Тематичне оцінювання на тему "Греція в ІІ – першій пол. І тис. до н. е."

Про матеріал
Завдання для тематичного оцінювання складені згідно навчальної програми та методичних рекомендацій чинних у 2019-2020 навчальному році. Фома завдань розроблені щодо рівнів навченості учнів. Саме завдяки таким завдань можна перевірити в учнів як знання історичного матеріалу, так і його розуміння.
Перегляд файлу

Тематичне оцінювання на тему Греція в ІІ – першій пол. І тис. до н. е.   

Варіант І

Рівень І

  1. Як у Спарті називали рабів?
  2. Назвіть відомих політичних діячів Афін.
  3. На що була поділена територія Греції, за реформою, проведеною Клісфеном?

Рівень ІІ

Закінчіть твердження:

  1. Пісістрат, який захопив владу в Афінах у 560 р. до н. е., проголосив себе...
  2. Як називається фортеця в грецьких містах, де розташовувались помешкання царів, пізніше головні храми та скарбниця міста?
  3. Назвіть колонії, засновані греками в Північному Причорномор'ї.

Рівень ІІІ

  1. У ліву колонку випишіть назви органів державного управління Спарти, у праву — Афінської держави: геліейя, герусія, апелла, екклесія, колегія ефорів, ареопаг.
  2. Встановіть відповідність між політичним діячем Афін та заходом, здійсненим під час його правління:
  1. Солон                                        а) встановленння тиранічного управління;
  2. Клісфен                                     б) поділ населення Афінської держави на     

                                                    4 групи за майновим цензом;

  1. Пісістрат                                   в) запровадження звичаю остракізму.

Рівень ІV

Уявіть, що ви завдяки машині часу потрапили в Афінську державу й познайомилися з життям її населення. Напишіть листа своєму другові, який ніколи нічого не чув про Афіни.

 

Варіант ІІ

Рівень І

  1. Якими морями омивається Греція?
  2. Як називається споруда із заплутаними ходами?
  3. Як називалися найбагатші громадяни Афін після реформ Солона?

Рівень ІІ

  1. Прошарок населення Спарти, який мав особисту свободу, але був позбавлений політичних прав...
  2. Як називається орган державного управління в Спарті?
  3. Фантазія про далеке минуле у вигляді цікавих розповідей.

Рівень ІІІ

  1. У ліву колонку випишіть поняття, що стосуються Спарти, у праву — Афінської держави: ілоти, періеки, метеки, акрополь, апела, агора, тиранія.
  2. Встановіть відповідністьміж поняттями й визначеннями:

1. Колонії                                  а)Форма державного управління за 

                                                    активної участі всього населення;

2. Демократія                            б) Воєначальник з широкими

                                                    військовими і політичними правами;

3. Стратег                                  в) Поселення, засновані вихідцями з

                                                    інших країн.

 Рівень ІV

Уявіть, що ви за дапомогою машини часу потрапилидо Спарти і познайомилися з життям її населення. Напишіть про свої враження другові, який ніколи нічого не чув про Спарту.

 

 


 

doc
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
1387
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку