Тематична ігрова програма «Осінній барвограй»

Про матеріал
Тема: тематична ігрова програма «Осінній барвограй» Мета: Повторити ознаки осені, осінні місяці, познайомити з терміном «Анаграма», навчити розрізняти листочки різних пород дерев. Розвивати увагу у дітей, активність., прагнення до досягнення успіху. Розвивати фантазію і творчі здібності. Виховувати почуття прекрасного, взаємоповагу, товариськість, Дати можливість добре і з користю провести вільний час. Обладнання: тзн, презентація, фізхвилинка, листочки різних порід дерев, ребуси
Перегляд файлу

Тема:  тематична ігрова програма «Осінній барвограй»

 

Мета: Повторити ознаки осені, осінні місяці, познайомити з терміном «Анаграма», навчити розрізняти листочки різних пород дерев. Розвивати увагу у дітей, активність., прагнення до досягнення успіху.  Розвивати фантазію і творчі здібності. Виховувати почуття прекрасного, взаємоповагу, товариськість, Дати можливість добре і з користю провести вільний час.

Обладнання: тзн, презентація, фізхвилинка, листочки різних порід дерев, ребуси

План.

  1. Вступна частина.
  2. Основна частина
  1.  гра «Анаграма»
  2.  гра «Знайди відмінності»
  3. гра «Осіння краса»
  4.  гра «Ребус»
  5.  гра «Найуважніший»
  6. гра «Збери врожай»
  1. Підведення підсумків.

Хід роботи.

(перший слайд)

-         Доброго дня, діти, я рада вас всіх сьогодні бачити! Нагадайте мені, будь ласка, яка в нас зараз пора року? (Осінь).

-         Правильно, діти, зараз осінь, а як ви це зрозуміли, по яким ознакам? (діти називають ознаки осені, а саме: листя змінюють колір, осипаються з дерев, погода стає більш прохолоднішою, день стає коротше, а ніч довше  і т.п.)

-         Молодці, ви правильно назвали всі ознаки осені. Це, діти, золота пора, скільки приємного, таємного, цікавого вона несе із собою. Недарма про цю пору написано багато віршів, пісень, оповідань, і, мабуть, не має такого художника який би не успівав на полотні осінь.

(другий слайд)

-         До нас завітав зайчик-Богданчик, але не просто так, він просить в нас допомоги. Богдан розповідає, що ходив лісом та вирішив зробити букет для мами з осінніх листочків, але ось, що з ним сталося далі: зайшовши до себе в хатинку, він положив букет на підвіконня, поки йшов за вазочкою для букета, вітерець ненавмисно, граючись, розвіяв осінні прикраси, які він назбирав. Богдан дуже засмучений та просить нашої допомоги, щоб ми зібрали разом з ним листочки, але щоб їх зібрати, нам потрібно виконати деякі завдання, щоб потім він подарував своїй мамі букет та привітав з гарним осіннім днем

-         Чи згодні ви допомогти Богдану?

-         Готові виконувати завдання?

-         Пам’ятаємо: для найкращого виконання завдань, нам потрібно бути зосередженими, уважними, дисциплінованими, допомагати та поважати один одного, не викрикуємо, для відповіді піднімаємо руку, а якщо в нас щось не вийшло – не розчаровуємось та продовжуємо наполегливо працювати, адже Богдан чекає на нас.

-         Тож давайте вирушаємо на допомогу!

І. Гра «Анаграма»

Анаграма – це прийом переставляння окремих букв чи складів у слові, внаслідок чого утворюються нові слова з іншим значенням.

 В цих анаграмах зашифровані місяці року, наше завдання, знайти серед них осінні місяці. Давайте декілька слів спробуємо зробити разом, якщо переставити літери в першому слові, то ми отримаємо назву першого місяця «Січень», якщо переставити літери в іншому слові, то ми отримаємо? (діти говорять «Лютий»), а далі спробуйте розгадати слова та знайти анаграми осінніх місяців, хто перший знайде, під яким номером зашифрований осінній місяць підіймає руку, називає номер анаграми та який місяць за ним схований та отримуєте листочок, але який саме, ви здогадаєтесь після завдання.

(Діти розшифровують анаграму та знаходять назви осінніх місяців: вересень, жовтень, листопад . 9, 10, 11 номер)

 

(3 та 4 слайд)

 

Анаграма «Місяці року»

-         Молодці діти! За перше виконане завдання ми отримали перший листочок, хто з вас знає на якому дереві він росте? (дуб) Молодці, отож не зупиняємось і рухаємось далі.

  1.     слайд)

 

ІІ. Гра «Знайти відмінності»

-         Завдання цієї гри знайти десять відмінностей, виконавши завдання, ми зможемо отримати ще один листочок, в букет для мами Богдана. За це завдання ми додамо у букет ще один листочок

(відмінностей десять)

  1.     та 7 слайд)

 

-         Молодці діти, ви змогли знайти відмінності між цими двома картинками, і тепер, ми отримуємо листочок.

(8 слайд)

 

ІІІ. Гра «осіння краса»

Завдання цієї гри полягає в тому, що потрібно намалювати на аркуші паперу квітку, але з закритими очима за одну хвилину, за наші старання та активну роботу у вазочку додається ще один листочок, а саме кленовий.

(9 слайд)

Діти малюють квіточку, після чого демонструють свої роботи, винагороджуються кленовим листочком.

 

-         Чудово, які ви молодці, справжні художники! Богдан вдячний вам за повернення ще одного листочка для букета.

 

-         А зараз, ми з вами трішки відпочинемо та потанцюємо під музику.

(вмикається відео і діти повторюють рухи за ним)

 

ФІЗХВИЛИНКА «"Осінь"»

https://youtu.be/UGfEdUJGcPE

(10 слайд)

 

Так, ми з вами трішки відпочили, а тепер вирушаємо на пошуки інших листочків розв’язуючи завдання.

 

IV. гра «ребус» 

 

-         Для того, щоб завершити наш букет залишилося зовсім трішки, для отримання ще одного листочка, нам потрібно розв’язати ребуси. Перший ребус я розв’яжу разом звами, а інші ви розв’яжете самі.

 

(горіх)

(овочі)

(гриб)

(лист)

(журавлі)

(злива) (11-16 слайд)

Діти, ви справжні розумники! Розгадали всі ребуси, і тепер ми отримали ще один листочок, а саме калиновий. (17 слайд)

 

V. гра «Прогулянка»

Для проведення цієї гри знадобляться кеглі і пов'язки на очі. Кеглі необхідно розставити змійкою та дітям зав’язують очі. По черзі їм необхідно пройти задану дистанцію і зачепити якомога менше кеглів. Кожен хто вдало пройшов дистанцію отримує листочок. (листочки, які отримали в попередній грі)

-         Молодці, ви впоралися з цим завданням, зо що отримуєте листочки в чудовий букет для Богдана. Тож вирушаємо далі виконувати інші завдання та знаходити наші листочки.

 

VI. гра «Найуважніший»

Зараз ви побачите осінній пейзаж, будьте дуже уважні, бо через деякий час зображення зникне, а я буду задавати питання, хто був най уважніший і зможе на них відповісти, вітерець дасть вам листочок, за кожну правильну відповідь. (18 слайд)

  1. що збирав хлопчик у червоній сорочці під деревом? (гриби)
  2. скільки качечок було у водоймі? (3)
  3. скільки яблук висить на дереві? (1)
  4. якого кольору дах будинку? (червоного)
  5. які овочі знаходяться у візочку? (капуста та морква)
  6. які опади зображені на малюнку? (дощ)
  7. яких кольорів у дівчинки парасолька (червоний та жовтий)
  8. скільки дітей зображено на малюнку? (4)

 

Молодці, діти! Ви були уважними та змогли дати відповіді на мої питання, за це, вітерець повертає Маші листя з дерева «Горіх» (20 слайд)

 

VII.гра «збери урожай»

 

Ми зібрали такий гарний букет, але, Богдан каже, що не вистачає ще одного листочка, щоб зібрати гарний букет для його мами. Тут до нього в гості прийшов його друг Андрійко, і дізнавшись про його сумну проблему від Богдана він запропонував свою допомогу.

 

Зайчик Андрій: а я бачив цей листок, гарний такий! Якщо назбираєете мені повний кошик овочей, то віддам його, але для того, щоб це зробити, вам потрібно відгадати загадки

 

 

Соковиті та великі,

Ось такі круглі.

Влітку зеленіють,

Восени червоніють (помідори)

Росту на грядці я-

Довга, руда, хвостата. (морква)

Бордові, пузаті, як бочки,

Сидять у землі поодинці. (буряк)

Сарафан на сарафан, платтячко на сукню.

А як станеш роздягати - досхочу наплачешся. (цибуля)

Непоказна, шишковата,

А прийде на стіл вона,

Скажуть весело хлоп'ята:

«Ну, розсипчаста, смачна!» (картопля)

  • Білі зуби маю, та усі ковтаю, довгі коси маю, та не заплітаю. (Кукурудза)
  • Хто на грядці серед літа одягає безліч свиток? (Капуста)
  • Що то за голова, що лиш зуби й борода? (Часник)
  • Повна хата горобців, а не вилетіти. (Гарбуз)

 

Зайчик: дякую вам! Ось, як і обіцяв, ваш листочок, тримайте, дякую вам ще раз, я поскакав!

 

Ось, тепер у нас є всі загублені листочки, Богдан дуже задоволений вашою роботою та дякує вам, тепер, у мами на підвіконні у вазочці буде милувати око прекрасний букет з осіннього листя.

 

 

Підсумок. Ви всі молодці, гарно працювали та допомогли Богдану повернути всі загублені листочки. Вийшов гарний, чудовий, яскравий букет, він дуже сподобався мамі зайчика та буде ним милуватися щодня. Це подарунок чаклунки осені. Вона своїми чарівними фарбами влаштовує нам справжній осінній барвограй, тож милуємося ним щодня та насолоджуємося красою цієї пори.

doc
Додав(-ла)
Чабан Оксана
Додано
28 грудня 2023
Переглядів
75
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку