Тематична діагностувальна робота з теми "Нумерація чисел у межах мільйона. Величини" 1 варіант

Про матеріал
Тематична діагностувальна робота з теми "Нумерація чисел у межах мільйона. Величини" 1 варіант
Перегляд файлу

Тематична діагностувальна робота

з математики

уч____________      _______   класу

_______________________________________

______________________

I варіант

  1. Запиши подані числа цифрами:
    28 тисяч 517 одиниць:     ;                                                                                                                   
    650 тисяч  65 одиниць: ;
    двадцять чотири тисячі вісімдесят шість:  ;

    чотириста одиниць класу тисяч і дев’ять одиниць класу одиниць:
                                                                      .

2.     З’єднай фігури, в яких записані однакові числа. 

Вісім тисяч вісім

*                                  *

 

 

* *

 

 

* *

 

 

* *

 

*

*

52 130

 

 

П’ятдесят дві тисячі сто тридцять

740 404

 

 

Тридцять дев’ять тисяч  двадцять чотири

60 987

 

 

Шістдесят тисяч дев’ятсот вісімдесят сім

8008

 

                                             

Сімсот сорок тисяч чотириста чотири

39 024


3.  Вибери рядок, у якому в усіх числах правильно підкреслено клас тисяч.
А.  345 700,  62 809,  854,  99 771.

Б. 789 804,  803 655,  49 435,  216 093.
В. 65 790,  8 767,  453 699, 34 500.
Г. 251 604,  683 987,  322 888, 4677.

 

 

7

3

3

1

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

8

4

0

4

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

0

6

4

6

3

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

0

0

5

9

8

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 4. Запиши як суму розрядних доданків кожне із числел.

 5. Знайди значення виразу (689-в):10, якщо в=89, в=689, в=9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Розв’яжи задачу.
   З городу зібрали 18 ящиків огірків, по 5 кг у кожному, і декілька ящиків помідорів, по 10 кг у кожному.  Скільки було ящиків з помідорами, якщо всього зібрали 200 кг овочів?

 

1

)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             Самооцінювання

 Завдання для мене були:                                                 

\\lyc-dc\Desktop\mariana.ruptash\Desktop\a8497ef925c87924e90626cf237b5c7b.jpg 

 

дуже легкі

легкі

\\lyc-dc\Desktop\mariana.ruptash\Desktop\0674855fa8fa69be9e8f2c55d86b1ca4.jpg

складні 

\\lyc-dc\Desktop\mariana.ruptash\Desktop\24d20bc2a841ac263da02649f9fdddd5.jpg

дуже складні

                     Оцінювання вчителем 

В     (Має значні успіхи.)

Д     (Демонструє помітний прогрес.)

С     (Досягає результату з допомогою вчителя.)

П     (Потребує значної уваги і допомоги.)

 

______________________ 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
28 листопада 2023
Переглядів
1059
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку