Тематична діагностувальна робота з теми "Нумерація чисел у межах мільйона. Величини" 2 варіант

Про матеріал
Тематична діагностувальна робота з теми "Нумерація чисел у межах мільйона. Величини" 2 варіант
Перегляд файлу

Тематична діагностувальна робота

з математики

уч____________      _______   класу

_______________________________________

______________________

IІ варіант

  1. Запиши подані числа цифрами:
    35 тисяч 428 одиниць:     ;                                                                                                                   
    580 тисяч  36 одиниць: ;
    двадцять вісім тисяч дев’яносто сім:  ;

    шістсот одиниць класу тисяч і сімнадцять одиниць класу одиниць:
                                                                     .

2.     З’єднай фігури, в яких записані однакові числа. 

Дев’ять тисяч чотири

*                                  *

 

 

* *

 

 

* *

 

 

* *

 

*

*

46 580

 

 

П’ятдесят три тисячі п’ятдесят три

260 709

 

 

Двісті шістдесят тисяч сімсот дев’ять

70 396

 

 

Сорок шість тисяч п’ятсот вісімдесят

9004

 

                                             

Сімдесят тисяч триста дев’яносто шість

53 053


3.  Вибери рядок, у якому в усіх числах правильно підкреслено клас тисяч.
А.  746 500,  89 009,  537,  98 971.

Б. 437 804,  502 687,  72 990,  542 671.
В. 87 486,  5 988,  855 073, 62 995.
Г. 414 635,  757 381,  423 769, 5644.

 

 

6

4

8

2

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

8

7

0

8

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

0

7

2

8

9

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

0

0

4

7

3

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 4. Запиши як суму розрядних доданків кожне із числел.

 5. Знайди значення виразу (597-с):10, якщо с=97, с=597, с=7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Розв’яжи задачу.
   У магазин привезли 8 ящиків печива, по 15 кг у кожному, і декілька ящиків цукерок, по 10 кг у кожному.  Скільки було ящиків з цукерками, якщо всього привезли 300 кг солодощів?

 

1

)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             Самооцінювання

 Завдання для мене були:                                                 

\\lyc-dc\Desktop\mariana.ruptash\Desktop\a8497ef925c87924e90626cf237b5c7b.jpg 

 

дуже легкі

легкі

\\lyc-dc\Desktop\mariana.ruptash\Desktop\0674855fa8fa69be9e8f2c55d86b1ca4.jpg

складні 

\\lyc-dc\Desktop\mariana.ruptash\Desktop\24d20bc2a841ac263da02649f9fdddd5.jpg

дуже складні

                     Оцінювання вчителем 

В      (Має значні успіхи.)

Д      (Демонструє помітний прогрес.)

С       (Досягає результату з допомогою вчителя.)

П       (Потребує значної уваги і допомоги.)

 

______________________ 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
28 листопада 2023
Переглядів
1178
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку