11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Тематична контрольна робота за ІІ семестр 10 клас

Про матеріал
Контрольна робота складена у вигляді тестів. Використано роботу з текстом із завдань ЗНО.
Перегляд файлу

В-2

Прочитайте  текст   і виконайте завдання 1-7 до нього

 

 (1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному -  взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова – це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.

 

1. Окремо в цьому тексті пишуться слова

 А в/перше

 Б від/тепер

 В на/певно

 Г не/наче

2. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

 А першому

 Б другому

 В третьому

 Г четвертому

3. Вставне слово вжито в реченні

 А першому

 Б третьому

 В четвертому

 Г п’ятому

4. Складним є речення

 А перше

 Б друге

 В третє

 Г п’яте

5. У переносному значенні вжито в тексті виділене слово

 А маленької дитини

 Б над колискою

 В почутої мелодії

 Г ходить навшпиньках

6. Фразеологізмом є вислів

 А багатоголосся душі

 Б відкривається шлях

 В взаємності з життям

 Г колискова – це душа

7. Іменник виділено в словосполученні з тексту

 А починається з колискової

 Б звучання почутої мелодії

 В для маленької дитини

 Г ходить навшпиньках

8. Правильно утворені дієслівні форми в рядку
А    лікувати – лічу, лікуєш, лікуйте
Б    очолити – очолю, очолиш, очоліть
В    пролити – проллю, проллєш, пролийте
Г    полоскати - полощу, полоскаєш, полощіть
Д    провести - проводжу, проводиш, проводьте

 

9. Через дефіс пишуться всі слова в рядку

А  договірно/правовий, культурно/освітній, гостро/критичний, морально/етичний

Б  медико/генетичний, ново/грецький, мінерально/сировинний, південно/східний

В  житлово/будівельний, військово/повітряний, суспільно/корисний, лірико/драма-тичний

Г  молочно/білий, науково/практичний, загально/освітній, організаційно/методичний

Д  мідно/червоний, навчально/виробничий, героїко/романтичний, електронно/ оптичний

10.  Позначте рядок із частками.

А   бодай, тільки, також, таке.

Б   теж, те, ж, тож.

В   ось, вісь, весь, ото.

Г   нехай, таки, навіть, невже.

11. Позначте речення з дієприкметниковим звором, що НЕ відокремлюється комами:

А За вікном тьмяніє небо зорями вишите

Б Небо чудово блищало все засіяне зорями.

В Над луками залитими квітневою повінню холонув оранжевий вечір.

Г Широке рівне плесо віддзеркалювало срібні кучері залитих сяєвом хмар.

12. Позначте рядок, у якому виділене слово є прийменником:

А Аж ось нарешті і коханий край, знайоме поле, озеро і гай.

Б Перші орачі порушать ниву, поки напівсонну, тополю збудить трактор край села.

В Україна – Вкраїна – країна – так віддавна край рідний звуть.

Г Ох, тривого, дика тривого, не шаленій і серця не край...

Д Сини землі тепер повстали за неозорий край свій, за степи.

13. Позначте речення, що потребує редагування
А    Готуючись до екзаменів, студенти відвідують наукові бібліотеки.
Б    Трохи підрісши, хлопець почав розпитувати про важку долю батька.
В    Милуючись лісовими краєвидами з вікна вагона, у мене виникали спогади дитинства.
Г    Читаю п'єсу, звертаючи увагу на ремарки.

14.У якому рядку всі іменники в родовому відмінку однини мають закінчення - у(-ю):

А секція баскетбол.., художнього гуртк.., задум.. твору;

Б високого звук.., стовпчик барометр.., запашного бузк..;

В номери концерт.., білого мармур.., держави Ліван..;

Г наслідки землетрус.., сучасного метрополетен.., хвилі Дінц..;

Д атмосферного тиск.., сектор.. цирку, літературного музе.. .

15. Форми однини та множини мають усі іменники рядка

А село, заєць, колосок, народ

Б Всесвіт, кіно, людина, ринва

В студентство, дитина, книжка, клас

Г мідь, радість, завод, факультет

Д джинси, волошка, мак, чобіт

16. Без помилок утворено всі імена по батькові в рядку

А Аполлінарійович, Вікторівна, Герасимівна, Глібівна

Б Вакулович, Гордієвич, Гнатівна, Всеволодович

В Давидівна, Даниловна, Дем'янович, Денисівна

Г Омельківна, Казимирівна, Лаврентівна, Каленикович

17. Частка НЕ пишеться ОКРЕМО з усіма словами рядка

А  не/досліджені ще питання; не/зчувся, як заснув; не/спитавши дозволу

Б  не/зводячи очей, не/привітно шуміли, не/здужав підняти

В  будинок не/збудований; трохи не/дочуваючи; не/перевірений мною текст

Г не/можна передбачити; не/чуваний успіх; нічому не/навчено

Д  не/захищений від вітру сад; не/просячи допомоги; не/потрібно поспішати

18. Відносними є всі прикметники рядка

А книжковий магазин, сестрин портфель, зрошувальний сезон

Б сільський житель, щедрий вечір, паперовий журавлик

В теплий одяг, зимовий вечір, давній друг

Г залізна брама, дощовий день, порцелянова тарілка

19. Усі дієслова доконаного виду в рядку

А виспатися, просити, кричати, виполоти

Б вилити, злити, виливати, налити

В сподіватися, дочекатися, понадіятися, захотіти

Г змолоти, прокинутись, станцювати, поступити

20. Дієслово теперішнього часу є в реченні

А Зовсім поруч, вдивляючись у крайнебо, зависла наді мною білуватосіра чайка.

Б Над головою ледь-ледь ворушиться вже прихоплене холодними світанками листя.

В Оленка встала, підійшла до вікна і завмерла, притулившись до холодної шибки.

Г Запорожці часто користувались довгими очеретинами, долаючи водні рубежі.

21. Усі дієслова належать до І дієвідміни в рядку

А лежати, співати, нести, хотіти

Б радити, ревіти,чистити, бити

В віяти, кинути, текти, глянути

Г вчити, торкнутись, клеїти, летіти

22. Помилки у відмінкових формах кількісних числівників допущено в рядку

А п'ятисот шістдесяти трьох, на трьохстах сорока п'ятьох, чотирма

Б восьми, сорока, п'ятистам сорока шести

В сімома, сімдесяти, дев'ятистам вісімдесяти п'яти

Г п'ятидесяти  дев’яти, двостам, дев'ятисот сімдесяти

23. Поширеним є речення:

А Тетяно, будь відвертою.

Б Іванко, мабуть, заснув.

В Мені радісно.

Г Таємниці білими нитками шиті.

24. Укажіть ряд займенників:

А те, ці, але, всі;

Б їх, ви, чий, там;

В ним, я, ніщо, ту;

Г він, ми, це, тут;

Д вас, усім, десь, щось.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пупкин Вася
    Можна будь ласка відповіді?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
20 травня
Переглядів
3566
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку