22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Тематичне оцінювання з теми "Де відбувається історія" (Вступ до історії, 5 кл.)

Про матеріал

Роздатковий матеріал для проведення тематичного оцінювання у формі письмової роботи відповідно до програмових вимог. Складала самостійно, тому якщо не подобаються запитання або варіанти відповідей - замініть самі)) варіанти назв областей можна замінити іншими, враховуючи ваші регіональні особливості.

Перегляд файлу

Тематичне оцінювання з теми «Де відбувається історія»

 

І варіант

 

І рівень

1. Зменшене зображення поверхні Землі або її частини - це:

а) глобус, б) карта, в) картосхема, г) схема

2. Умовні позначки з поясненнями на карті – це:

а) легенда карти, б) глосаріум,  в) тлумачник,

 г) словник.

3. Навчальна карта, на якій нанесені контури історичних явищ та подій, це : а) контурна,

б) фізична, в) історична,  г)синоптична

 

ІІ рівень

4. Випишіть з переліку історичні об’єкти.

ІІ варіант

 

І рівень

1.  Зображення історичних подій на географічній карті - це: а) історична, б) географічна, в) гральна,

г) економічна карта.

2. Збірка історичних чи географічних карт – це: 

а) підбір,  б) атлас,  в) колода,  г) зшиток.

3.  Позначена чи уявна лінія, що визначає межі держав – це:

а)  легенда, б) простір, в) регіон, г) кордон. 

 

 

ІІ рівень

4. Випишіть з переліку географічні об’єкти.

Ліси,  річки, рух народів, битви, моря, гори, міста, кордони держав.

 

5. Запишіть у зошит, що означає на карті такий значок: ________

6.  Запишіть у зошит назву столиці першої держави слов'ян на  українських землях:____

 

ІІІ рівень

Працюємо з картою сучасної України

7. Запишіть назви країн – сусідів України, що межують із  Закарпатською областю (центр – м.Ужгород).

 

8. Запишіть назви центрів областей, що межують із  південним кордоном Чернігівської області.

 

9.Запишіть назви областей, що омиваються Чорним морем.

 

ІV рівень

10. Співставте назву історико-географічного регіону та особливості його географічного положення.

 

1. Донщина

А. Рівнина, що розстилається після гір

2. Запоріжжя

Б. Край перед Карпатськими горами

3. Закарпаття

В. Землі уздовж берегів річки Сіверський Донець

4. Поділля

Г. Місцина нижче порогів на річці Дніпро

 

Д. Край, розташований за Карпатськими горами

 

11. Визначте за картою, які природні умови має Рівненська область. Поясніть, як це може впливати на господарство місцевих українців.

5. Запишіть у зошит, що означає на карті такий значок: _________

 

6. Запишіть у зошит назву історико-географічного регіону, де ви живете: ______

 

ІІІ рівень

Працюємо з картою сучасної України

7. Запишіть назви країн – сусідів України, що межують із Чернівецькою областю (центр – м.Чернівці).

 

8. Запишіть назви центрів областей, що межують із північним кордоном Херсонської області.

 

9. Запишіть назви областей, через які протікає річка Сіверський Донець.

 

ІV рівень

10. Співставте назву історико-географічного регіону та особливості його географічного положення.

 

1. Наддніпрянщина

А. Край із буковими лісами

2. Полісся

Б. Низовина уздовж середньої течії річки Дніпро

3. Буковина

В. Край, де колись проживали племена волинян.

4. Слобожанщина

Г. Територія, густо вкрита болотами та лісами 

 

Д. Край, де з’являлися вільні «свободні» поселення

 

 

11. Визначте за картою, які природні умови має Одеська область. Поясніть, як це може впливати на господарство місцевих українців.

 

 

12. Чому на території України можна вирізнити різні історико-географічні регіони?

 

 

docx
До підручника
Історія України (Вступ до історії) 5 клас (Власов В.С.)
Додано
14 листопада 2018
Переглядів
2575
Оцінка розробки
4.8 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку