IX

Робота в парах

Мета : актуалізація опорних знань

Прийом : виконання роботи парами

(Учні складають речення парами)

T: I have some sentences. You work in pairs. You task is make the sentences.

  • - There is many much butter in the fridge.
  • - There are many much biscuits on the table.
  • - There is many much water in the glass.
  • - There is many much flour in the fridge.
  • - There are many much eggs in the fridge.
  • - There is many much sugar in my tea.
  • - There is many much milk in my coffee.
  • - There are many much peaches in the fridge.
  • - There is many much honey in the fridge.

- There aren’t many much eggs.

  • - There isn’t many much milk.
  •  
  • Заключна частина уроку
  • Етап X
  • Повідомлення домашнього завдання
  • T : Open your day-books and write your homework. PB ex.6, p.56
  • Етап XI
  •  Підсумок уроку. Оцінювання.
  • T: So, did you get to know any words (показую картки). Today you’ve worked very well … ….  …. .. ..  were very active at the lesson. You let … … . . ….. .. . ..
  • Етап XII
  • Завершення уроку
  • T: Thank you for your work. The lesson is over. You are free. Good bye!

 

  •  
docx
Додано
10 травня 2022
Переглядів
197
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку